Sysimarja
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Viimeisin katsomasi elokuva?

+3
Clearwater
infiltrator666
Q+Black
7 posters

Siirry alas

Viimeisin katsomasi elokuva? Empty Viimeisin katsomasi elokuva?

Viesti  Q+Black Ma Heinä 02, 2012 2:48 pm

Tähän ketjuun siis pohdintoja muista elokuvista. Katsotuista, vasta tulevista jne.

Itse katsastin viimeisimpänä Keinoja kaihtamatta - leffan.

"Toimintakomedian pääosissa nähdään FDR (Chris Pine) ja Tuck (Tom Hardy) kahtena salaisen palvelun agenttina - ja toistensa parhaina ystävinä. Mikään ei ole koskaan sotkenut heidän välejään, ennen kuin he rakastuvat vahingossa samaan naiseen (Reese Witherspoon). Tämä tietää sotaa! Paras vakooja voittakoon!"

Leffan pääjuoni herätti heti mielenkiinnon ja pitihän se katsastaa millainen tapaus oli kyseessä. Minusta näiden kolmen päähenkilön roolitukset ovat menneet nappiin kaikinpuolin. Leffa ei ollut missään vaiheessa pitkäveteinen vaan täynnä toimintaa ja kiperiä tilanteita. En muista milloin olisin nauranut näin paljon leffaa katsoessani. Monimutkaisen ja realistisen kolmiodraaman sekaan oli saanut huvittavia ja älyttömiäkin piirteitä, mutta hyvällä maulla. Tästä ei vain yksinkertaisesti voi olla pitämättä! Ja aion katsoa tämän leffan varmasti useampaankin kertaan.

Henkilökohtaisesti kyllä odottelen Aamunkoi 2 - elokuvaa ja Vieras - leffaa, joista molemmat siis Meyerin tuotoksia. En ole täysin tyytyväinen Vieraan näyttelijävalintoihin, mutta ehkä sekin on tottumuskysymys Smile
Q+Black
Q+Black

Viestien lukumäärä : 12

http://lukunurkkaus11.blogspot.fi/

Takaisin alkuun Siirry alas

Viimeisin katsomasi elokuva? Empty Vs: Viimeisin katsomasi elokuva?

Viesti  infiltrator666 Ti Heinä 10, 2012 3:45 pm

joo eli viimeisin elokuva jonka kävin katsomassa elokuvateatterissa oli Iron Sky, joka oli aivan loistava komedia. oli minun mielestä varmaan paras 2000-luvulla tullut suomalainen elokuva

viimeisin elokuvateatterin ulkopuolella katottu elokuva oli Predator- Saalistaja, joka on ehkä yksi parhaista sci-fi elokuvista. ja tulevia elokuvia mitä tulee katottua on dvd:llä Nälkäpelin ja Iron Skyn lisäksi on The Act of Valor, jossa kaikki näytteliät on oikeita usa:n Navy SEALs erikoisjoukkojen sotilaita, ja se elokuva perustuu niiden oikeisiin tehtäviin. ja loppuvuodesta tulee elokuvateattereihin The Expendaples 2 jossa on niin kova cast, että pakko se on käydä kattomassa, kun Arnold Schwarzenegger, Chuck Norris, Bruce Wills, Sylvester Stallone, Jean-Claude Van Damme, Jet Li ja Jason Statham on samassa elokuvassa, niin ja taitaa se Liam Hemsworthkin olla siinä elokuvassa. ja joulukussa tulee vielä The Hobbit- An Unexpected Jorney, joka on ensimmäinen osa J.R.R, Tolkienin Hobitti kirjaan perustuvasta elokuvasta, mitä minä ainakin olen odottanut siittä asti, kun Kuninkaan Paluu tuli.
infiltrator666
infiltrator666

Viestien lukumäärä : 5

Viesti  Q+Black Ke Heinä 11, 2012 3:08 am

Itse tuli katsottua maanantaina leffassa tuo Ice Age. En menny 3D:nä kattoo vaan ihan tavallisen dupatun version. Oli kyllä varsin hauska vaikka ei ihan ensimmäisten leffojen tasolle yltänytkään Smile
Q+Black
Q+Black

Viesti  Clearwater La Heinä 14, 2012 3:19 am

Viimeksi mä taisin katsoa perheen kanssa Isku Mogadishuun.

Ridley Scottin ohjaama tositapahtumiin pohjautuva toimintaelokuva, jonka tapahtuvat sijoittuvat Somalian pääkaupunkiin Mogadishuun vuoteen 1993. Se kertoo ns. Mogadishun taistelusta, jossa Yhdysvaltain ranger- ja delta-erikoisjoukot yrittivät pidättää sotapäällikkö Mohamed Farrah Aididin klaanin johtajia, joita syytettiin muun muassa ruoka-aputoimitusten kaappaamisesta. Pidätyksen piti olla pienehkö operaatio, mutta sen aikana kaksi UH-60 Black Hawk -helikopteria ammuttiin alas, ja amerikkalaisjoukot joutuivat veriseen katutaisteluun.

Näyttelijöinä siinä siis Josh Hartnett, Ewan McGregor, Jason Isaacs, Tom Sizemore, William Fichtner, Eric Bana, Sam Shepard ja Orlando Bloom on myös pienessä osassa.
Clearwater
Clearwater

Viestien lukumäärä : 21

Viesti  Leffa Poju Ma Heinä 16, 2012 1:05 am

Amazing Spider-Man Briteissä kielikurssilla.

Siis paras Hämisleffa ikinä! Paljon parempi kuin yksikään aiemmista. Andrew Garfield loisti Hämähäkkimiehenä ja samoin Martin Sheen Ben-setänä. Marvel leffojen laatu on kyllä kovassa nousussa.
Leffa Poju
Leffa Poju

Viestien lukumäärä : 9

Viesti  Q+Black Ma Heinä 23, 2012 9:33 am

Gabriel

"Langennut enkeli Sammael on alistanut kiirastulen omaan pimeyden valtaansa. Raskaasti aseistetun sotajoukkonsa avulla hän on tuonut mukanaan käsittämätöntä pahuutta, väkivaltaa ja julmuutta. Sammaelin voiton näyttäessä väistämättömältä, viimeinen taivaan seitsemästä arkkienkelistä, Gabriel (Andy Whitfield), astuu vastustamaan kuoleman enkeliä ja hänen luomaansa epäjärjestystä. Edeltäjänsä Mikaelin katoamisen seurauksena nuori ja voimakas Gabriel on nyt kaikkien aikojen mahtavin soturi. Yksi kerrallaan Gabriel käy taisteluun Sammaelin sotilaita vastaan yrittäessään ihmiskunnan ohella pelastaa Jaden (Samantha Noble), Sammaelin Eevan tavoin paheiden poluille viettelemän enkelin, jonka sydän on kultaa. Pimeyden sotajoukkojen huvetessa, Sammael (Dwaine Stevenson) ei kuitenkaan vielä ole pelannut kaikkia korttejaan. Hänen menneisyyteensä liittyvä salaisuus voi tuhota Gabrielin lopullisesti."

Olen aina ollut kiinnostunut tällaisista elokuvista eikä tämä ollut mikään pettymys vaikka vähän kummallisia asetelmia välillä olikin. Andy veti mielestäni hyvän roolin sinisilmäisenä Gabrielina, joka joutuu maanpinnalle taistelemaan vihollistaan vastaan koska hänen arkkienkeli-toverinsa ovat kokeneet tappion. Mielenkiintoinen asetelma oli nähdä enkeleitä ihmisruumissa taistelemassa pahuutta vastaan asein. Elokuvassa vilahtaa moni tuttu hahmo kuten esimerkiksi Lilith. Hienosti toteutettu leffa, joka ei kuitenkaan yltänyt ihan suosikkileffojeni tasolle. Mukavaa ajanvietettä.
Q+Black
Q+Black

Viesti  infiltrator666 Ti Syys 11, 2012 11:25 pm

Q+Black kirjoitti:Gabriel

Olen aina ollut kiinnostunut tällaisista elokuvista eikä tämä ollut mikään pettymys vaikka vähän kummallisia asetelmia välillä olikin.
Jos sua kiinnostaa tuommoset elokuvat, niin ootko nähnyt sen nimistä elokuvaa kun Legion?

Mutta ite sain just hommatua ja katottua DVD:ltä The Avengersin, joka perustuu Marvelin sarjakuviin, ja siinä jenkeissä suositut (mutta suomessa aika tuntemattomat) supersankarit Iron Man/Tony Stark (Robert Downey Jr.), Captain America/Steve Rogers (Chris Evans), Thor (Chris Hemsworth), Hulk/Bruce Banner (Mark Ruffalo), Black Widow/Natasha Romanof(Scarlett Johansson) ja Hawkeye/Clint Barton (Jeremy Renner) yrittää estää Thorin veljeä Lokia (Tom Hiddelston) valloitamasta maailmaa chitaurit nimisen alien rodun avulla. Elokuva oli ihan hyvä toimintaleffa, ja voitti Nälkäpelin ainakin siinä että siinä oli paljon enemmän huumoria.
infiltrator666
infiltrator666

Viestien lukumäärä : 5

Viesti  fan4ever La Marras 10, 2012 2:54 am

Ite katoin jonkin aikaa sitten The Avengersin, ja pakko myöntää et tykkäsin tosi paljon. Ja hauskaa nähä kans miten Liamin veli kukoistaa XD Tai no, toisinpäin sen kai pitäis olla, ku oon pitempään jo ollu Chris Hemsworthin fani ja Liamin näin näyttelemäss vasta Nälkäpelistä.

Ite vähän petyin leffan huumoriin, vaik todellakin huumoristinen oli. Katoin jonkin aikaa sitten Iron manin ja mietin siin et Tony Stark oli tosi hauska, mut se jäiki täss leffas vähä puuttuu. Kohtaukset oli kyll tosi vakuuttavia ja hienoja ja katoin varmaan yli puolet leffasta suu auki efection lumoissa XD.

Viimeisin leffa minkä ite katoin oli näytelty Scooby Doo ja saihan seki nauramaan uskomattomasti. Siin tuli sit ikävä kattoa niit piirrettyjä kanssa. Kaikken eniten - jotenkin mustan huumorin kautta kai - mua rupes naurattaa Daphne siin ku se sai siin linnas sen oven potkastua ja alko tanssii XD Samoin lempikohtiin on jo ikuisesti kuulunu se aikalailla lopussa oleva Shaggun tanssi, missä se lyö sen vartijan tajuttomaksi Se on uskomattoman hauska

fan4ever

Viestien lukumäärä : 41

https://www.youtube.com/user/janskufan4ever?ob=0

Viesti  Buttercup Pe Tammi 11, 2013 7:25 am

Viimeksi taisi tultu katsottua Hobitti-Odottamaton matka. Melkein 3h tuntia on kyllä ehkä vähän liian pitkä aika istuttavaksi elokuvateatterissa. Mutta hyvä leffa oli, vaikka kyllä kirja on parempi.

Buttercup

Viestien lukumäärä : 6

Viesti  Buttercup Pe Maalis 22, 2013 8:09 am

Joitakin viikkoja sitten kävin katsomassa Lumoavan kirouksen.

Kirjan olen lukenut, joten elokuva oli hirveä pettymys. Mad Elokuvasta puuttui n.5 hahmoa ja paljon kohtauksia. Ethan oli ihan erillainen, kuin kirjassa (todella ärsyttävän oloinen) ja kohtaukset olivat liian lyhyitä minun makuuni.

Elokuva on hyvä jos ei ole lukenu kirjaa, sillä silloin ei tiedä minkälainen sen kuuluisi olla.

Buttercup

Viestien lukumäärä : 6

Viesti  Mira Ma Maalis 25, 2013 12:55 pm

^ Munkin pitäisi Lumoava kirous katsoa, vaikka tuo ei kuulosta lupaavalta. Minäkin olen siis lukenut kirjan...

Itse katsoin viimeksi Elämäni seinäruusuna (toista kertaa) ja aikaisemmin samana päivänä The Amazing Spider-Manin (kolmannen kerran). Molemmat ovat aivan mahtavia leffoja, vaikka ovatkin täysin erilaisia. Ensimmäistä rakastan kirjanakin aivan älyttömästi ja Logan Lerman on ihana Charlie. <3 Tällä kertaa osasin jopa olla itkemättä rankasta aiheesta ja vieressä istuneen ystävän itkusta huolimatta. Spider-Manissa taas Andrew Garfield on niin hyvän näkönen. <3 Wink Rakastan myös leffan toimintaa ja huumoria! Emma Stone on myös leffassa myös mahtava.

Viimesin leffa, jonka katsoin ensimmäistä kertaa, oli animaatio Itse ilkemys. Ihanaa huumoria!
Mira
Mira
Admin

Viestien lukumäärä : 98

http://sysimarja.foorumini.com

Viesti  Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa