Chat 1
+22
jensku:)
foxface
FALLLEN
RedPepper
Lileih
Sopuli
Firesong
Jemma
ellastina
Jude
Rue
katniss
fan4ever
Finnick
Alegría
liisa
catnip
Vauna
bird
ssintti
Tribuutti
Mira
26 posters
Sysimarja :: Off Topic :: Keskustelua
Sivu 2 / 3
Sivu 2 / 3 • 1, 2, 3
Vs: Chat 1
Pitäkäähän mulle peukkuja! En viiti vielä kertoa mitä varten, mutta myöhemmin sitten, ainakin jos peukkujen pitäminen toimi.
// Joo elikkä mut valittiin Nälkäpelin viralliseks Facebook-bloggaajaks. :DD Sunnuntaina te muutkin pääsette vähän hyötymään siitä! ;D
// Joo elikkä mut valittiin Nälkäpelin viralliseks Facebook-bloggaajaks. :DD Sunnuntaina te muutkin pääsette vähän hyötymään siitä! ;D
Onneksi olkoon Mira, todella upea saavutus. Toivottavasti homma osoittautuu antoisaksi ja yhtä hienoksi kuin se kuulostaa. Onhan sulla jo niin hyvää kokemustakin asiasta ((;
Onnea Mira, todella hieno!
Ja liisan kysymykseen vastaan, että täytän kesäkuussa 16-vuotta.
Ja liisan kysymykseen vastaan, että täytän kesäkuussa 16-vuotta.
Kiitoksia molemmille, mä oon tosi innoissani! Kun laitoin tuon viestin, olin menossa Nordisk Filmille haastatteluun ja sitten lähdinkin siellä aika mahtavien juttujen kanssa! Osingoille pääsee voittamalla Sysimarjan synttärikilpailusta jotain.
Onnea munkin puolesta! Saitko sieltä kutsun näytökseen vai mitä? Kenenstä tuli toinen bloggaaja? :)
Tribuutti- Viestien lukumäärä : 6
Tribuutti kirjoitti:Kenenstä tuli toinen bloggaaja?
Minuakin kiinnostaa ihan hirveästi, että kuka mahtaa olla se toinen bloggaaja? Eikös sen toisen pitänyt olla poika...?
Tribuutti // Joo, itse asiassa sain niitä useammankin ja siksi niistä kuusi onkin palkintoina synttärikisassa. Samaten sain noita pinssejä joita on kanssa palkintoina ja kaks jättimäistä leffajulistetta. <3
Toista bloggaajaa ei valittu ollenkaan alkuperäisistä suunnitelmista huolimatta, joten mä oon ainut.
Toista bloggaajaa ei valittu ollenkaan alkuperäisistä suunnitelmista huolimatta, joten mä oon ainut.
Onnea täältäkin, Mira!
Mäki kävin eilen kattomassa Matka 2, oli hyvä, koska Josh on siinä))
Mäki kävin eilen kattomassa Matka 2, oli hyvä, koska Josh on siinä))
Jemma- Viestien lukumäärä : 4
Onnittelut Miralle minunkin puolestani! (:
Jippijei, sain eilen luettua City of Fallen Angelsin! Oon ylpeä itsestäni, ku alkuepäilyistäni huolimatta sain kahlattua läpi yli 400-sivuisen romaanin ja vieläpä suunnilleen viikossa! Ja ymmärrettyäkin tuli suurin osa. Nyt sitte vaan odottelemaan toukokuuta, ku seuraava kirja ilmestyy.. (; Ehdottomasti tulee luettua tulevaisuudessa enemmänkin kirjoja englanniksi.
Jippijei, sain eilen luettua City of Fallen Angelsin! Oon ylpeä itsestäni, ku alkuepäilyistäni huolimatta sain kahlattua läpi yli 400-sivuisen romaanin ja vieläpä suunnilleen viikossa! Ja ymmärrettyäkin tuli suurin osa. Nyt sitte vaan odottelemaan toukokuuta, ku seuraava kirja ilmestyy.. (; Ehdottomasti tulee luettua tulevaisuudessa enemmänkin kirjoja englanniksi.
bird- Viestien lukumäärä : 19
Omiin suosikkeihini kuuluvat, jotka ovat mm. jääneet mieleen ovat Nälkäpeli, Varjokaupungit, Harmaata Valoa, Väristys ja sen toinen osa sekä Lucian. (:
Firesong- Viestien lukumäärä : 7
Salainen saari oli kyl hyvä. Ite tykkään ihan hirveesti Ally Condien Tarkoitettu kirjasta. Valitettavasti Romantiikka on iso osa mutta silti hyvä kirja. Tulevaisuuteen perustuva. Lisäksi luen Rick Riordan kirjoja (percy,Kanen aikakirjat, ja Olympoksen sankarit) Ja Yön Taloa. Yön Talo kertoo vähän erilaisista Vampyyreistä. Siellä Vamppyyrit eivät ole mikään salaisuus. Osa kirjoista on parempia kuin toiset. Joidenkin mielestä eka kirja on tylsä (no asioita alkaa kunnolla tapahtumaan vasta kakkosessa mutta ykkänen silti lukemisen arvoinen) Kakkonen on todella hyvä mutta sitten taas 4 osa on vähän huonompi. Nyt luen 5 osaa. Myös Kirja aikojen alusta sarjaa löytyy ja Langennutta enkeliä.
Mulla on ollu tarkoituksena lukee toi Tarkoitettu. Itseasiassa mä jo sen yhessä vaiheessa lainasinkii, mutta unohdin sen sitten jonnekin ja sen on joku jo palauttanut. Oon kuullu tosta niin paljon kehuja, että pakko kyl jossaa vaihees lukee!
Mä oon kans lukenu noita Percy Jackson-kirjoja, itseasiassa mä omistan ne kaikki, mutta oon kolunnu ne jo niin monta kertaa läpi, että maistuu ihan puulta, ja se kirjotus on muutenkin mun mielestä tosi takkuilevaa.
Täs ilmoittautuu yks tosi nirso kirjojen suhteen, mä kirjastossakii joudun seisomaan sen kaks tuntia että löydän ees yhen, jota mitenkään sietäisin. Mä en voi kuvitella mitään sellaista kirjaa hyvänä, josta en oo kuullu kehuja. Joten mulle saa suositella hyvii kirjoi, tykkään ihan kaikenlaisista!
Mä oon kans lukenu noita Percy Jackson-kirjoja, itseasiassa mä omistan ne kaikki, mutta oon kolunnu ne jo niin monta kertaa läpi, että maistuu ihan puulta, ja se kirjotus on muutenkin mun mielestä tosi takkuilevaa.
Täs ilmoittautuu yks tosi nirso kirjojen suhteen, mä kirjastossakii joudun seisomaan sen kaks tuntia että löydän ees yhen, jota mitenkään sietäisin. Mä en voi kuvitella mitään sellaista kirjaa hyvänä, josta en oo kuullu kehuja. Joten mulle saa suositella hyvii kirjoi, tykkään ihan kaikenlaisista!
Lileih- Viestien lukumäärä : 16
sit yks hyvä outo kirja (hyvin kirjotettu. siks tykkään) semmonen ku kulje kaksi kuuta. Juoni on outo mut hyvin kirjotettu joten sen lukee hyvin.
Jei, sain luettua ekan varjokaupungin kahessa päivässä( tai paremminkin yössä). Luin sitä kans koulussa ja kertoilin valittuja yksityiskohtia kavereille. Ne tais kyl saada vähän vääränlaisen käsityksen kyseisestä kirjasta, sillä sen verran randomeita yksityiskohtia tulin kertoneeksi...
Olin äsken agilitytreeneissä, meni niin hienosti että pakko täälläkin hehkuttaa:))) kaikki meni niin nappiin ja koira teki täysillä töitä. Kouluttaja käski menemään suoraan vaan kisoihin:)
Ja Miralle onnittelut täältäkin ! Ihanaa kun oot jo vuoden päivät jaksanut ilahduttaa meitä Nälkäpelijutuilla
Olin äsken agilitytreeneissä, meni niin hienosti että pakko täälläkin hehkuttaa:))) kaikki meni niin nappiin ja koira teki täysillä töitä. Kouluttaja käski menemään suoraan vaan kisoihin:)
Ja Miralle onnittelut täältäkin ! Ihanaa kun oot jo vuoden päivät jaksanut ilahduttaa meitä Nälkäpelijutuilla
RedPepper- Viestien lukumäärä : 8
Mä tykkään melkeen kaikista kirjoista, jotka osuu fantasiaan, sci-fiin tai dystopiaan, mut just Tarkoitettu oli semmonen joka ei uponnu muhun sitten yhtään. Sen kolmiodraama oli mulle aivan liikaa, mua oikeestaan ärsytti se päähenkilö. :/ Jatko-osa voisi tietysti olla parempi, mutta jää todennäköisesti lukematta.
Tänään oli ekana ohjelmassa Sysimarjan synttärikisan palkintojen postitus. Toivon hartaasti, että liput kerkee kaikille ajoissa ja pitäisihän niiden ellei posti jotain möhli. Ykkösluokassa kuitenkin ne lähetin ja kun tänään vein, niitten pitäisi päästä matkaan heti huomenna aamulla. Sitten käväsin katsomassa ja kuvaamassa kahden kaverin uutta hevosta. Sulonen tapaus. <3 Oliki pitkä aika siitä ku olin viimeks ollu jollain tallilla, heinäkuussa... Mut tuonne missä kavereilla on hevosensa pääsenki ens kuussa ratsastelee.
Tänään oli ekana ohjelmassa Sysimarjan synttärikisan palkintojen postitus. Toivon hartaasti, että liput kerkee kaikille ajoissa ja pitäisihän niiden ellei posti jotain möhli. Ykkösluokassa kuitenkin ne lähetin ja kun tänään vein, niitten pitäisi päästä matkaan heti huomenna aamulla. Sitten käväsin katsomassa ja kuvaamassa kahden kaverin uutta hevosta. Sulonen tapaus. <3 Oliki pitkä aika siitä ku olin viimeks ollu jollain tallilla, heinäkuussa... Mut tuonne missä kavereilla on hevosensa pääsenki ens kuussa ratsastelee.
Onnea Mira! Tarkoittaako tuo bloggari tuota Fb:n Nälkäpeli-yhteisön ylläpitoa, vai? Saatko siitä jotain palkkaa? Kuulostaa jännälle! (:
Tulin juuri töistä ja heti koneella, hih. Onneksi läksyt on tehty, joten ei ole mitään velvotteita illaksi.
Tulin juuri töistä ja heti koneella, hih. Onneksi läksyt on tehty, joten ei ole mitään velvotteita illaksi.
FALLLEN- Viestien lukumäärä : 9
Onnee!!! Varmaa tuli tosi hyvä fiilis ja et ei mikää työ ollu turhaa:D
Jude- Viestien lukumäärä : 13
FALLLEN kirjoitti:Onnea Mira! Tarkoittaako tuo bloggari tuota Fb:n Nälkäpeli-yhteisön ylläpitoa, vai? Saatko siitä jotain palkkaa? Kuulostaa jännälle! (:
Kiitos (molemmille ^)! Joo sitä just, siellä kun näkyy viestien perässä Sysimarja nii se oon mä. En mä rahaa tosta saa, mut sillon ku paikan päällä kävin sain noita lippui ennakkonäytökseen ja pinssei (itelleni ja sit palkinnoiks) ja itelleni vielä kaksi valtavaa leffajulistetta ja kasan leffoja, että tämmösessä muodossa. Vaik tekisin sitä ilmanki, homma on kivaa ja menee hyvin Sysiksen rinnalla!
Mä oon ihan hukassa ku en oo ennen varannu paikkoi elokuvateatterista... : D
En tiiä toimiiks nää samal systeemil muualla, mutta siis tääl piti antaa puhelinnumero jollee sivulle, et pääs varaamaa. Kysyyks ne mun numeroo sit siel elokuvateatterissa vai miten mä todistan, että ne paikat on mun varaamia? Voi että ku mä tunnen itteni typeräks!
En tiiä toimiiks nää samal systeemil muualla, mutta siis tääl piti antaa puhelinnumero jollee sivulle, et pääs varaamaa. Kysyyks ne mun numeroo sit siel elokuvateatterissa vai miten mä todistan, että ne paikat on mun varaamia? Voi että ku mä tunnen itteni typeräks!
Mira, oi siistiä! Kyllä mullekkin kelpaisi pinssit, julisteet ja liput ennakkonäytökseen. *_* Hitsit kun en tajunnut hakea bloggariksi! Toisaalta ei mulla olisi ollut aikaakaan, kun on niin paljon kouluhommia nykyään...
jasmin, Finnkinon sivuilla on ainakin niin, että pitää ensin rekisteröityä sinne ja silloin pitää antaa omat yhteystiedot. Muttei niitä enää sen jälkeen kysytä.
Iiks en jaksaisi odottaa lauantaihin!! Mennään kaverin kanssa aamunäytökseen, 11.45. Ensinnäkin siksi, että meillä alkaa koeviikko ensi viikolla, ja toisekseen halutaan välttää se pahin ruuhka.
jasmin, Finnkinon sivuilla on ainakin niin, että pitää ensin rekisteröityä sinne ja silloin pitää antaa omat yhteystiedot. Muttei niitä enää sen jälkeen kysytä.
Iiks en jaksaisi odottaa lauantaihin!! Mennään kaverin kanssa aamunäytökseen, 11.45. Ensinnäkin siksi, että meillä alkaa koeviikko ensi viikolla, ja toisekseen halutaan välttää se pahin ruuhka.
Joo no mä menin täältä ton paikallisen leffasivun kautta varaamaan paikat ja siellä ei tosiaan kysytty kun puhelinnumero ja sen ku syötti ni paikat oli sillä varattu. Ei tarvinnu maksaa etukäteen tai mitään, eikä tullu mitään jutskuu jolla voisin todistaa siellä elokuvateatterissa että mä oon varannu nää paikat, mut kai niille riittää että kerron mun numeron. Tosi epäselkeetä, tai sitten mä vaan oon saapas!
Leffa nähty ja tunnelmat korkealla! Käytiin heti aamusta kaverin kanssa, joten palattuani kotiin olisi vielä aikaa lukea psykan kokeeseen. Oli kyllä aluksi vaikea keskittyä kun elokuvan tapahtuman vilisivät silmissä ja teki niin mieli päästä hehkuttamaan tänne!
*___*
*___*
vs. chat 1
Onnea Mira ja FALLEN// ihana toi sun kuva peetasta!!!
catnip- Viestien lukumäärä : 17
^Hihi kiitos!
Iski ihan hirmuinen mieli kirjoittaa fanficci Nälkäpelistä! En ole koskaan ennen kirjoittanut, mutta nyt on sen verran kova inspis, että voisi sellaisen väsätä. Pitäisi vain keksiä mistä kirjoittaa, ideoita?
Iski ihan hirmuinen mieli kirjoittaa fanficci Nälkäpelistä! En ole koskaan ennen kirjoittanut, mutta nyt on sen verran kova inspis, että voisi sellaisen väsätä. Pitäisi vain keksiä mistä kirjoittaa, ideoita?
Joo kirjotakirjota! Ehdottomasti jotain romanttista ihanaa Katnissin ja Peetan romanssista (:FALLLEN kirjoitti:^Hihi kiitos!
katniss- Viestien lukumäärä : 18
Joo on just miettiny, että Peetan ja Katnissin suhteesta voisi kirjoittaa jotain. Ehkä sitten koeviikon jälkeen voisi alkaa jotain väsäillä... (:
Kirjottele vaan jotain ja sitten laitat sen luettavaksi tuonne ficit osioon? Olis jännä lueskella jotain suomeksikin, kun oon tähän mennessä lukenu niitä vaan enkuks.
Täällä myös meneillään koeviikko, äidinkieli huomenna ja sitten alkaa myös neljän päivän työt, avustelen kauppakeskus Willan avajaisissa Name it-myymälässä. Mukavasti tuota hommaa tarjottiin mulle, et mikäpä siinä, vaikka keskellä koeviikkoa onkin. Matikan koe siis jäljellä vielä maanantaina, eikä tuo kovin hyvin suju vaikka olisikin aikaa harjoitella. Onneksi uusinta on olemassa!
Täällä myös meneillään koeviikko, äidinkieli huomenna ja sitten alkaa myös neljän päivän työt, avustelen kauppakeskus Willan avajaisissa Name it-myymälässä. Mukavasti tuota hommaa tarjottiin mulle, et mikäpä siinä, vaikka keskellä koeviikkoa onkin. Matikan koe siis jäljellä vielä maanantaina, eikä tuo kovin hyvin suju vaikka olisikin aikaa harjoitella. Onneksi uusinta on olemassa!
Juu pistän tänne kyllä. (; Saisi tuo koeviikko vain loppua, niin pääsisi aloittamaan!
Mullakin on matikankoe nyt koeviikolla, mulla on sellainen kutina ettei se meni kauhean hyvin... :'D Olen aina ollut huono kaikissa matemaattisissa aineissa! Onneksi enää yksi pakollinen kurssi jäljellä tämän jälkeen!
Mullakin on matikankoe nyt koeviikolla, mulla on sellainen kutina ettei se meni kauhean hyvin... :'D Olen aina ollut huono kaikissa matemaattisissa aineissa! Onneksi enää yksi pakollinen kurssi jäljellä tämän jälkeen!
Tuntuu oudolta, että ennen Nälkis oli ihan tuntematon ja outo kirja, jota kukaan ei ollu lukenu. Nyt törmään toinen toisensa perään käytävillä istuskelijoihin, jotka siinä lueskelee kirjaa... ahaa kappas Nälkäpeliä. Kävin kirjastossa yks päivä, ja sen vartin aikana jonka siellä kulutin, ni oisko ainaki seitsemän käyny kysymässä että löytyiskö Nälkäpelii. Ihan hurjaa. Mut sitä se leffa teettää!
Tottakai nyt fanikunta kasvaa kun leffa tuli ulos! Mutta sehän on vain hyvä Nälkäpelille, että se saa paljon huomiota.
Meillä ei ihan käytävillä lueskella Nälkäpeliä, sillä muuten siitä tulisi hirveän iso juttu, mutta jengi puhuu enemmänkin siitä. Tarkasti kuuntelen ihan tuntemattomienkin hahmoanalyysejä jne. Outoa(ko?).
Meillä ei ihan käytävillä lueskella Nälkäpeliä, sillä muuten siitä tulisi hirveän iso juttu, mutta jengi puhuu enemmänkin siitä. Tarkasti kuuntelen ihan tuntemattomienkin hahmoanalyysejä jne. Outoa(ko?).
Mä oon nähny koulun käytävillä parilla yläasteelaisella Nälkäpelin, mutta en sitten muualla. Ja kirjakaupoissa tuntuu oleva loppu kovakantiset versiot sarjasta, mullakin meni pitkän aikaa ennen kuin löysin Matkijanärhen kovakantisena.
Viikonloppu! <3
Viikonloppu! <3
Joo, Sopuli kysy, että oonko kertonu täällä foorumilla, että aion järjestää neljän kaverin kanssa oman Nälkäpelin. Tulin sitte kertomaan. Eli siis, valitaan paikka, missä on Runsaudensarvi, sitte laitetaan sinne viis reppua, joista kaikki saa yhen. Niissä repuissa on vähän vaihtovaatteita ja ruokaa yms. Ja sarven ympärillä on levitettynä muuta tavaraa, jota saa otta jos haluaa. Siellä on myös vesipyssyjä, joissa on väriä (punasta) ja niillä voi tappaa. Ei olla päätetty, onks jotain muita aseita. Jos sillä vesipyssyllä osuu esim. jalkaan, niin ei voi kävellä sillä kunnolla, ja jos sillä osuu sydämeen tai sen lähelle, niin kuolee. Yhen kaverin parvekkeella (asuu ekassa kerroksessa ja maasta pääsee helposti kiipeemään sen parvekkeelle) on "lähde" josta voi hakee lisää vettä, jos loppuu. Muuten saa tappaa millon vaan, muttei ekaks Runsaudensarvella, koska meitä on niin vähän. Sitte ku on jäljellä kaks, nii ne kutsutaan pitoihin, koska muuten saattais mennä koko päivä, ku ne vois olla vaikka toisilla puolilla metsää odottamassa. Sitte me sovittiin, että puihin saa kiivetä, muttei kauheen korkeelle, ettei kuole jos sieltä putoo.
Mä ajattelin myös pitää Capitol-aiheiset synttärit, eli kaikki laittais jotku hullut vaatteet ja peruukin. Sitte meillä ois hirveet kasat kaikkee herkkuu. Muuten en oo niitä vielä suunnitellu.
Okei, ei ainakaa tullu pitkä viesti, mut oli aika paljon selitettävää tosta Nälkäpelistä. Eikä tossakaa välttämättä ollu kaikki
Mä ajattelin myös pitää Capitol-aiheiset synttärit, eli kaikki laittais jotku hullut vaatteet ja peruukin. Sitte meillä ois hirveet kasat kaikkee herkkuu. Muuten en oo niitä vielä suunnitellu.
Okei, ei ainakaa tullu pitkä viesti, mut oli aika paljon selitettävää tosta Nälkäpelistä. Eikä tossakaa välttämättä ollu kaikki
Alegría- Viestien lukumäärä : 11
Sivu 2 / 3 • 1, 2, 3
Sysimarja :: Off Topic :: Keskustelua
Sivu 2 / 3
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa