Sysimarja
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

joomoi

2 posters

Siirry alas

joomoi Empty joomoi

Viesti  naminami(; To Huhti 05, 2012 8:50 am

moii(;

no pitäs kai munkin itteni esitellä(: Eli oon 13.w tyttö jostain päin suomee. Ulkönäöltäni olen ihan normi(riippuu vähän siitä, mikä tarkottaa ihmisten mielestä normaalia) Very Happy Joo, siis olen uusi Nälkäpeli fani♥️ Kuulin Nälkäpelistä kaveriltani, tai oikeastaan olin joskus kuullut siitä ennenkin. Leffa oli silloin kohta tulossa elokuviin(; ajattelin heti että elokuvan menen kyllä katsomaan! kirjastosta varasin ensimmäisen osan elokuvan jälkeen, mutta varauksia oli yli 20 ennen minua:O en todellakaan jaksanut odottaa, vaan parin päivän päästä tilasin ensimmäisen ja toisen osan pokkarina!(; ensimmäinen osa tuli vasta, mutta toinen osa on vielä jälkitoimituksessa, eli tulee varmaan pian:D ensimmäisen osan luin päivässä...tässä kohdassa minun täytyy mainita, että olen aikamoinen lukutoukka!(; rakastan kirjoja, etenkin Nälkäpeliä, vaikka olen lukenut vain sen ensimmäisen osan:D Viimenen osa ei oo vielä ilmestynyt pokkarina, ainekin minun tietääkseni? Odotan TODELLA KOVASTI toista osaa!(: Lempihahmoni on Peeta:)

toivottavasti saitte tosta nyt jonkunlaista näkemystä siitä , että kuka mä oon ja miksi juuri Nälkäpeli? tohon viimeseen me kaikki voisimme varmaan vastata; Koska sen on yksinkertaisesti ihana;) tai ainekin minä vastaisin:D
jaja tos viel omakuva alla:P
What a Face
ja ainii tää on kyl paras Nälkäpeli sivu jonka löysin;P

naminami(;

Viestien lukumäärä : 1

Takaisin alkuun Siirry alas

joomoi Empty Vs: joomoi

Viesti  Mira Ma Huhti 09, 2012 11:32 am

Moi vaan ja tervetuloa foorumille! Very Happy Hieno juttu, että oot löytänyt Nälkäpelin. <3 Voin luvata, että Vihan liekit ja Matkijanärhi tulee olee sulle mahtavia lukukokemuksia! Ja tosiaan, Matkijanärhi ilmestyy pokkarina 4. kesäkuuta. Smile
Mira
Mira
Admin

Viestien lukumäärä : 98

http://sysimarja.foorumini.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa