Sysimarja
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Näyttelijävalinnat

+25
Q+Black
foxface
joshlove1
arrow
jonsku
jensku:)
Finnick
EveN
catnip
Mira
RedPepper
Lileih
Sopuli
liisa
Frost
Firesong
Alegría
Jude
Vauna
Baker-Swag
sheila
bird
katniss
ellastina
thegirlonfire
29 posters

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Siirry alas

Näyttelijävalinnat Empty Näyttelijävalinnat

Viesti  thegirlonfire Su Maalis 11, 2012 5:35 am

Keskustelua leffan näyttelijävalinnoista - mitä mieltä olet? Kenen valinta on onnistunut, kenen ei? Olisiko mielessäsi ollut parempi ehdokas johonkin rooliin?
Tässä vaiheessa keskustelu varmaan keskittyy enemmän näyttelijöiden ulkonäköön, sillä luonnollisestihan meillä ei ole vielä oikein näyttöä rooleissa esiintymisestä. Mutta leffan jälkeen syntyy varmasti keskustelua myös rooleista suoriutumisesta!

Mun mielestä onnistunein näyttelijävalinta on ehkä Josh Hutcherson Peetan rooliin, sillä se vastaa jotakuinkin mun käsitystä Peetan ulkonäöstä. Aika nappivalintoja vaikuttaisi olevan myös Elizabeth Banks Effienä ja Jacqueline Emerson Ketunnaamana. Oikeastaan kaikki näyttelijät on valittu melko hyvin, ite en ainakaan järkyttynyt pahemmin mistään valinnasta!
Jennifer Lawrencelle Katnissina en kyllä pahemmin hurrannut, se ei vaan vastaa yhtään mun käsitystä Katnissin ulkonäöstä. Myös Lenny Kravitz Cinnana ihmetytti, oon aina kuvitellut sen vaaleaihoiseksi (mutta toisaalta myös luin puolet ekasta osasta siinä luulossa, että Cinna on nainen... hups :-D)

Tällä hetkellä ei tule mieleen muita näyttelijöitä joita tähän poimisin, joten nyt on teidän vuoro kertoa Smile
thegirlonfire
thegirlonfire

Viestien lukumäärä : 8

Takaisin alkuun Siirry alas

Näyttelijävalinnat Empty Vs: Näyttelijävalinnat

Viesti  ellastina Su Maalis 11, 2012 6:16 am

Hei hyvä, en ole yksin, nimittäin itsekin luulin ensin Cinnaa naiseksi!

Joshin ulkonäkö vastaa omien kuvitelmieni Peetaa. Tosin kun näin ensin hänen kuvansa ruskeahiuksisena niin reaktioni oli: OMGOMG EIMITÄÄ RUSKEATUKKASTA EIII! Kuitenkin rauhoituin ja tiesin, että hiukset värjätään. Very Happy
Haymitchin kuvittelin pöhöttyneeksi, uskon kuitenkin että Woody on sopiva siihen rooliin! Ja Jennifer on mielestäni loistava valinta, täydellistä!

Saa nähdä muuttuuko mieleni kun olen nähnyt elokuvan.
ellastina
ellastina

Viestien lukumäärä : 17

http://girlwithbread.tumblr.com

Viesti  katniss Su Maalis 11, 2012 7:40 am

Kolmas ilmoittautuu, mäki luulin Cinnaa naiseksi mutta sitten kyllä tajusin että hän on mies.
Sehän sanotaanki siin aika alussa, heh. Very Happy

Mun mielestä Katniss, Prim, Peeta ja Effie on ainakin ihan samanlaisia kuin olin kuvitellut.
Ja niitä ketä olin kuvitellut ihan erinäköisiksi, on ainakin Haymitch, Rue ja Clove. Mutta luulen että he ovat aivan
varmasti hyviä rooleihinsa, täytyy vaan ootella leffaa nii sitten näkee paremmin (-:
katniss
katniss

Viestien lukumäärä : 18

Viesti  bird Su Maalis 11, 2012 8:51 am

Ja neljäs ilmoittautuja löytyy täältä, minäkin luulin jonkin matkaa luettuani Cinnaa naiseksi, ennen kuin aloin epäillä ja tarkistin asian kelaamalla taaksepäin. :'DD Hassu juttu! En tiedä, johtuneeko tuosta nimestä sitten, että Cinnan mielsi aluksi naiseksi. :'D Ja sitte ku ne stailistit tais muutki olla pääosin naisia.. Cinnan näyttelijävalinta taas ainakin aluksi oudoksutti, olin kuvitellut Cinnan jollain tavalla erinäköiseksi, en ehkä niin tummaksi kuin Lenny Kravitz, mutta uskonpa että roolisuoritus tulee olemaan hyvä ja mielenkiintoinen.

Tulen ehkä toistelemaan samoja juttuja ku mitä tuolla Leffahypetyksen puolellakin, mutta tulin silti tännekki heittämään viestiä ku tämmönen kiva topa oli pistetty pystyyn (:. Mä komppaan kanssa täysillä Peetan näyttelijän valinnassa, Josh on jotenkin todella, todella peetamainen, ja uskon että myös valkokankaalla suoritus tulee olemaan loistava (:. Jenniferistä tykkään myös paljon, se tyttö tuntuu olevan ihanan jalat maassa -tyyppi ja loistava persoona, ja Katnissin rooli tuntuu istuvan hänelle todella hyvin. Liaminkin miellän hyvilläni Galeksi, vaikka ehkä ensialkuun oudoksuin häntä hitusen, mutta nopeasti siihen totuin. Myös ainakin Ketunnaama, Clove, Effie ja Prim vastaavat hyvin omia kuvitelmiani hahmoista. Ristiriitoja muodostui sitten mm. presidentti Snow'sta ja Ruesta, mutta uskon että leffaa katsoessa kaikki ristiriidat sitte haihtuu, ja oon vaan ihan lumoutunut kaikesta. (:
bird
bird

Viestien lukumäärä : 19

Viesti  sheila Su Maalis 11, 2012 11:38 am

Oon vasta nyt alkanut hyväksymään Joshin Peetaksi ja viosin kuvitellakkin tämän jo suoriutuvan roolista ihan kiitettävästi. Toisin kuin Jennifer joka on aivan liian terveennäköinen, hyvinsyönyt, puhdas ja pyöreä ollakseen Katniss. En vain voi sietää tätä valintaa, mutta vielä enemmän mä vihaan Galen näyttelijää. Aivan kamala rumilus suoraan sanottuna, ei vastaa ollenkaan mun kuvaa Galesta. Kuvittelin Galen aina semmoiseksi jonka perässä tytöt juoksevat (ja eikös näin olekin), tässä tietysti se ongelma, että ihmisten käsitys komeudesta / seksikkyydestä on aina erillainen. Oon pahoillani kun oon näin ilkeän(?) kuuloinen, mutta mun mielestä Liam vain näyttää niin kauhean hitaalta ja tyhmältä ollakseen Gale Very Happy Vaikka Lenny Kravitz ei vastaakkaan mielikuvaani Cinnasta, ei tämä valinta mua haittaa. Primin näyttelijään olen myös ihan tyytyväinen, vaikken tämän taidoista sitten tiedä. Haymich puolestaan on taas yksi pettymys mulle, olisin kuvitellut Hugh Laurien tai Robert Downey Jr.n olevan paljon parempi valinta kuin tuo outo rääpäle. Näiden kahden taidoista jopa olisi näytteet ja olisivat molemmat olleet täydellisiä, koska tiedän että ne olisi oikeasti luonu siitä Haymichin.
sheila
sheila

Viestien lukumäärä : 10

Näyttelijävalinnat Empty No huh huh

Viesti  Baker-Swag Su Maalis 11, 2012 12:27 pm

Pakko sanoa tohon edelliseen kommenttiin, että noi kaikki näyttelijät on just täydellisiä. Josh ei ole mitenkään hyvä Peeta vaan Josh on Peeta. Mun mielestä Jennifer oli kans hyvä valinta, miks ne valitsi Jenniferin jos se ei olis hyvä? Liam on kans just paras Galeksi, ja voihan Liamia sanoa hyvän näköiseksi Wink Mut eihän niitten kuulukkaan olla seksikkäitä, herran jestas nehän taistelee hengestään koko ajan, silloin ei ulkonäöllä ole väliä!
Woody on hieno valinta Haymitchiksi, ja Woody osaa näytellä erittäin hyvin ( olen nähnyt pari hänen elokuvaa). Kun näin ekaa kertaa haymitchin hiukset, naurahdin hieman, mut on nyt jo tullu totuttuu siihenkii. Vaikka halusin ensin Robert Downey Jr. n hommaan, olen huomannut että Woody on ehdottomasti parhain valinta.

- Janni
Baker-Swag
Baker-Swag

Viestien lukumäärä : 2

http://baker-swag.tumblr.com

Viesti  sheila Su Maalis 11, 2012 1:00 pm

en mä tarkoittanut, että niiden seksikkäitä pitäisi olla Very Happy tarkotin vain, että Gale huom vain Gale, on aina ollu mun ajatuksissa semmonen hyvännäköinen. voi ihminen olla hyvännäköinen vaikka taistelisikin hengestään. ehkä charmikas olis hyvä adjektiivi. tämä siis täysin mun mielipide, eikä siitä tarvitse loukkaantua Smile
sheila
sheila

Viesti  Vauna Ke Maalis 14, 2012 9:20 am

sheilan kanssa hieman samoilla linjoilla. Täytyy minunkin nimittäin tunnustaa, että en ole vielä täysin varma, pidänkö Liamista Galena. Trailereita ja muita katsoessa hän kyllä ihan istuu rooliinsa, mutta varmaan vasta elokuvan näkemisen jälkeen osaan päättää, mitä mieltä hänestä oikeasti olen. Hänessä on jotain Galea, mutta silti tuntunut jo jonkin aikaa, että se jokin puuttuu. Toivottavasti mieleni muuttuu. Jenniferista en ensin tykännyt ollenkaan, mutta totuin ajatukseen ja nykyisin en kyllä kestäisi, jos olisivat jonkun toisen valinneet.

Kaikkein eniten odotan kuitenkin Alexander Ludwigia Catona ja muita ammattilaisia. Heh. Näyttelijät heidän osaltaan ovat kaikki todellisia nappivalintoja ja on hienoa nähdä, kuinka he ovat hahmonsa herättäneet henkiin.

Oletteko muuten miettineet vielä Vihan liekkien näyttelijävalintoja? Esim. kuka olisi täydellinen Finnick, Johanna tai joku muu.
Vauna
Vauna

Viestien lukumäärä : 12

http://leikitaansotaa.blogspot.com

Viesti  Jude To Maalis 15, 2012 5:38 am

Tää on tosi outoo mut kuvittelin Joshin Peetaks(vaiksen tienny ketä tulee roolituksii)sillonku luin nälkäpelin ekaakertaa koska Josh Hutcherson, Dakota Fanning ja Jensen Ackels on mun lempinäyttelijöitä, nii kuvittelin Peetan sen näköseks(löin melkein itteeni kun sain selville näyttelijät) Se oli paras roolitus, sitte Katnissin kuvittelin erillaiseks, mut mul ei siltikää ollu selvää kuvaa siit nii se ei hirveesti haitannu. Ja Gale mua inhotti, koska mäki olin kuvitellu sen semmoseks hyvännäköseks, ja en erityisemmin pidä näyttelijänä. Prim on ihan ok, mut kyl maailmasta ois söpömmänki löytäny Shocked Haymichin olin kuvitellu läskiks rekkakuskiks….Effien oisin kuvitellu nuoremmaks ja en niin valkoseks silent Cinna on hyvä. Snow oisi voinu olla vielä käärmeemmän näköne. Tribuutit hyviä.
Jude
Jude

Viestien lukumäärä : 13

Viesti  Alegría To Maalis 15, 2012 7:51 am

Tässä taas yksi, joka luuli Cinnaa alussa naiseks Very Happy
Kaikkien mielestä Josh on hyvä Peetan rooliin, mun mielestä taas ei. Josh ei jotenkin vastannut odotuksiani Peetan ulkonäöstä. Muut näyttelijät sopivat mielestäni hyvin, toisaalta Cinnan ajattelin erinäköseks, mutta Lenny on ihan hyvä siihen. Pettynein olin Peetaan Sad
Mulla tulee muuten yhestä meiän luokkalaisesta mieleen Peeta Smile Ei se näytä siltä mikskä Peetan kuvittelen, joten en tiiä mistä se johtuu...

Viimeinen muokkaaja, Alegría pvm To Maalis 15, 2012 9:46 am, muokattu 1 kertaa
Alegría
Alegría

Viestien lukumäärä : 11

Viesti  sheila To Maalis 15, 2012 9:42 am

aivan. Snowkin oli ihan järkytys kun näin sen ja tajusin sen Snowksi vasta kun kaverit sano mulle, että tämä oli trailerissa. Olin vaan luullut sitä random papaksi. Snown pitäis olla laiha, luiseva, etova, verelle haiseva ja käärmemäinen, eikä mikään kiltin ja lihavan joulupukin näkönen ukkeli :D
sheila
sheila

Viesti  Jude Pe Maalis 16, 2012 7:03 am

TRUE! Sit ku on se pätkä missä se puhuu niis il on semmone pehmee ja mukava ääni, nii ei käy! Sen äänenki pitäis olla kolkko ja julma:)
Jude
Jude

Viesti  Firesong La Maalis 17, 2012 10:02 am

Itsekkin luulin että Cinna on nainen (:
En pidä Peetan näyttelijästä.
Firesong
Firesong

Viestien lukumäärä : 7

Viesti  Frost La Maalis 17, 2012 11:02 am

Oon tyytyväinen kaikkiin muihin paitsi Peetaan. :D Mielestäni Josh ei sopinut ollenkaan tohon rooliin. Oon nyt vähä tottunu, mut en oo kokonaan lämmenny asialle. Katotaa miten suoriutuu Peetan roolista. (:
Frost
Frost

Viestien lukumäärä : 3

Viesti  liisa La Maalis 17, 2012 2:18 pm

Ite oon ollu kaikkiin muihin tyytyväinen, mut Lennyn valinta Cinnaksi sai mut kyllä ihmettelemään... Cinnahan oli paljon nuorempi, ainakin omissa kuvitelmissani. Enkä häntä ihan noin tummaksi ajatellut. Ne Cinnan kultaset rajauksetkin olin kuvitellut edes hieman näkyvimmiksi. Ja Cinnan silmäthän on vihreät kirjoissa... Eli ei, en pidä kyseisestä näyttelijävalinnasta. :D Tosin voi olla, että hän on sitten näytellyt niin hyvin, mutta sehän nähdään kunnolla vasta leffassa.

Ja noista Joshista ja Liamista, niin mun mielestä kyseiset herraset on melko täydelliset rooleihinsa. Peeta on juurikin tuollainen Joshmainen enkelipoika, jota kaikki rakastavat, kun taas Gale on tuollainen vähän jörö, kuten Liam. :DDD

// Ja tosiaan, ei mulla Lennyä vastaan mitään ole, hieno muusikko ja haastattelujen perusteella mukava persoona, mutta en vaan näe häntä Cinnana. :DD Ehkä mun mieli vielä muuttuu.

Viimeinen muokkaaja, liisa pvm To Maalis 22, 2012 5:29 am, muokattu 1 kertaa
liisa
liisa

Viesti  Sopuli La Maalis 17, 2012 11:35 pm

Ite olen tyytyväinen Näyttelijöihin. Minusta Josh on Peetamainen ja Jen on Katnissmainen. Gale/Liamia en osaa sanoa. Ehkä se on ihan hyvä. Liam vetää kyllä tyttöjä puoleensa. Olen kyllä enemmän hullaantunut Joshiin kuin Liamiin. Primin olisin kuvitellut sulosemmaks. En tiedä johtuuko elokuvasta mutta Prim näyttää aina hirveän jäykältä ja öö... ilmeettöömältä mut aina semmonen surullinen outo katse. Mut tottakai on surullinen ku sisko voi kuolla.
Minäkin lulin Cinnaa naiseksi. Koko kirjan ajan Smile Vaaleampi iho, tummat pitkät hiukset. Ja nainen Wink
Rue on ihana<3 tykkään siitä mielettömästi niin hahmona kuin näyttelijänäkin. Amandan haastattelut ovat tuntuneet tulevan luonnostaan ja ihana nauru Smile Clove ja kettunaama ovat hyvä. Clovesta tulee juuri mieleen "Miksi noin suloinen pikku tyttö on tappaja?" Innolla odotan. Elättelen vielä toiveita lippuja ennakkonäytökseen. Tuntuu kyllä pikkuhiljaa valuvan viemäristä alas.

Sopuli

Viestien lukumäärä : 33

http://sarasfablife.blogspot.com/

Viesti  Lileih Su Maalis 18, 2012 12:24 am

Mä en aluks tykänny Jenniferistä enkä Joshista yhtään. Jen nyt ei vaan mitenkään vastannut mun omaa kuvaani Katnissista. Josh taas... no mä en oo koskaan tykänny Joshista näyttelijänä. Mutta nyt kun asiaa on sulateltu jo kauan aikaa, niin musta on ruvennut tuntumaan, ettei kummallekaan löytyis yhtä hyvää korvaajaa.

Liam Galena oli kans aluks aika outo ajatus, mutta se on ihan kelpo. Rue on musta just täydellinen, juuri sellanen millaseks mä sen olin kuvitellut. Cinna mua kans vähän ihmetytti sen ihonvärin takia, ja jotenkin koko mies oli mun pääni sisällä niin erilainen. Mutta presidentti Snow... hävetkää. Se ei oo mun mielestä mitenkään sitä mitä pitäis, sen kuuluis olla sellain tosi julma, kylmä ja kiero. Tää pappa ei oo lähellekään Snow. Tribuutit on kaikki ihan hyvin valittu, oikein oivan Ketunnaamankin ovat löytäneet. (:
Lileih
Lileih

Viestien lukumäärä : 16

Näyttelijävalinnat Empty vs

Viesti  RedPepper Su Maalis 18, 2012 6:27 am

Taas yksi joka luuli Cinnaa aluks naiseks... Täähän alkaa olla sääntö eikä poikkeus. Suspect
Mun mielestä täydellisin valinta taitaa olla Foxface (sorry, kuulostaa NIIN paljon paremmalta enkuks kuin suomeks), ja Primkin saa mun täyden kannatuksen. Ja kuten myös taisin aiemmin sanoa niin Effie, yes! Sit kyllä mä niihin päänäyttelijöihin oon jo tottunut, mutta ei ne kyl täydellisesti mun kuvitelmia vastaa. Jennifer on aika lailla hyvä, mutta joo, sen pitäis olla enempi nälkiintyneen näköinen ja iho vois vivahtaa enemmän siihen oliiviin päin. Ja mun kuvitelmissa ne hiukset on jotenkin ihan hieman vivahtanut punaseen päin, vaikka ei se kirjoissa niin taida ollakkaa, vai onko, en muista nyt yhttää. Ne pojat joo... Ne on aika väärän näköisiä. Joku tais sanoo et Gale sais olla enempi "charmikas"Wink, ja oon samaa mieltä tästä. Peetalla (näyttelijällä) on liian littana naama ja oma väri kuultaa aika selkeesti hiuksista, mutta näyttelijän taidot vaikuttaa Katnissillä ja Peetalla hyviltä. Galest en oikee oo saanu selvää.

RedPepper

Viesti  Firesong Su Maalis 18, 2012 6:42 am

RedPepper, korjaan, meitä oli kaksi jotka vielä luulivat Cinnaa naiseksi ^^
Samaa mieltä Peetasta.
Firesong
Firesong

Viestien lukumäärä : 7

Näyttelijävalinnat Empty Vs

Viesti  RedPepper Su Maalis 18, 2012 10:45 am

Ai niin, oon täysin samaa mieltä presidentti Snowsta jasminin kanssa. Snowhan näyttää ihan nallekarhulta verrattuna siihen mitä sen pitäis olla

RedPepper

Viesti  Mira Su Maalis 18, 2012 11:54 am

Ehkä mäkin sanon oman mielipiteeni. Aluksi epäilytti mm. Jennifer, Josh ja Lenny, ihan johtuen siitä, ettei tiennyt näyttelijän taidoista mitään ja hiusten värit yms. oli väärät. Mutta päätin jo aluksi, etten valita mistään ennen kuin näen leffan. Ja nyt mä oon ihan rakastunu KOKO näyttelijäkaartiin! En vaihtais ketään pois. <3 Mä oon lukenut ja kääntänyt niin paljon noita näyttelijöiden haastatteluja, että ne on vaan niin täydellisiä. Ja mikä mahtavinta, kaikki on kirjojen faneja! Vaikka pidän kaikista näyttelijöistä, niin suosikeiksi on kuitenkin päässy nousemaan Jennifer, Josh, Amandla, Jackie, Woody ja Elizabeth. Very Happy

Sitten erikseen Donaldista Snowna. Mun mielipide poikkeaa näköjään kaikista muista! Very Happy Mä kuvittelin sen aina ikälopuks, olihan se kuitenki kerenny teilaamaan jo ties kuinka monta "vastustajaansa" tieltään ja sil ite henkilöllä tuntu olevan pitkä historia. Ajattelin sen melkeen jopa niin vanhaks, et olis ite ollu keksimässä koko Nälkäpeliä! Ja mitä ulkonäköön ja olemukseen tulee, niin ulkonäköhän voi pettää. Snow ei kuitenkaan voisi Capitolin väelle näyttää kaikkia puoliaan, eihän sen myrkytys- ja muut vastustajien eliminoinnit ole mitään yleisesti tunnettua tietoa. Ja mitä juuri luin, niin Donald on viime aikoina usein nähty juuri "pahisten" rooleissa. Smile
Mira
Mira
Admin

Viestien lukumäärä : 98

http://sysimarja.foorumini.com

Viesti  Sopuli Ma Maalis 19, 2012 7:45 am

On hienoo et kaikki on nälkäpeli faneja ni tuskin suostuis sit edes tekemään huonoa leffaa. Jos Kirjan fani ja leffassa näytellyt henkilö sanoo että on hyvä niin luotan siihen. Ennenkaikke kun fani on niin sanonut.

Sopuli

Näyttelijävalinnat Empty Vs

Viesti  RedPepper Ma Maalis 19, 2012 10:28 am

Tosta Snowsta vielä: Kuvittelin sen ite kans vanhaks, ja ei tietenkään nyt ihan sellaiseksi hirveen julman näköiseksi, ettei sitä pystyis ees katsomaan. Ajattelin että Snow olisi muuten ihan "normi" vanha ukko, mutta silmistä näkyisi hirveä julmuus tms. Ja niistä kuvista mitä oon Snowsta nähnyt, niin ei ihan vastannut mun mielikuvitusta. Mutta ehkä mieli muuttuu kun nään sen oikeesti puhumassa jne. Hope so!

Ja ihanaa kun tekijätkin on faneja, ettei vaan tehdä sitä pelkkä rahan maku suussa (twilightit ovat erittäin hyvä esimerkki tästä, ikävä sanoa mutta pääkolmikko ei edes osaa näytellä, ja sori meni offiksi), vaikka tietysti näiden on tarkoitus tuottaa ja rutosti.

RedPepper

Viesti  Jude Ti Maalis 20, 2012 6:36 am

Twilight fani oon, mut ihan totta puhut. Surkeesti näyttelee leffassa. Muuten on hyvii näyttelijöit joissain leffois.
Jude
Jude

Viesti  Lileih Ti Maalis 20, 2012 10:15 am

Tungen tähän viel sanomaa, että se kyllä oikeesti tekee paljon, että näyttelijät on faneja. Tää on ehkä eka kerta, ku mä en sen suuremmin pelkää, että tarina pilataan huonolla leffalla!
Lileih
Lileih

Viestien lukumäärä : 16

Viesti  Sopuli Ke Maalis 21, 2012 1:24 am

jasmin kirjoitti:Tungen tähän viel sanomaa, että se kyllä oikeesti tekee paljon, että näyttelijät on faneja. Tää on ehkä eka kerta, ku mä en sen suuremmin pelkää, että tarina pilataan huonolla leffalla!
Sama. Ja itsekkin Twilight fani ja suosikki näyttelijät/hahmot on Jacob/Taylor ja ykkösenä Alice/Ashley<3<3 Mutta muuten näyttelijät on huonoja. No ei kyllä Taylorkaan ole parhaimmasta pästä mutta niistä kolmesta paras.

Sopuli

Näyttelijävalinnat Empty vs. näyttelijä valinnat

Viesti  catnip Su Maalis 25, 2012 5:06 am

Epäilin aluks ensin liamia galen rooliin mut muuten olin suhteellisen tyytyväinen. Nyt elokuvan nähneenä voin sanoo et kukaan näyttelijöistä ei ollu huono ei etenkään liam.
Yllättäen lemppariksi nousi seneca cranen näyttelijä wes bentley ja effietä näytellyt elisabeth banks.
catnip
catnip

Näyttelijävalinnat Empty Näyttelijävalinnat

Viesti  EveN Ma Huhti 09, 2012 7:25 am

Mua aluks ihmetytti noi kaikki valinnat. Josh oli jo kyll aika alussa jo mun mielessä sopiva Peeta. Jen oli kans ihan hyvä Katniss. Kuvittelin Galen paljon paljon paremman näköseks, ja melkein vihasin sitä valintaa. Mutta kyllä sekin sitten lopulta voitti mun sydämen puolelleen. Haymitch oli MAHTAVA! Mun kaveri joka ei ollut lukenut kirjoja ja tuli elokuviin kattoon sen, rakastu Haymitchiin. Woody osas tosi hyvin näytellä Haymitchia, vaikka en kuvitellukaan sitä aluks sen näköseks. Effie oli loistovalinta, juur sellanen kun kuvittelinkin. Prim ei ollu Prim. Osas se näytellä, mut ei ollu kuitenkaan Prim. Niitten äiti ei ollu sellainen kun kuvittelin. MUTTA SNOW. Täys katastrofi. Se ei ollut pelottava, se ei ollut käärmemäinen. Se oli suurin vikatikki. Kaikki näyttelijät teki kyllä hyvää työtä ja mä olen alkanut tykkäänkin niistä.

Ketä muuten ajattelitte Finnickin rooliin seuraavassa elokuvassa? (En tiiä onko tää sopiva tähän topicciin, mut kuitenkin....)

EveN

Viesti  Finnick Pe Huhti 13, 2012 6:48 am

Mäki luulin Cinnaa ensi naiseks 8---DDD Mutta joo, mun mielestä kaikki näyttelijät oli just täydellisiä. Ootan innolla Finnickin näyttelijää, joka mun mielestä pitäs kyllä olla Grant Gustin < 33 Toivottavasti se valitaan siihen rooliin, sehän on ite sanonu olevansa kiinnostunu siitä roolista. Wink
Finnick
Finnick

Viestien lukumäärä : 9

Näyttelijävalinnat Empty Vs. Näyttelijävalinnat

Viesti  catnip Ti Huhti 17, 2012 2:59 am

En oo ite niin innoissani tosta Grant Gustinista, se ei vaan mun mielestä näytä Finnickiltä. Finnickin rooliin haluaisin ehkä Chris Pinen, koska se näyttää jotenkin tarpeeks ylimieliseltä jne. Mitä mieltä ootte?
catnip
catnip

Viesti  jensku:) La Toukokuu 12, 2012 10:55 am

No tota, mä luin kirjat vasta sen jälkeen kun elokuva oli ilmestyny et sen takii tiesin jo mielessäni samalla ku luin et miltä kukin näyttää.. Mut Cinna oli juu ehkä ainut joka sillai ei vastannu odotuksia, ei muuten mut se ihon väri, olisin luullu et ois ollu vaaleempi..

Näyttelijävalinnat Empty Vs Näyttelijävalinnat

Viesti  jonsku Ke Kesä 06, 2012 2:14 am

Josh vastas hyvin mun kuvitelmia Peetasta... Se oli just semmonen söötti ja sulonen.

Isabelle näytteli ihan älyttömän hyvin Clovea, vastas mun kuvitelmiin tosi hyvin! Just semmonen raakalainen kun kuuluiki!

jonsku

Viesti  Sponsored content

Sponsored content

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa