Matkijanärhi!!!!*.* (spoilereita)
5 posters
Matkijanärhi!!!!*.* (spoilereita)
En pysty kirjottaa chattiin puhelimella, ja aivan pakko päästä nyt purkamaan ajatuksia.. Vaikka en kyllä itekkään ota selvää niistä:'D Matkijanärhi osa 1.. TÄYDELLINEN<3 !!!!!!!!!!!!!!!ja The Hanging Tree!!!!!!!!!! Oh gosh jotain niin täydellistä, ihanaa aasshakslslsöaöakslödödö <3 jäi soimaan päähän eikä kyllä haitta! Nyt pitää ladata soundtrack iTunesista.. !!!!! Okei, mun pitää hetki selvitellä ajatuksia ennen ku voin kirjottaa järkevästi... :'D
mockingjay- Viestien lukumäärä : 6
Vs: Matkijanärhi!!!!*.* (spoilereita)
Mä oon ihan sanattomana taas... Hirttopuu oli aivan mieletön!!!! Ja ei jessus kun tuli vähän itkettyä joka välisaä... Mun ajatukset pelastusoperaation aikana ja kun Katniss oli menos kattoo Peetaa: "I can't I can't I can't I can't" ja ehkä paris muussakin kohassa. Kävi mieles jossain vaihees, et pitäs olla köysi johon tehä solmuja. Kaikki oli niin upeesti tehtyy ja aaah kaikki taistelukohtaukset ja sit Peeta lopussa. x_____x
Ne jotka eivät malttaneet jäädä lopputekstien ajaksi: ihan niiden lopussa oli matkijanärhen evoluutio kuten Vihan liekeissä ennen lopputekstejä ja siellä oli tietysti Matkijanärhi osa 2:n matkijanärhi.
Ne jotka eivät malttaneet jäädä lopputekstien ajaksi: ihan niiden lopussa oli matkijanärhen evoluutio kuten Vihan liekeissä ennen lopputekstejä ja siellä oli tietysti Matkijanärhi osa 2:n matkijanärhi.
Joo siis niin täydellinen kokonaisuus<3 Hirttopuu jäi päällimäiseksi mieleen ku se oli aivan uskomaton!<3 mua häiritti (tietysti:D) että tapahtumat eteni niin nopeesti, koska olisin vaan halunnu kattoa sitä pidempään! <3 mutta se miten se on mahdutettu tuohon kahteen tuntiin niin wow.. Täydellistä<3
Ja siis Peeta....... ;____;
Je se loppu.. Se todella sai ärsyyntymään! Siis mulla olis niin paljo sanottavaa etten tiedä mitä sanoisin..<3
Oon niin onnellinen, et Matkijanärhi on jaettu kahtia, kahteen leffaan mahtuu niin paljon!
Mäkään en oikein saa ilmastua päässä pyörivää myllerrystä.
Mäkään en oikein saa ilmastua päässä pyörivää myllerrystä.
Päätin kirjautuu tänne nyt, koska chatissa ei voi spoilaantua. Chatin kat olen, vaikka en käyttäjätunnusta saanutkaan samaksi.
Osa 1 oli mahtava!! Ja Jen puhuu ettei se osaa laulaa (laulo kyl kahesti ekassa leffassa ) ja The Hanging Tree oli uskomattoman ihana ja mieleen painuva!!
Se loppu jäi oikeesti ärsyttämään ja luoja, onneks se ei päättyny siihen ku Peeta kuristelee Katnissia. Kun se kohtaus oli ohi ja tuli musta ruutu ja sitte leffa vielä jatku nii mä oli vaan, että "kiitos" kun se ei jäänyt siihen paikkaan se pelastusoperaatio kans oli hyvä! Ja ai että miten Effie sopii hyvin vyöhykkeelle 13! Hahha ja Haymitchin jutut taas xD ja Cressida! Oon hulluna Natalie Dormeriin joo xD Finnickin ja Annien kohtaaminen <3 kyllä alko muakin itkettää Peeta ja kaikki ja sekin ku Katniss itkee Haymitchille "menetinkö heidät molemmat?" Siitä alusta tuli kauheet kylmät väreet kun tuli Mockingjay part 1 - teksti. Mutta joo, tätä tunnetta ei voi kuvailla! Pitäisköhän mennä tänään illalla kattomaan uudestaan
Osa 1 oli mahtava!! Ja Jen puhuu ettei se osaa laulaa (laulo kyl kahesti ekassa leffassa ) ja The Hanging Tree oli uskomattoman ihana ja mieleen painuva!!
Se loppu jäi oikeesti ärsyttämään ja luoja, onneks se ei päättyny siihen ku Peeta kuristelee Katnissia. Kun se kohtaus oli ohi ja tuli musta ruutu ja sitte leffa vielä jatku nii mä oli vaan, että "kiitos" kun se ei jäänyt siihen paikkaan se pelastusoperaatio kans oli hyvä! Ja ai että miten Effie sopii hyvin vyöhykkeelle 13! Hahha ja Haymitchin jutut taas xD ja Cressida! Oon hulluna Natalie Dormeriin joo xD Finnickin ja Annien kohtaaminen <3 kyllä alko muakin itkettää Peeta ja kaikki ja sekin ku Katniss itkee Haymitchille "menetinkö heidät molemmat?" Siitä alusta tuli kauheet kylmät väreet kun tuli Mockingjay part 1 - teksti. Mutta joo, tätä tunnetta ei voi kuvailla! Pitäisköhän mennä tänään illalla kattomaan uudestaan
Kat.- Viestien lukumäärä : 5
Mä en muute osannu arvata tollasta loppua. Ku Katniss lähti liikkeelle nii vaikutti et se olis tappoaikeissa ja heräs epäilys et ne olis vaihtanu vähän paikkoja kirjan lopusta tonne ekaan osaan ja Katniss olis ampunu Coinin, mutta se jääkin seuraavaan osaan miten mä kestän kattoo sitä vikaa, koska liian moni ihana kuolee?
yyy en osaa käyttää tätä? mutta musta se loppu oli ihan kamalan täydellinen! kun sitä lukee, ei osaa kuvitella jotain noin raakaa. peeta näytti niin laihalta D: mutta mua ärsytti että finnickillä ei ollu niin suurta roolia siinä joten toivon ihan kamalasti että toisessa osassa se on kokoajan kamerassa xd JA HANGING TREE???! IHANA! haluan kuunnella sitä miljoona kertaa
delly- Viestien lukumäärä : 1
Mäkään en voi ymmärtää, miten Jen voi sanoa lauluääntään kamalaksi! Ja tosiaan, hetken sen mustan ruudun ajan jo aattelin et kuristamiseen se jää, vaikka Francis oli jossain sanonutkin, että ei jää! Vielä sekin, että mustakin Katniss näytti murhanhimoselta siinä lopussa, olin vana et onks se nyt menos Peetan vai Coinin luo???
Mä kyllä odotin, että se laulu kuulostaa kamalalle, koska Jen on väittänyt ettei osaa laulaa, mutta kaunis lauluhan sieltä tuli ja hyvin päässä soi vieläkin! Alan itekin jo lauleskelee sitä kirjassa mä vihasin kans Coinia kuten Katniss, mutta heti kun näki leffan nii en mä Coinia vihaa, kiitos siitä ihanalle Juliannelle! Luulin muute ekana Coinia mieheks ja sitte tuli sellane oho - reaktio kun castingit julkastiin, että oho, se onkin nainen xD
Huh, huh.... Aivan MAHTAVA elokuva!!! Trailereiden ja niinkin täydellisen kirjan perusteella, näyttelijöistä ja ohjaajasta puhumattakaan oletinkin elokuvan olevan mieletön, mutta se ylitti kaikki odotukseni!!
Joitain pieniä häiritseviä juttuja leffassa oli toki, mutta ei mitään sellaista mikä suuremmin (ainakaan vielä) olisi jäänyt vaivaamaan..
Ensimmäisten minuuttien aikana sain jo kyyneleet nousemaan silmiin Ja niin se jatkui pitkin elokuvaa, milloin missäkin kohdassa.
En päässyt näkemään lopputekstien jälkeistä "yllätystä" odottelin kyllä melkein loppuun saakka, mutta olin jo ainoa salissa enää, eikä tekstit vieläkään olleet loppuneet joten luovutin ja lähdin myös pois!!
Muutenkin koko kaksi tuntinen meni hirveen nopeesti, en olis millään halunnu sen loppuvan vielä!!
Peeta <3 vaikka sitä ei edes kovin paljoa vielä tässä elokuvassa päästy näkemään, niin ne kohdat missä häntä näytettiin oli mielettömiä. Ja se ulkonäkö, WOU! Kamalaa kuinka laiha se oli!
Siinä alussa Katnissin "uni" Peetasta oli jotenkin niin ihana "aina" (mä olen niin romantikko )
Ja Effie lisättynä elokuvaan oli musta kyllä oikea ratkaisu <3 Ihana Effie
Muakin ehkä hieman jäi vaivaamaan Finnicin roolin vähyys, olisin halunnut nähdä sitä enemmän ja sitä sellasta "hulluutta" miten Finniciä kirjassa kuvailtiin, muutakin kuin siis sitä narun hypistelyä. Ja olishan se kirjan kohta varmaan ollu ihan hauska kohtaus missä Boks ja Katnis törmää Finnickiin pelkässä sairaala kaavussa ja Galen komeutta, kun Effie kehuu, niin Boks olis sanonu sen "meihin on nyt vaikea tehdä vaikutusta, näimme juuri Finnickin alusvaatteisillaan"
Sitten oli ihan muutama kuvauspaikka mitkä ehkä häiritsi, esimerkiksi hirttopuu kohtaus, olin jotenkin ajatellut lammen pienemmäksi, keskellä metsää olevaksi vähän piemeäksi paikaksi ja tää iso kallioinen järvi maisema ei ehkä ihan ollu sitä, mutta toki se oli pieni miinus vain
Ja vaikka aluksi en pitänyt Woodista ollenkaan Haymitchinä, mutta nytkun olen alkanut tottua siihen, olisin halunnu nähdä häntäkin enemmän. Ja sitä sellasta "tuskaa" mikä kirjassa ehkä hieman myös heijastu, siitä ettei hän ollutkaan auttanut Peetaa areenalta ja että sekin kärsi siitä mitä Peetalle Capitolissa tapahtuu
Mutta joo nää on aika pieniä juttuja..
Mä en vaan tiedä kuinka tässä nyt muka pitäisi jaksaa odottaa kokonainen vuosi sitä viimeistä!!!! <---- Noi kuvastaa mun olotilaa tällä hetkellä
Tulipa analysoitua
Joitain pieniä häiritseviä juttuja leffassa oli toki, mutta ei mitään sellaista mikä suuremmin (ainakaan vielä) olisi jäänyt vaivaamaan..
Ensimmäisten minuuttien aikana sain jo kyyneleet nousemaan silmiin Ja niin se jatkui pitkin elokuvaa, milloin missäkin kohdassa.
En päässyt näkemään lopputekstien jälkeistä "yllätystä" odottelin kyllä melkein loppuun saakka, mutta olin jo ainoa salissa enää, eikä tekstit vieläkään olleet loppuneet joten luovutin ja lähdin myös pois!!
Muutenkin koko kaksi tuntinen meni hirveen nopeesti, en olis millään halunnu sen loppuvan vielä!!
Peeta <3 vaikka sitä ei edes kovin paljoa vielä tässä elokuvassa päästy näkemään, niin ne kohdat missä häntä näytettiin oli mielettömiä. Ja se ulkonäkö, WOU! Kamalaa kuinka laiha se oli!
Siinä alussa Katnissin "uni" Peetasta oli jotenkin niin ihana "aina" (mä olen niin romantikko )
Ja Effie lisättynä elokuvaan oli musta kyllä oikea ratkaisu <3 Ihana Effie
Muakin ehkä hieman jäi vaivaamaan Finnicin roolin vähyys, olisin halunnut nähdä sitä enemmän ja sitä sellasta "hulluutta" miten Finniciä kirjassa kuvailtiin, muutakin kuin siis sitä narun hypistelyä. Ja olishan se kirjan kohta varmaan ollu ihan hauska kohtaus missä Boks ja Katnis törmää Finnickiin pelkässä sairaala kaavussa ja Galen komeutta, kun Effie kehuu, niin Boks olis sanonu sen "meihin on nyt vaikea tehdä vaikutusta, näimme juuri Finnickin alusvaatteisillaan"
Sitten oli ihan muutama kuvauspaikka mitkä ehkä häiritsi, esimerkiksi hirttopuu kohtaus, olin jotenkin ajatellut lammen pienemmäksi, keskellä metsää olevaksi vähän piemeäksi paikaksi ja tää iso kallioinen järvi maisema ei ehkä ihan ollu sitä, mutta toki se oli pieni miinus vain
Ja vaikka aluksi en pitänyt Woodista ollenkaan Haymitchinä, mutta nytkun olen alkanut tottua siihen, olisin halunnu nähdä häntäkin enemmän. Ja sitä sellasta "tuskaa" mikä kirjassa ehkä hieman myös heijastu, siitä ettei hän ollutkaan auttanut Peetaa areenalta ja että sekin kärsi siitä mitä Peetalle Capitolissa tapahtuu
Mutta joo nää on aika pieniä juttuja..
Mä en vaan tiedä kuinka tässä nyt muka pitäisi jaksaa odottaa kokonainen vuosi sitä viimeistä!!!! <---- Noi kuvastaa mun olotilaa tällä hetkellä
Tulipa analysoitua
nälkis- Viestien lukumäärä : 4
^ Kiva lukea muiden pidempiä arvioita. Ite julkaisin vähän aikaa sitten oman Sysimarjassa.
Rakastan sitä uni-kohtausta, mutta toisaalta haluan nirhata sen, joka päätti pistää sen siihen. Onko pakko hieroa suolaa haavoihin?? Tiedetään kyllä, miten radikaalisti Capitolin käsittely muuttaa Peetaa.
Rakastan sitä uni-kohtausta, mutta toisaalta haluan nirhata sen, joka päätti pistää sen siihen. Onko pakko hieroa suolaa haavoihin?? Tiedetään kyllä, miten radikaalisti Capitolin käsittely muuttaa Peetaa.
Olet muuten Mira aivan oikeassa, että hierottiin oikein suolaa haavoihin, elokuva alkaa sillä kuinka ihana oikea Peeta on <3 ja loppuu siihen millainen Peetasta on tullut!
Mä näin yöllä ihan ihneellisiä unia elokuvasta / nälkäpeliin muutenkin liittyvistä asioista
Ja olin jopa katsomassa kakkos osaakin elokuvissa ja se oli ihan surkea hahaaa, en usko että niin voisi oikeasti käydä!
Mä näin yöllä ihan ihneellisiä unia elokuvasta / nälkäpeliin muutenkin liittyvistä asioista
Ja olin jopa katsomassa kakkos osaakin elokuvissa ja se oli ihan surkea hahaaa, en usko että niin voisi oikeasti käydä!
nälkis- Viestien lukumäärä : 4
Oikeesti Hirttopuu oli niin ihana, pystyisköhän sitä kuunteleen jostain? <3
Onko kukaan muuten kuunnellut osa 1 soundtrackin kolmannen biisin sanoja tarkasti? Scream My Name by Tove Lo.
Kertosäkeestä ei tuu kun yksi henkilö mieleen ja se on Finnick! : (( Ainakin omasta mielestäni, mutta Katniss tulee myös mieleen.
Kertosäkeestä ei tuu kun yksi henkilö mieleen ja se on Finnick! : (( Ainakin omasta mielestäni, mutta Katniss tulee myös mieleen.
Viimeinen muokkaaja, Kat. pvm To Marras 20, 2014 3:38 am, muokattu 2 kertaa
Youtubessa on pieni pätkä Hirttopuusta se on kylläkin tosi lyhyt! Uskoisin itse sen tulevan täysipitkäisenä sitten kun scorekin ilmestyy.
Juu, The Hanging Tree on scorella kokonaan! En oo vielä saanut aikaseks hankittua soundtrackiä, joten en ole vielä edes kuunnellut sitä...
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa