Peeta vai Gale?
+13
Akro
Katniss Everdeen
elonkorjuu
Leffa Poju
Clearwater
1# Peeta
Sofie
Mira
arrow
-foxface
Q+Black
foxface
HG
17 posters
Peeta vai Gale?
En toista tällaista löytänyt, joten pistintpä tällaisen pystyyn. Eli Peeta vai Gale? Kumpi sinusta on parempi? Perustelut?
Itse kuulun ehdottomasti Team Peetaan! Miksi? Koska Peeta on ihana <3
Itse kuulun ehdottomasti Team Peetaan! Miksi? Koska Peeta on ihana <3
HG- Viestien lukumäärä : 2
Vs: Peeta vai Gale?
Peeta. En tosin ole 'TEAM PEETA' tai 'TEAM GALE' <3 111 koska mun mielestä semmoinen on vähän liikaa Twilightia. Nälkäpeli on enemmänkin 'DOWN WITH THE CAPITOL' kun näitä juttuja. Mutta kyllä olin onnellinen Katnissin valinnasta päätyä sitten Peetaan.
foxface- Viestien lukumäärä : 16
Gale oli alusta asti suosikki ja on vieläkin. Peetalle lämpenin vähän viimeisessä kirjassa, mut ei ohita ihkutusta eli TEAM GALE
Ehdottomasti peeta, se vaan tuntuu niin oikealta katnipille (;
-foxface- Viestien lukumäärä : 9
No kun en osaa päättää! Kun luin kirjat ekan kerran, tykkäsin Galesta enemmän, mutta nyt kun oon lukenut sarjan jo kaksi kertaa läpi ja nähnyt leffankin, on Peeta ehkä mun suosikki.
arrow- Viestien lukumäärä : 11
Peeta on ollut mun suosikkihahmo ihan siitä asti, kun luin Nälkäpelin ekan kerran, joten vastaus on kai selvä? Voi olla jopa niin, että Peeta on mun lempihahmo kaikista kirjoista ja jos ei niin yksi monista, joista en osaa valita yhtä suosikkia. :DD
Gale, ekasta kirjasta lähtien Gale on mielestäni ollut jotenkin kivempi.
Sofie- Viestien lukumäärä : 2
Jee, kiva huomata että täällä on joku muukin Gale - faniSofie kirjoitti:Gale, ekasta kirjasta lähtien Gale on mielestäni ollut jotenkin kivempi.
Peeta ehdottomasti.
En tykkää Galesta ja heti kirjasarjan alusta asti mielestäni Peeta oli paras hahmo kaikista.
En tykkää Galesta ja heti kirjasarjan alusta asti mielestäni Peeta oli paras hahmo kaikista.
1# Peeta- Viestien lukumäärä : 2
Mä olen tässä asiassa vähän kahden vaiheilla. Gale oli mun suosikki alusta lähtien, mutta en mä voi sanoa vihaavani Peetaa.
Ehkä mä kuitenkin päädyn Galeen, vaikkei Mellarkissakaan mitään vikaa ole.
Ehkä mä kuitenkin päädyn Galeen, vaikkei Mellarkissakaan mitään vikaa ole.
Clearwater- Viestien lukumäärä : 21
Vaikka tämä on sanottu netissä öbaut tuhat kertaa vastaan TÄMÄ EI OLE TWILIGHT! Siis itse en tajua mitä järkeä on jakautua tollasiin tiimeihin. Ja jos minun pitäisi vastata, sanon "Tresh" ihan trollina.
No Offense.
No Offense.
Leffa Poju- Viestien lukumäärä : 9
Viesti Leffa Poju lähetetty Ma Heinä 16, 2012 11:59 am
Vaikka tämä on sanottu netissä öbaut tuhat kertaa vastaan TÄMÄ EI OLE TWILIGHT! Siis itse en tajua mitä järkeä on jakautua tollasiin tiimeihin. Ja jos minun pitäisi vastata, sanon "Tresh" ihan trollina.
No Offense.
olen samaaa mieltä ! nälkäpeli on paljon enemmän kuin peeta vs gale. twilightissa se on ymmärrettävää koska sehän on koko kirjan ns idea. Vaikka itsekkin pidän enemmän peetasta, en silti nää tuollaista hehkutusta tärkeänä
elonkorjuu- Viestien lukumäärä : 5
Kun luin nälkäpeliä niin pidin Peetasta alusta asti ja olen edelleen samaa mieltä. Peeta on paras!
Katniss Everdeen- Viestien lukumäärä : 3
IHMISET!!!
Miksi jakaudutte kahteen leiriin? "Peeta on parempi." "Ei kun Gale." "Peetapas." Mitä järkeä? Jos jakaudutte leireihin, tehkää oma keskustelu "Pidätkö Peetasta JA Galesta". Sitten voitte jakautua niihin jotka tykkää, ja niihin, jotka ei. Mutta älkää jakautuko aiheen sisällä!
Miksi jakaudutte kahteen leiriin? "Peeta on parempi." "Ei kun Gale." "Peetapas." Mitä järkeä? Jos jakaudutte leireihin, tehkää oma keskustelu "Pidätkö Peetasta JA Galesta". Sitten voitte jakautua niihin jotka tykkää, ja niihin, jotka ei. Mutta älkää jakautuko aiheen sisällä!
Hymiöiden määrää voisi vähän rajoittaa. Mun mielestä täällä on kaikki kertoneet oman mielipiteensä asiallisesti. Ja jos jotain keskustelua kaipaa, kuka vain voi tehdä sellaisen itse.
Finnick! No ei, jos noista kahdesta pitäisi valita niin valinta osuisi Peetaan. Gale on ehkä liikaakin.. miten sen sanoisi.. Galemainen mun makuun
La Mariposa- Viestien lukumäärä : 1
Minusta Peeta sopii Katnissille paremmin, ja olen hyvin iloinen, että hän otti Peetan loppujen lopuksi.
Katniss ja Gale olisivat toki sopineet loistavasti yhteen, ovathan he eläneet yhdessä saalistaen melkein koko ikänsä. Silti minusta on järkevämpää, kun Katniss on Peetan kanssa - näin toinen voi leipoa ja toinen metsästää. Lisäksi luonteet sopivat hyvin yhteen. Katniss ja Gale ovat kummatkin tulisia, ja he tekevät samoja asioita. Siksi Peetasta olisi tavallaan hyötyä.
Toisaalta Katniss on saalistanut suurimman osan elämästään Galen kanssa, joten olisi sääli, jos hyvä metsästyskumppani yhtäkkiä katoaisi. Siksi minusta onkin sääli, että Gale lähti loppujen lopuksi 2. vyöhykkeelle. Mutta onneksi Katniss pystyy metsästämään vaivatta yksinkin. (:
Katniss ja Gale olisivat toki sopineet loistavasti yhteen, ovathan he eläneet yhdessä saalistaen melkein koko ikänsä. Silti minusta on järkevämpää, kun Katniss on Peetan kanssa - näin toinen voi leipoa ja toinen metsästää. Lisäksi luonteet sopivat hyvin yhteen. Katniss ja Gale ovat kummatkin tulisia, ja he tekevät samoja asioita. Siksi Peetasta olisi tavallaan hyötyä.
Toisaalta Katniss on saalistanut suurimman osan elämästään Galen kanssa, joten olisi sääli, jos hyvä metsästyskumppani yhtäkkiä katoaisi. Siksi minusta onkin sääli, että Gale lähti loppujen lopuksi 2. vyöhykkeelle. Mutta onneksi Katniss pystyy metsästämään vaivatta yksinkin. (:
^ Tiedätkö, Peeta on mun aina ollut mun lemppari Nälkäpeli-hahmo, mutta muakin käy Gale sääliks. Sen takia mä aina ajattelen, että ne ois voinu Katnissin kanssa muutaman vuoden jälkeen saada välit kuntoo ja ollu taas ystäviä. Tosin ajattelen silti, että Gale asuisi Vyöhykkeellä 2. Mä aina pohdin millainen tulevaisuus kirjojen henkilöillä on sen jälkeen, kun kirja(sarja) loppuu ja Nälkäpelissä kaikki ansaitsee kyllä mukava ja normaalin loppuelämän.
Itse tykkään enemmän Peetasta.
^
Mira, muakin käy Galea jotenkin sääliksi. Olisin kans halunnu, et ne ois sit ollu ystäviä.
^
Mira, muakin käy Galea jotenkin sääliksi. Olisin kans halunnu, et ne ois sit ollu ystäviä.
TheZiizi- Viestien lukumäärä : 8
No näin elokuvan ennen kuin luin kirjan joten..
Ihastuin elokuvassa heti Galeen, koska hän oli komea ja metsästäjä.
Sitten sain kirjat ihastuin Peetaan välittömästi hän vain oli niin suloinen ja lempeä ja niin ihana että vaikka Katniss sanoi kuinka rumasti Peeta oli vain kiltimpi
Toisaalta tykkäsin myös Galesta kun Katniss kertoi miten he tapasivat jokin siinä viehätti..
Olen silti tyytyväinen Katnisin valintaan.
Ihastuin elokuvassa heti Galeen, koska hän oli komea ja metsästäjä.
Sitten sain kirjat ihastuin Peetaan välittömästi hän vain oli niin suloinen ja lempeä ja niin ihana että vaikka Katniss sanoi kuinka rumasti Peeta oli vain kiltimpi
Toisaalta tykkäsin myös Galesta kun Katniss kertoi miten he tapasivat jokin siinä viehätti..
Olen silti tyytyväinen Katnisin valintaan.
Bay- Viestien lukumäärä : 2
Similar topics
» Last night on earth - Katniss/Peeta/Gale/Prim
» Jos jätät minut, Katniss/Peeta\Gale/Prim
» Olen onnellinen, tai niin uskottelin itselleni, Peeta/Katniss/Gale, S
» Vierailu Gale/Katniss, S
» Aina ja ikuisesti, Peeta/Katniss, S
» Jos jätät minut, Katniss/Peeta\Gale/Prim
» Olen onnellinen, tai niin uskottelin itselleni, Peeta/Katniss/Gale, S
» Vierailu Gale/Katniss, S
» Aina ja ikuisesti, Peeta/Katniss, S
Oikeudet tällä foorumilla: