Sysimarja
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Chat 1

+22
jensku:)
foxface
FALLLEN
RedPepper
Lileih
Sopuli
Firesong
Jemma
ellastina
Jude
Rue
katniss
fan4ever
Finnick
Alegría
liisa
catnip
Vauna
bird
ssintti
Tribuutti
Mira
26 posters

Sivu 3 / 3 Edellinen  1, 2, 3

Siirry alas

Chat 1 - Sivu 3 Empty Vs: Chat 1

Viesti  Mira La Huhti 21, 2012 11:30 am

Alegría, kuulostaa tosi mahtavalta!! :DD

Mulla on tässä nyt ollut vähän kaikkea. Viime viikolla sain vihdoin raahattua itseni autokouluun ja nyt on kahdella ekalla teorialla käyty, ens viikolla taas kahdelle seuraavalle. Matikan uusinta tulossa tiistaina, niin yläasteen luokanvalvoja ja matikan opettaja tuli eilen pitämään mulle tukiopetusta ja huomenna uudestaan. Very Happy Hän on mahtava tyyppi, eikä vaadi ajatusten luku-taitoa kuten nykyinen matikan opettaja... Niin ja viikon päästä olenkin sitten Wienissä matkakoulun merkeissä. Toivotaan, että Janni pitää Sysimarjan pystyssä ja ajantasalla sen viikon ajan! Very Happy
Mira
Mira
Admin

Viestien lukumäärä : 98

http://sysimarja.foorumini.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Viesti  foxface Ma Kesä 18, 2012 7:12 am

Mä oon tässä tehnyt paljon Nälkäpeli - aiheisia juttuja kun on loma ja on kerrankin aikaa. Ja oon muuten ylikuluttanut levyä 'Songs from district 12 and beyond'. Onko jollain muulla tuo levy ? Oon ilonen ettei ne oo tunkenu noita biisejä elokuvaan ja sano sitä sitten soundtrackiksi vaan ihan tällanen levy. Tykkään kuunnella kun luen. Esim. The ruler and the killer - biisistä tulee mieleen Presidentti Snow ja Cato, Just a game - biisistä taas Peeta ja Katniss. Ainoa biisi josta en tykkää on Taylor Swiftin Eyes Open, mutta ehkä totun siihen joskus.
foxface
foxface

Viestien lukumäärä : 16

Viesti  jensku:) Su Kesä 24, 2012 12:42 am

foxface, mulla on ja se levy Wink

Viestien lukumäärä : 8

Viesti  Mira Ma Kesä 25, 2012 12:39 pm

Multa löytyy myös Songs from District 12 and Beyond. Smile Ja Eyes Open on taas mun ehdottomia suosikkeja, mutta toisaalta kuuntelen muutenkin Taylor Swiftiä. Very Happy Muita suosikkeja on Safe & Sound (ylläri), Arcade Firen Abraham's Daughter ja The Carolina Chocolate Dropsin Daughter's Lament. <3

Mitenkäs te vietitte juhannusta? Mä olin perheen kanssa mökillä, siellä keskenämme vietettiin aikaa. Innostuin myös ihan yhtäkkiä näpertämään kaikkea ja siinä sitten syntyi helmirannekoru, jossa lukee REAL (ajattelen sen olevan vastaus nimenomaan Peetan "You love me. Real or not real?"-kysymykseen<3), yksinkertainen helmistä ja rautalangasta kyhätty matkijanärhi ja metsän vihreään toppiin tuli vielä kirjoitettua mustalla "May the odds be ever in your favor". Very Happy Nyt on kauhea hinku töhertää kaikkia muitakin lausahduksia paitoihin ja mahdollisesti maalatakin jotain...
Mira
Mira
Admin

Viesti  Vauna Ma Kesä 25, 2012 11:19 pm

Mira, kuulostaa tosi hauskalta tuollainen näpertely ja vieläpä yhdessä perheen kanssa :-)

Multa ei kyseisiä levyjä löydy, mutta tilasin reilu kuukausi sitten kirjat The Hunger Games Companion ja The Girl Who Was On Fire. Sisältävät siis esseitä ja läpikäyntejä sarjaan liittyen ja ovat kyllä olleet erittäin mielenkiintoista luettavaa. Olen löytänyt ihan uusia näkökulmia moniin asioihin. Suosittelen kyllä suuresti niille, jotka tykkäävät englanniksi Nälkäpelistä lukea.

Meillä vietettiin juhannusta ennen koko äidin puolen suvun voimin Saimaan saaressa, missä äidin perhe oli jo 60-luvulta lähtien kesiään viettänyt. Toissa kesänä eno kuitenkin joutui kyseisestä mökistä luopumaan pilviin nousseen vuokrahinnan takia ja nyt olikin sitten edessä jo toinen kesä kaupungissa. Kaverin kanssa pyöräiltiin aattoyönä ympäri asuinalueita ja lauantaina käytiin äidin kanssa syömässä veljen ja iskän virvelöimää lohta. Sunnuntaina täällä kävi sitten vuorostaa syömässä veli ja iskä sekä siskon perhe.

Hieman sitä kyllä jää kaipaamaan kunnon mökkijuhannuksia. Vieläpä, kun torstaina seisottiin Nurmijärveltä tultaessa juhannusruuhkassa ja alettiin muistelemaan, kuinka ennen aina ajettiin aattona Itä-Suomeen...
Vauna
Vauna

Viestien lukumäärä : 12

http://leikitaansotaa.blogspot.com

Viesti  jensku:) Ti Kesä 26, 2012 7:15 am

joo mun suosikkeja siin levyl on ja taylor swiftin molemmat, abraham's daughter, kingdom come ja run daddy run, okei nyt oon kyl jo ruvennu tykkää niist kaikist Very Happy Mä olin juhannuksen iha vaa yksin kotona ja luin vihan liekkejä Very Happy olisin voinu mennä äitin kanssa johonkin suku bileisiin mut en sit jaksanu :DD Olis kiva varmaan näprätä itekki kaikkee jännää, mut en mä vaa osaa Very Happy

Mulla on muute ongelma, oon ruvennu haalimaan kauheest kaikkii kirjoi, esimerkiks ku olin ostanu nälkäpeli kirjat kovakantisina, mun oli pakko hommata ne myös pokkareina ja nyt enkuks Very Happy Ja sama juttu muidenki hyvien kirjojen kanssa.. Smile

Viesti  Mira Ti Kesä 26, 2012 11:47 am

jensku:), mulla on kirjojen kanssa vähän sama ongelma! Aluks ostin Nälkäpelin pokkarina ja lainasin Vihan liekit kirjastosta ja ihan ootin et se ilmestyy pokkarina. Matkijanärhen hommasin kovakantisena kyllä heti, kun oli mahdollista ja sitten aloin haalimaan kirjoja englanniksi, ensimmäinen tuli kummilta tuliaisena Lontoosta, Catching Firen tilasin itse ja Mockingjay löytyi Münchenistä. Very Happy Nyt oon sitten ostanut Nälkäpelin kovakantisena ja ostan varmaan Vihan liekit huomenna... Oon kyllä Nälkäpeli- ja Vihan liekit-pokkareita antamassa sitten pois, mun saksalainen kaveri saa Nälkäpelin vähän kuin läksiäislahjana, kun on perjantaina vaihto-oppilasvuoden jälkeen lähössä takaisin Saksaan... Muutenki mulla on tapana ostaa aika paljon sellasia kirjoja, mitä oon jo aikasemmin lukenu. Kaikki suosikkikirjat pitää vaan löytyy omasta hyllystä. Very Happy

Niille, jotka tykkää lukea enkun kielisiä kirjoja, suosittelen Veronica Rothin Divergentiä ja sen jatko-osaa Insurgentia! Jälkimmäisen luin juuri tänään loppuun ja ovat kyllä uskomattoman hyviä kirjoja. Mä kiinnostuin sarjasta, kun Tumblrissa niin moni Nälkäpeli-fani siitä tykkäsi ja voin sanoa, että vähän samanlaista meininkiä ja tunnelmaa niissä on. Toisiltaan vähän eristyneitä alueita, sotaa, väkivaltaa ja rakkautta. Wink Tykkäsin kanssa yhestä Insurgentissa olleesta Divergentin kommentista, joka kuuluu suomennettuna näin: "Roth maalaa kangastaan samalla siveltimellä kuin Suzanne Collins. Juoni, kohtaukset ja hahmot ovat erilaisia, mutta värit ovat samat ja aivan yhtä rikkaita. Collinsin, dystopioiden ja vahvojen naishahmojen fanit tulevat rakastamaan tätä romaania." Nyt pitäs vaan jaksaa odotella kolmatta osaa...

Viimeinen muokkaaja, Mira pvm Ke Kesä 27, 2012 12:25 pm, muokattu 1 kertaa
Mira
Mira
Admin

Viesti  jensku:) Ti Kesä 26, 2012 12:36 pm

Ihanaa etten oo ainut! Very Happy Ja täytyy varmaan koittaa sitä Divergentiä, jos nappais, en kyl tie miten selviän noista englannin kielisistä nälkäpeleistäkään ku en kuiteenkaa oo mikään huippu enkussa, mut kyl se siit, harjotus tekee mestarin Very Happy

Tuli täsä mieleen ku noita vanhoja viestejä luin, et mäki luin sen Tarkoitettu kirjan, ja kyl mä siitä tykkäsin Very Happy Ja nyt täytyy tietenkin hommata se toinenki osa Very Happy

Viesti  Mira Ke Kesä 27, 2012 12:30 pm

Mä vietin tänään päivää shoppaillen ja sieltähän se kovakantinen Vihan liekit lähti mukaan. Nyt on koko sarja kauniisti kovakantisina vierekkäin hyllyssä. <3 Alennusmyynneistä lähti mukaan myös huppari ja shortsit, molemmat puoleen hintaan! Very Happy Kirjastossa tuli myös käytyä ja nyt seuraavaksi lukuvuorossa oli Stephen Chboskyn Elämäni seinäruusuna. Kiinnostuin tästä aika samalla tavalla kuin Divergentistäkin, siis Tumblrin kautta. Ja nyt kun tuosta on tulossa leffakin (hyvillä näyttelijöillä, Logan Lerman, Emma Watson ja Nina Dobrev!) niin pakkohan se on lukea ennen kuin voi leffaa mennä katsomaan. Very Happy
Mira
Mira
Admin

Viesti  -foxface Ma Heinä 02, 2012 12:44 am

Oonko ainut joka ei todellakaan jaksais odottaa 18.8? Oikeesti en tiiä yhtään mitään mitä tekisin nyt kun siihen on enää 47 pvää. 47!! oikeesti enäää niiin vähän Very Happy muistan ku siihen oli vielä joku 72 pvää. Apua, että tuliki tämmönenki pian (: Mut saatte ehdotella mulle mitä mä nyt teen koska en jaksa odottaa :3
-foxface
-foxface

Viestien lukumäärä : 9

Viesti  Mira Ma Heinä 02, 2012 1:03 pm

^ Lue hyviä kirjoja. Very Happy Mun ainainen tekemisehdotus... Mä ootan ihan innolla mun Blu-räytä, se vaan ei tuu vielä 18.8., koska oon tilannu sen, eikä se voi postissa tulla lauantaina. Onneks oon nähny leffan kuitenkin kolmesti, että... Very Happy Tosin extra-materiaalit, niitä ootan varsinkin!

Puhuin tossa aikasemmin, et lainasin kirjan Elämäni seinäruusuna ja oli muuten hyvä! Tietty siinä oli tosi rankat aiheet, mutta tykkäsin silti. Seuraavana lukulistalla on sitten taas enkun kielinen kirja, Kami Garcian ja Margaret Stohlin Beautiful Creatures. Smile Ja tietty lukulistalla on koulukirjat, kun alotin tänään kirjotuksiin lukemisen...
Mira
Mira
Admin

Viesti  -foxface Ti Heinä 03, 2012 12:50 am

Pitäis varmaan jaksaa raahautua kirjastoon taas lainelemaan jotain uusia, kun vanhat on jo luettu :3
En hei toki oo ainakaan kateellinen sulle, kelpais mullekki tommonen Very Happy
-foxface
-foxface

Viestien lukumäärä : 9

Viesti  foxface Ma Heinä 09, 2012 7:23 am

Joku on jo saattanut kuulla mun blogista, http://dandelioninthespringbyjenny.blogspot.fi/
sinne pistelen mahdollisimman usein kaikkea Nälkäpeli - aiheista, lukekaa ihmeessä. En ole kerennyt vielä edes mainostamaan tätä missään Smile

Ite oon koukussa Sookie Stackhouse - kirjoihin ja nyt ilmestyi uusi suomennettuna Smile

// Ainiin, tuolla Sysimarjan chatissa nickini ei ole Foxface vaan jenny, ihan selvennän vain Very Happy
foxface
foxface

Viestien lukumäärä : 16

Viesti  Mira Pe Syys 07, 2012 2:40 pm

Saisikohan tänne pitkästä aikaa jotain keskustelua aikaan?

Mulla oli tänään inssi ja pääsin läpi!! Nyt on sitten ajokortti (tai no tällä hetkellä vaan lappu) taskussa ja säästy rahat, kun meni kaikki ensimmäisellä läpi. Very Happy Hyvä että sai yhen stressitekijän pois alta. Maanantaina alkaa ylioppilaskirjoitusten kanssa urakointi ihan tosissaan, kun on englannin kuuntelu. Siitä viikon päästä sitten varsinainen englannin koe ja keskiviikkona yhteiskuntaopin koe. JA siihen heti perään koeviikko kuuden kokeen kanssa. Ai että rakastan lukiota... Varmaan ensimmäinen kerta ikinä, kun odotan lokakuuta, silloin on syksyn yo:t ohi ja ties mitä julkaisuja, avajaisia yms. (Rick Riordanin Mark of Athena, Taylor Swiftin Red, Vampyyripäiväkirjojen uusi kausi, yhen kauppakeskuksen toisen osan avajaiset...) Ja mikä parasta, lokakuussa on myös syysloma, jolloin viime vuotensa täällä vaihto-oppilaana viettänyt saksalainen hyvä ystäväni tulee taas Suomeen. <33 Smile
Mira
Mira
Admin

Viesti  Clearwater Ma Loka 01, 2012 6:58 am

Myöhäisesti onnea Miralle^^

Totisesti, lokakuu ja ai mitä aikaa. Syysloma odottaa viikolla 43, ja silloin ties mitä luvassa.

Mutta aivan pakko kysyä: onko kukaan muu täällä käynyt kesän mittaan keskiaikamarkkinoilla? Itse olin Tuusulassa Kekrimarkkinoilla 29.9. Onko kukaan teistä muista kiinnostunut tällaisesta? : D
Clearwater
Clearwater

Viestien lukumäärä : 21

Viesti  Mira Ke Loka 10, 2012 8:45 am

^ En oo kyllä koskaan käyny, mut vois olla ihan kiva joskus. Very Happy

Tää on ollu aika hyvä viikko. Viime viikolla Amerikassa ilmesty Rick Riordanin Olympoksen sankarit-sarjan kolmas osa Mark of Athena ja se tuli postis maanantaina. En oo sen jälkee päässy siit melkeen edes irti. Very Happy Sitten sain eilen sähköpostissa viestin, et oon voittanut kaks lippua The Rasmuksen konserttiin ens viikon perjantaina. Hyvä syysloman alotus, jota seuraa, että saksalainen kaveri tulee lauantaina tänne kolmeksi yöksi. <3

Jos jotain negatiivista pitäs sanoo, niin koulussa ei inspais yhtään mikää, mikä ei välttämättä ole kovin hyvä juttu abivuonna. Syksyn ylppärit imi voimat... Sitten pitäisi toteuttaa 75 minuutin uskonnon esitelmä suomalaisen kanssa, joka on asunut melkein koko elämänsä Kanadassa ja osaa paremmin englantia kuin suomea. Ei tässä niin mitään, mutta en ole koskaan edes puhunut hänen kanssaan...
Mira
Mira
Admin

Viesti  -katniss- Ti Maalis 12, 2013 10:41 am

Siitä näyttäisi olevan aikaa, kun tähän topiciin on viimeksi kirjoitettu. :'D Toivottavasti tätä foorumia ei ole kokonaan hylätty, vaan keskustelukumppaneita riittäisi vielä pitkän aikaa. (:

Itsellä oli tänään historian koe, joka meni kyllä niin surkeasti että joku vitonen sieltä taitaa tulla... Toivon vaan, että sen saisi uusia, jotta voisin yrittää nostaa sitä numeroa. Koe oli vaikeampi kuin ennen, ja koealuekin oli melko pitkä. :/
-katniss-
-katniss-

Viestien lukumäärä : 19

http://www.lemmikkinimun.blogspot.com

Viesti  Mira La Maalis 16, 2013 1:20 pm

Mäkin toivoisin, ettei tää ihan kuolis... Mutta, mä tässä stressailen aivan käsittämättömästi matikan ylioppilaskokeesta, joka on keskiviikkona. Ei siitä sen enempää, alkaa muuten ahdistaa. Very Happy Sen jälkeen onkin kirjotettavana enää saksa! Kokeiden välissä on tiedossa vähän kivaa, kun kaveri tulee viikonlopuksi tänne ja alotetaan menemällä Adam Lambertin keikalle. :3
Mira
Mira
Admin

Viesti  elonkorjuu To Maalis 21, 2013 1:23 pm

täääl yks joka yrittää panostaa vielä ysin loppuunn:D ja odottelen innolla lumien sulamista ja sitä että pääsisi piiiiiiitkän liikuntakiellon jälkeen edes vähän urheilemaan..
elonkorjuu
elonkorjuu

Viestien lukumäärä : 5

Viesti  Mira Ma Maalis 25, 2013 1:00 pm

Kirjotukset ohi!!! Aika hienot fiilikset, aivot ei vaan vielä oikein osaa käsittää sitä. :DD
Perjantainen Adam Lambertin konsertti oli loistava ja nyt rakastan Adamin musiikkia enemmän kuin koskaan, jopa enemmän kuin vuonna 2010 olleen keikan jälkeen. <3
Mira
Mira
Admin

Viesti  Sponsored content

Sponsored content

Sivu 3 / 3 Edellinen  1, 2, 3

Takaisin alkuun