Sysimarja
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Nälkäpeli-unet

3 posters

Siirry alas

Nälkäpeli-unet Empty Nälkäpeli-unet

Viesti  Mira Ti Huhti 16, 2013 11:33 am

Ootteko nähny Nälkäpeliin liittyviä unia? Millaisia?

Mä oon nähny kahesti. Oudosti ne vaan liittyy aina trailereihin ja Sysimarjan ylläpitämiseen... Sunnuntain ja maanantain välisenä yönä, aamuyöllä, näin unta että heräsin ja nousin ylös, laitoin koneen päälle. Vihan liekkien teaser traileri oli jo julkastu ja mä katoin sen. Siinä oli Katniss ja Peeta vierekkäin vasemmassa reunassa ja Jennifer ja Josh (oikeine hiusväreineen) vierekkäin oikeassa reunassa. Kaikki vain seisoivat siinä, keskellä oli liekehtivä matkijanärhi-logo ja taustakin liekehti. En muista, että trailerissa olisi tapahtunut mitään, mutta siinä oli fantasiamainen tunnelma. Ajattelin vaan jotain, että "ok" ja että se oli vähän erikoinen, mutta ei välttämättä mitenkään tosi outo (nyt se kyllä tuntuu tosi oudolta). Laitoin sen sitten Sysimarjaan ja menin takaisin nukkumaan. Olikin sitten vähän sekava olo, kun äiti sovitusti herätti mut puoli seitsemältä, että mähän jo nousin kattoo trailerin?? :DDD Mutta hyvä, että tuo oli vaan unta, koska oikea traileri on ihana. <33

Oon nähny siis aikasemminkin saman tyylisen unen ja jos en ihan väärin muista, niin sekin eli jonkin Nälkäpelin trailerin julkaisua edeltävänä yönä! Silloinkin näin jonkin oman version trailerista, haha. :DD Siitä muistan vaan aurinkoisen järvimaiseman ja myös fantasiamaisen, mutta ennen kaikkea surumielisen tunnelma. Ja tänkin laitoin unessa Sysimarjaan!! Voi voi, tämmöstä tää ylläpitäminen ja kaikki trailerit mulle aiheuttaa. Very Happy
Mira
Mira
Admin

Viestien lukumäärä : 98

http://sysimarja.foorumini.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Nälkäpeli-unet Empty Vs: Nälkäpeli-unet

Viesti  TheZiizi Ke Toukokuu 01, 2013 7:13 am

Jeps, olen nähnyt. Elikkäs siis näin unta, että olin meidän koulussa, jossa pidettiin nälkäpeli. Cool Siihen siis osallistui jokaikinen koulun oppilas. Itse siis tietenkin olin mukana. Oli just jotain mutanttieläimiä, ja toiset tappo toisiansa. Ite selvisin tosi pitkään hengissä (tai no niin kauan kunnes heräsin Very Happy), ja taisin tappaa muutamankin. Jousellapa tietenkin. Very Happy Oli mielenkiintonen uni, ja ehkä hieman jännittäväkin. En muista mitään alotuksesta, enkä lopetuksesta, oon niin huono muistamaan unia. Tämä nyt onneksi jäi päähän edes osaksi. Smile
TheZiizi
TheZiizi

Viestien lukumäärä : 8

Viesti  Akro La Toukokuu 04, 2013 12:33 pm

Mä näin pari yötä sitten unta että olin Nälkäpelissä, ja jostain ihmeen syystä ammattilaisporukassa. Mulla ei siis ollut mitään taitoja enkä ollu treenannu, en tajua miten olin päässyt ammattilaisten joukkoon :) Ja sit alko Runsaudensarven taistelu ja mä aattelin että jos mä yritän oikeasti niin mä vaan kuolen kivuliaasti ja mä tiesin etten voi voittaa niin mä halusin sen, niin ku, pois alta mut kukaan ei suostunut tappaa mua joten mä lähin niitten ammattilaisten mukaan. Niiden joukossa oli muuten meidän luokkalaisia pari :) Ja sitte meidän piti etsiä jotain isoa helmeä jonka avulla saataisiin ruokaa ja yhtäkkiä mä olinkin Terra Novassa (=tv-sarja) ja mun vanhemmat syytti että mun taskusta oli löytyny karkkia ja mä en sais lauantaina viikkorahaa...

Söinköhän mä nukkumaan mennessä jotain pilaantunutta, mitä luulette?

Akro

Viestien lukumäärä : 18

http://vaanmunelamaa.blogspot.com

Viesti  Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa