sheilan salaiset söherrykset
4 posters
sheilan salaiset söherrykset
En pidä itteäni mitenkään taitavana taiteilijana, vaan piirrän / maalaan ihan omaksi ilokseni.
Katniss
YKSI[11.3.2012]
Sutaisin tän paintilla koska piirtopöytä ei tuu toimeen mun muitten ohjelmien kanssa, enkä nyt tiedä mitä tästä oon mieltä. En vihaa, mutta en rakastakkaan. Se on vähän semmoinen "njaah" oloinen. Vaatteet nyt on mitä on, koska en oo koskaan oppinut niitä tekemään ja yleensä piirränkin ihmiset alastomina, taikka yksinkertainen kolttu / viitta päällä ilman minkäänlaisia laskostuksia.
Katniss
YKSI[11.3.2012]
Sutaisin tän paintilla koska piirtopöytä ei tuu toimeen mun muitten ohjelmien kanssa, enkä nyt tiedä mitä tästä oon mieltä. En vihaa, mutta en rakastakkaan. Se on vähän semmoinen "njaah" oloinen. Vaatteet nyt on mitä on, koska en oo koskaan oppinut niitä tekemään ja yleensä piirränkin ihmiset alastomina, taikka yksinkertainen kolttu / viitta päällä ilman minkäänlaisia laskostuksia.
Viimeinen muokkaaja, sheila pvm Pe Maalis 16, 2012 7:15 am, muokattu 1 kertaa
sheila- Viestien lukumäärä : 10
Vs: sheilan salaiset söherrykset
Toi on hieno! En osaisi itse piirtää parempaa (krhm, kuviksen numeroni on 7...).
kiitti :)) mulla kyllä oli 9 kuviksen numero, mutta se tais tulla ihan vaan siitä, että laitan niihin töihin aikaa ja multa löytyy ideoita. vaikka toteutus on mitä on. öljyvärit on varmaan eniten mun juttu, koska niitä voi aina paikkailla ja hioa jälkikäteen, mutta niillä ei pahemmin tehdä meijän kuviksessa mitään. itseasiassa nyt tänään oltaisiin aloitettu öljyvärityöt, mutta en ollu koulussa.
Ite en hirveesti arvosta Paintin töitä koska sillä ei saa millään yhtä sulavaa kuin käsin piirretyillä. Tuo on kyllä aika hyvä siihen verrattuna.
En itekkään tykkää kauheesti paintista, mutta vähän paha kun piirtopöytä ei tuu toimeen esim gimpin kanssa :/ Tulee sitten käytettyä kun satun piirtämään jotain ihan vaan tylsyyden takia tai omaksi iloksi.
Kyllä minä tuosta tykkäsin^. Se oli oikein hieno. Itse en osaa paintilla piirtää yhtään mitään.
Yhdyn sheila tähän, että vaatteet on vaikea piirtää: itsekään en osaa =D
Yhdyn sheila tähän, että vaatteet on vaikea piirtää: itsekään en osaa =D
Clearwater- Viestien lukumäärä : 21
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa