Sysimarja
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Esittele itsesi

+25
infiltrator666
Q+Black
-foxface
elonkorjuu
foxface
Katniss Everdeen
Leffa Poju
jensku:)
arrow
FALLLEN
Firesong
Vauna
sheila
Baker-Swag
Lileih
Johanna Mason
Sopuli
Jemma
thegirlonfire
ellastina
Jude
Alegría
renegade
Mira
RedPepper
29 posters

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Siirry alas

Esittele itsesi - Sivu 2 Empty Vs: Esittele itsesi

Viesti  Akro To Elo 16, 2012 7:48 am

Moi!

13 -vee tyttö Hesasta. Luki kirjat, kaikki kolme. Lainas kavereille (koko porukka villiinty) katto leffan. Löys tän foorumin ja sekos. study

Akro

Viestien lukumäärä : 18

http://vaanmunelamaa.blogspot.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Viesti  TheZiizi Ke Huhti 03, 2013 7:38 am

No, kun itseni tänne rekkasin, niin päätimpä sitten itseni myös esitellä. Olen ihan pian 13-vuotias tyttönen Etelä-Pohjanmaalta. Mettästä, kyllä. Harrastuksiini kuuluu mm. datailu, ratsastaminen, pianonsoitto ja leipominen/kokkaus. Joskus saatan piirrellä tai laulella, ja kirjoja luen paljon. Oikeasti, paljon. (~ 1 kirja/viikko)
Nälkäpelit astuivat elämääni hieman outoa kautta. Kaverini luki ensimmäisen osan, ja hehkutti sitä mahtavaksi. En heti aluksi kiinnostunut, ja päätin laittaa kirjan korvan taakse, ja lukea myöhemmin. Kouluvuoden loppupuolella pidimme luokan kanssa yhdestä perjantaista muutaman tunnin, jolloin katottiin elokuva. Joku ehdotti nälkäpeliä, ja (poikavaltainen Shocked ) luokkamme valitsi sen. Se sitten katottiin. Olin ihan myyty. Seuraavana päivänä menin kirjastoon, ja lainasin ekan osan. Tulihan se luettua aika nopeasti, joten Vihan liekit ja Matkijänärhi lähti myös aika nopeasti kirjastosta minulle. Eihän niidenkään lukemisessa kestänyt kauaa, Vihan liekit luin melkein yhdeltä istumalta. Nyt olen onnellinen nälkäpeli-fani ja kaikkien kirjojen omistaja. (← tai tarkemmin ottaen 1-3 -kirjan omistaja Smile)

Mitäs muuta. No, koulussa lempiaineita ovat matikka ja musiikki, myös liikunta on ihan ok. Cool Mulla on keskipitkät ruskeat hiukset, ja vihreät silmät. Pituutta ~166cm. Nälkäpelin lisäksi olen lukenut/katsonut Twilighteja, Harry Pottereita, Vampyyripäiväkirjoja, Yön taloa ja Kuolemattomia. Telkusta katon aina salkkarit. Tykkään myös kattoa Duudsoneita, Putousta ja Täydellisiä naisia. Mitäs muuta. Kysykää, ja tulkaa tutustumaan, jos sen arvoinen ihminen olen. Smile

EDIT// Kiitos, Mira! Olihan tuo tosiaan aika jännä tapa. Very Happy

Viimeinen muokkaaja, TheZiizi pvm Ma Huhti 15, 2013 6:29 am, muokattu 2 kertaa
TheZiizi
TheZiizi

Viestien lukumäärä : 8

Viesti  Mira Su Huhti 07, 2013 12:33 pm

^ Tervetuloa! Oli kiva lukea miten tutustuit Nälkäpeliin! Paljon mielenkiintoisempi tarina kuin esim. mulla. Very Happy
Mira
Mira
Admin

Viestien lukumäärä : 98

http://sysimarja.foorumini.com

Viesti  Sponsored content

Sponsored content

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Takaisin alkuun