Lemmikit
3 posters
Sysimarja :: Off Topic :: Keskustelua
Sivu 1 / 1
Lemmikit
Keskustelua lemmikeistä. Onko sinulla lemmikkejä? Mitä lemmikkejä haluaisit? Ja kaikkea mahdollista muuta. : )
Itsellä on kissa ja lehmävasikka. Tai no, hiehohan se nyt jo on.
Kissa on nimeltään Söpö, se on mustavalkoinen maatiaiskissa. Leikattu uros, ihana pikku palleroinen. Tykkää hirmuisesti olla ihmisten sängyillä nukkumassa. Söpön emä oli meidän edesmennyt navettakissa, ja sen kuoltua meidän oli pakko pyydystää pennut. Kaksi jäi meille ja toiset kaksi lähtivät pois. Söpö on ainut elossa oleva tuosta pentueesta. On muuten hyvä hiirikissa. (:
Hieho on Jalotar nimeltään, varsin sympaattinen ja suloinen nuori neiti. Yritän kouluttaa siitä itselleni ratsua, mutta saa nähdä onnistunko. Jalotar on ruskeavalkoinen, Ayrshire rotuinen. Ihana pikku karvapalleroinen.
Vielä tammikuussa minulla oli myös koira, mutta se jouduttiin vanhuuttaan lopettamaan. Sen nimi oli Poku, ja se oli rodultaan dreeveri. Ikävä on hirmuisen kova, mutta olen kuitenkin harkinnut kesällä ottavani uuden koiran. Suomenlapinkoiraa olen ajatellut.
Lisäksi meiltä löytyy pieni lypsykarja, sekä kanoja. Ne eivät kuitenkaan ole varsinaisia lemmikkejä. X)
Kissa on nimeltään Söpö, se on mustavalkoinen maatiaiskissa. Leikattu uros, ihana pikku palleroinen. Tykkää hirmuisesti olla ihmisten sängyillä nukkumassa. Söpön emä oli meidän edesmennyt navettakissa, ja sen kuoltua meidän oli pakko pyydystää pennut. Kaksi jäi meille ja toiset kaksi lähtivät pois. Söpö on ainut elossa oleva tuosta pentueesta. On muuten hyvä hiirikissa. (:
Hieho on Jalotar nimeltään, varsin sympaattinen ja suloinen nuori neiti. Yritän kouluttaa siitä itselleni ratsua, mutta saa nähdä onnistunko. Jalotar on ruskeavalkoinen, Ayrshire rotuinen. Ihana pikku karvapalleroinen.
Vielä tammikuussa minulla oli myös koira, mutta se jouduttiin vanhuuttaan lopettamaan. Sen nimi oli Poku, ja se oli rodultaan dreeveri. Ikävä on hirmuisen kova, mutta olen kuitenkin harkinnut kesällä ottavani uuden koiran. Suomenlapinkoiraa olen ajatellut.
Lisäksi meiltä löytyy pieni lypsykarja, sekä kanoja. Ne eivät kuitenkaan ole varsinaisia lemmikkejä. X)
Vs: Lemmikit
Mun rakkain. <3 Jehu, keväällä 10v. täyttävä kultainennoutajajätkä, joka tunnetaan myös tuhannella ja yhdellä muulla lempinimellä. Rakastaa kaikkea syötävää, erityisesti juustoa. Pravuuritemppu on kieriminen. Erittäin hyvä malli ja Jehusta onkin aivan älyttömät määrät kuvia, mä ja mun isä kun ollaan molemmat innokkaita kuvaajia. Tuo laittamani on kuitenkin uusin, mitä olen itse ottanut (maaliskuun alussa). Oli vähällä kuolla vuonna 2007, mutta herra on taistelija ja selvittiin säikähdyksellä, Animalancella (eläinten ambulanssi) ja parilla päivällä eläinsairaalassa.
Vs: Lemmikit
5-vuotias kani nimeltään Tofu. Rodultaan Tofu on kääpiöluppakorva. Hyvin utelias ja aktiivinen kani, vaikka ei se kovin nuori enään ole.
Buttercup- Viestien lukumäärä : 6
Sysimarja :: Off Topic :: Keskustelua
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa