Sysimarja
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

BRITNEY SPEARS - I WANNA GO "Hunger Games"

3 posters

Siirry alas

BRITNEY SPEARS - I WANNA GO "Hunger Games" Empty BRITNEY SPEARS - I WANNA GO "Hunger Games"

Viesti  Leffa Poju To Huhti 05, 2012 5:51 am

Tämä on siis Nälkäpeli aiheinen parodia Britney Spearsin I Wanna Go-biisistä. Tässä on mielestäni myös oikea ratkaisu tähän typerään Peeta vs Gale vastakkainasetteluun.

Leffa Poju
Leffa Poju

Viestien lukumäärä : 9

Takaisin alkuun Siirry alas

BRITNEY SPEARS - I WANNA GO "Hunger Games" Empty Vs: BRITNEY SPEARS - I WANNA GO "Hunger Games"

Viesti  -foxface Ma Heinä 02, 2012 1:05 am

Muistan ikuisesti sen hetken kun näin tän ekaa kertaa, siis ihan rehellisesti olin hirveen lähellä kuolemaa - nauroin ainakin muittenkin edestä Very Happy
-foxface
-foxface

BRITNEY SPEARS - I WANNA GO "Hunger Games" Empty Vs: BRITNEY SPEARS - I WANNA GO "Hunger Games"

Viesti  Mira Ma Heinä 02, 2012 12:58 pm

Mäkin nauroin niin kamalasti ja tää soi päässä varmaan ekat kaks viikkoo siitä, kun olin kuullu ekan kerran. Very Happy Ja tän ansiostahan mä aloin Sysimarjassa silloin tällöin julkaistu päivän piristyksiä, tää oli eka niistä, kun oli pakko vaa esitellä. :DD
Mira
Mira
Admin

Viestien lukumäärä : 98

http://sysimarja.foorumini.com

Viesti  -foxface Ti Heinä 03, 2012 1:01 am

Jollakin ainakin mielikuvitusta riittää tämmösenki väsäämiseksi, kyl tää naurattaa vielä kun toisenki kerran kattoo (;
-foxface
-foxface

Viesti  Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa