Sysimarja
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Mirakin taiteilee

5 posters

Siirry alas

Mirakin taiteilee Empty Mirakin taiteilee

Viesti  Mira Ma Maalis 19, 2012 1:06 pm

Tänne laittelen omia Nälkäpeli-aiheisia "taitelujani", jos jotakuta kiinnostaa nähdä. Smile Kovasti tykkään piirtämisestä ja aika usein sitä harrastankin, mutta harvoin olen niin tyytyväinen lopputulokseen, että harvoin tulee nettiin ladattua. Kuitenkin peräti kolme on Nälkäpeli-juttua on nettiin asti päässyt!

Mockingjay: Epilogue
Huom! Kuten otsikosta näkyy, piirros on Matkijanärhen epilogista ja paljastaa niin suuren asian, ettei kannata katsoa, jos ei ole Matkijanärheä vielä lukenut! Mutta nyt, kun varoitukset on annettu, voisin sanoa jotain vielä itse piirroksesta. Tähän olen näistä kaikista tyytyväisin ja se on saanut aika mukavaa palautettakin deviantARTissa. Piirros on A3-kokoinen ja siinä on käytetty lyijykynää, vesipuuvärejä (+vettä) ja tusseja. Mä rakastan Matkijanärhen epilogia, kun olin lukenut itse kirjan ensimmäistä kertaa kokonaan luin vielä monesti putkeen epilogin läpi. Se on jotenkin niin kaunis ja summaa kaiken niin ihanasti, että oli pakko vähän piirrelläkin sitä. Smile

Mockingjay
Tänkin kanssa kannattaa olla varovainen, koska piirros sisältää lainauksen Matkijanärhestä! Very Happy Kuitenkin tämä on näistä ainut koneella tehty. Käytössä ollut siis Adobe Photoshop Elements 7.0 ja piirtopöytä. Piirroksessa oleva lainaus iski muhun jotenkin tosi lujaa ja siitä oli sitten pakko toteuttaa tämmöinen, näin tämän aikalailla heti silmissäni. Yllättäen tämä onnistui ihan hyvin, koska en ollut aikaisemmin oikein lintuja piirrellyt! Nykyisinhän mä piirtelen matkijanärhiä joka paikkaan...

Katniss and the pearl
Okei myönnetään, tämäkin on Matkijanärhestä! Se on jotenkin vaan niin inspiroiva kirja, siinä on paljon tunteita ja mielenkiintoisia tapahtumia. Rakastan sitä, kun Peeta antoi Katnissille helmen Vihan liekeissä ja Katniss säilyttää sitä Vyöhykkeellä 13 ja muistelee Peetaa, sekin on jotenkin niin kaunista. Täähän on kooltaan A4 ja käytössä oli vain lyijykynä, tosin käsiä varten otin malliksi kuvan pikkuveljeni käsistä. :'D Kasvojen asentoa varten oli myös jokin mallikuva.

Tämmöisiä näin aluksi, lisäilen jos joskus saan jotain muuta aikaiseksi. Smile
Mira
Mira
Admin

Viestien lukumäärä : 98

http://sysimarja.foorumini.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Mirakin taiteilee Empty Leipätyttö vastailee ja leuka loksahti paikoiltaan

Viesti  Leipäpoika Ke Maalis 21, 2012 8:51 am

Wow o: Pikkusen hienoja Very Happy

Leipäpoika

Viestien lukumäärä : 2

Mirakin taiteilee Empty Vs: Mirakin taiteilee

Viesti  Lileih Ke Maalis 21, 2012 9:06 am

Vau Mira! Oot taitava!

Toi viimeinen, Katniss and the pearl, on ehkä mun lemppari. Siinä on jotain iihanaa, jota katselee ja ihailee tosi pitkään. Mä en yleensä innostu lyijykynätöistä, mutta eikös se niin oo, että poikkeus vahvistaa säännön. Kyllä on Katnissin kauneus vangittu tohon piirrokseen hyvin!

Ensimmäinenkin on ihana! Toi tunnelma, voi että oot taitava! Tätäkin taideteosta voisin katella pidemmänkin aikaa. Toi taivas ja ruoho! Ja lapsoset! Ihania!

Sitten vielä toi Mockingjay, tosi hieno! Mä en ole koskaan osannut piirtää mitään niinkin monimutkaista laitetta kuin lintu, joten en voi olla ihailematta ihmisiä, jotka sen taidon näin hyvin taitaa. Toi haava vaan pistää jotenkin silmään, ei se kuitenkaan paha ole.

Nää meni nyt ihan hassussa järjestyksessä :-)
Lileih
Lileih

Viestien lukumäärä : 16

Viesti  Mira La Maalis 24, 2012 3:53 pm

Kiitos teille kommenteista. <3 Ehkä nyt innostun piirtelee lisääki ja saisin jotai julkasemisen arvosta aikaseks. Smile Paitsi hups, koeviikko ihan just...
Mira
Mira
Admin

Viesti  Mira Ke Huhti 04, 2012 11:41 am

Okei, saitte mut innostumaan, eli tämmönen valmistui tänään:

Deep In The Meadow
Ja jälleen kerran, tämäkin on Matkijanärhestä ja sisältää itse asiassa samat paljastukset kuin Mockingjay: Epilogue, koska tässähän lapset ovat taas kedolla. Very Happy Mä oon niin tykästynyt tuohon tuutulauluun, varsinkin kun se on nyt ihan oikeasti kuullut. En kuitenkaan halunnut piirtää Ruen kuolemaa, ainakaan juuri nyt, joten tekaisin jotain vähän iloisempaa. Smile
Mira
Mira
Admin

Viesti  Clearwater La Heinä 14, 2012 2:37 am

Mira, vau! Tosi hienoja. Tykkäsin tuosta Matkijanärhi -kuvasta. "Ihminen pärjää ilman siipiäkin... Matkijanärhi ei." <33 Kauniisti sanottu. Kiva lisäys kuvaan. Ja Katniss ja helmi oli myös tosi nätti. Tosi hienoja.
Clearwater
Clearwater

Viestien lukumäärä : 21

Viesti  Mira Su Heinä 15, 2012 2:45 am

Kiitos Clearwater! <3 Tuo pätkä iski muhun Matkijanärhessä tosi kovaa, se on mun lempparilainauksia. Smile
Mira
Mira
Admin

Viesti  TheZiizi La Maalis 30, 2013 8:15 am

Oi, kauniita kaikki. ♥
TheZiizi
TheZiizi

Viestien lukumäärä : 8