Suosikki arpoo lippuja ennakkonäytökseen!
5 posters
Sivu 1 / 1
Suosikki arpoo lippuja ennakkonäytökseen!
Suosikki-lehti arpoo lippuja Nälkäpelin ennakkonäytökseen, joka pidetään 22. maaliskuuta Helsingin Kinopalatsisa. Lippuja on jaossa 10 kahden lipun pakettia.
Osallistua voi täällä!
Osallistua voi täällä!
Vs: Suosikki arpoo lippuja ennakkonäytökseen
Mulla on ainakin se hyvä puoli, että jos voitan niin ei ainakaan oo pitkä matka. Meiltä Kinopalatsiin menee nimittäin viistoista minuuttia bussilla Okei, ketään ei varmaan kiinnostanu, mutta kerroinpahan silti.
Alegría- Viestien lukumäärä : 11
Vs: Suosikki arpoo lippuja ennakkonäytökseen!
Täältä menee noin tunti bussilla Kamppiin, haha. Autolla pääsis kyl puolessa tunnissa.
Mulla menee reilu 3 tuntia junalla Helsinkiin ja siihen päälle kävelymatka Kamppiin. D: Te onnekkaat asutte noin lähellä! :D
Muuten, koska tulokset julkaistaan tai niistä ilmoitetaan voittajille? ^^
Muuten, koska tulokset julkaistaan tai niistä ilmoitetaan voittajille? ^^
Tribuutti- Viestien lukumäärä : 6
Tribuutti kirjoitti:Muuten, koska tulokset julkaistaan tai niistä ilmoitetaan voittajille? ^^
Tosta ei oo kyllä valitettavasti mitään käsitystä, mutta varmaan aika pian sen jälkeen, kun osallistumisaika on loppu.
Alegría kirjoitti:Mulla on ainakin se hyvä puoli, että jos voitan niin ei ainakaan oo pitkä matka. Meiltä Kinopalatsiin menee nimittäin viistoista minuuttia bussilla Okei, ketään ei varmaan kiinnostanu, mutta kerroinpahan silti.
Onnekas! Täältä ei mee ku sellaset kaheksan tuntia autolla..
Jemma- Viestien lukumäärä : 4
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa