Sysimarja
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Vihan Liekit

+2
foxface
Sopuli
6 posters

Siirry alas

Vihan Liekit Empty Vihan Liekit

Viesti  Sopuli Ti Marras 19, 2013 10:12 pm

Joo elikkäs jos tänne sitten Vihan Liekit keskustelua ni on helpompi löytää keskustelut oikeeseen leffaan eikä NP ja VL keskustelut mene sekasin.

Musta tää oli parempi ku eka. Molemmat tietenki meno tosi hyvin kirjan mukaan mutta silti eka oli aavistuksen pitkästyttävä. Tässä oli enemmän toimintaa (VL on myös kirjana mun suosikki) Kuvaustapa oli paljon parempi, ihanaa että Johannasta oltii ntehty ronski XDD Oli mun suosikki hahmo kirjassa nyt se vaan vahvistuu ja innolla odotan Johannaa jatkossakin. Itse en muistanut/muista että Pluthar olisi ollut ilma-aluksessa? Oliko se kirjassakin niin??

Sopuli

Viestien lukumäärä : 33

http://sarasfablife.blogspot.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Vihan Liekit Empty Vs: Vihan Liekit

Viesti  foxface Ti Marras 19, 2013 10:48 pm

mun mielestä oli myös parempi kuten aiemmin sanoinkin Smile areenakohtaukset tuntu aidommilta ja pelin tunnelmaan pääsi paremmin. oma suosikkini oli kumminkin matkijanärhi, ei jaksais odottaa taas vuotta ! Crying or Very sad 
foxface
foxface

Viestien lukumäärä : 16

Viesti  Mira Ke Marras 20, 2013 8:21 am

Sopuli, kyllä Plutarch siellä kyydissä oli kirjassakin. Smile
Mira
Mira
Admin

Viestien lukumäärä : 98

http://sysimarja.foorumini.com

Viesti  mockingjay Ke Marras 20, 2013 9:38 am

OMFGOMFGOMFGOMFG!!!!!!!!!!!!!!!!Shocked Very Happy Smile Shocked Shocked USKOMATON, IHAN PARAS ELOKUVA IKINÄ!!!!!!IKINÄ!!!! OON VIELÄKI IHAN SHOKISSA!!!<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 ja nyt oon jotenki niin surullinen ja tyhjä olo ja tekee mieli itkee... se on niin IHANA<3<3<3<3<3<3<3 mua itketti koko elokuvan ajan mutten pystyny edes itkeä ku olin ihan shokissa!!<3<3 Ku olin odottanu yli vuoden ja yhtäkkiä istun kutsuvierasnäytöksessä ja näen sen... se oli niin epätodellista ja ihanaa...<3<3<3<3 Ja se on NIIIIIIN hyvin tehty ettei mitään rajaa<3<3 MUN ON PAKKO PÄÄSTÄ UUDESTAAN PIAN TAI TUUN HULLUKSI!!!<3<3 Nälkäpelin kävin kattomas leffateatteris 4 tai 5 kertaa:D Musta tuntuu että oon vähä samanlainen ku Katniss<3<3 Voin niin samaistua siihen<3 JA PALVON FRANCISIA, KAIKKI OLI NIIN IHANASTI KU KIRJASSA, VUOROSANOISTA LÄHTIEN!!!!<3<3<3<3<3 mä en pysty edes kuvaamaan mun tunteita sanoin<3

mockingjay

Viestien lukumäärä : 6

Viesti  Katniss Mellark Ke Marras 20, 2013 10:13 am

Moii mäki tulin tänne säätää kaikkee Very Happy ASDFGHJKL OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG VIHAN LIEKIT OLI NIIN PARAS LEFFA IKINÄ SE HISSIKOHTAUS OLI AIKA MAHTAVA REPESIN KAIKKIEN ILMEILLE! Very Happy

Katniss Mellark

Viestien lukumäärä : 2

Viesti  Sopuli Ke Marras 20, 2013 10:45 am

Johanna on NIIN ihana ku oli kuitenki niin avoimessa sodassa capitolii vastaan ja ne kaikki sopi hyvin yhteen. Sit tietty meinasin revetä ku Katniss hirtti Senecan Very Happy Oliks sitä kirjas?affraid  Ite jo aikasemmin ennakoissa ollut niin onnistuin olemaan rauhallinen ja keskittymään leffaan (toisin kuin ekalla kerralla. Oli ihan sama fiilis kuin teilläki nyt. Sitä ei vaan voinut käsittää...) Mahdetaankohan Johannaa nähdä ollenkaan seuraavassa osassa vai vasta vaan vikassa? Jännittää miten vika osa jakautuu. Leffa oli hauskempi ku eka ja ihanaa että rakas juoppo haymith oli juopompi kuin koskaan... <3 ihanaa. Siinä se oikea haymith. Mä en tiiä mitä tohon leffaan vois sanoo. Sen haluis elää uudestaan ja uudestaan. Onneks juoni meni pitkästä ajasta huolimatta aika reippaasti. Ja oli niin ihana ku kaikki tripuutit otti käsistä kii ja ku johanna kiroili suoraan capitolille jaja.....

Sopuli

Viesti  Katniss Mellark Ke Marras 20, 2013 11:11 am

Mä antaisin oikeesti (melkein ) mitä vaan jos pääsisin kattoo ton uuestaa ekaa kertaa! ♥ tai uuestaa tollasee paikkaan (koska Jyväskylän leffateatteri on aika kaunis xD)

Katniss Mellark

Viestien lukumäärä : 2

Viesti  nälkis To Marras 21, 2013 7:14 am

SPOILAA pikkasen!!!!!
Elokuva eilen käyty katsomassa ja en voi muuta sanoa kuin Peeta <3 Kirjassakin se oli mielestäni niin ihana hahmo ja elokuvassa Josh kyllä tuo sen herttaisuuden hyvin näkyville!

En koskaan osaa ensimmäisellä katselu kerralla keskittyä kunnolla itse elokuvan vaan toivon aina että se loppuisi pian jotta tiedän mitä kaikkea siinä tulee taphatumaan, tiedän hyvin hyvin tyhmä tapa Very Happy
Joten odotan hetkeä jolloin ehdin uudestaan katsomaan elokuvan, jotta pääsen kunnolla nauttimaan siitä!

Muutamia miinus puolia huomasin leffassa, olisin ehkä kaivannut jonkinlaista "selvennystä" siihen, kun Peeta ja Katnis nukkuvat yhdessä siellä junassa. Kirjassahan Katnissin ajatuksissa selviää, ettei hän pärjää/ hän tarvitsee Peetaa/hän ei pysty nukkumaan ilman Peetaa, koska sillon tulee ne painajaiset. Joten esimerkiksi vain sananen, vaikka siinä kohdassa kun ennen areenalle menoa ne eroaa sieltä sängystä, olisi sanottu jotain tyyliin " en haluisi sinun lähtevän, en pysty nukkumaan ilman sinua, painajaiset tulevat heti uniini kun et ole vieressäni" Yksinkertaista, muuta en olisi tarvinnut Smile
Tiedän olen kyltymätön romantikko Very Happy

Ja minua myös häiritsi suunnattomasti ylimääräiset kohdat joissa Katnis suuteli Galea, eihän sellainen vaan käy päinsä!!

Lempikohtani taisi olla se, kun Peeta ja Katnis puhuu rannalla, kuinka kukaan ei muka tarvitse Peetaa, oih niin romanttista Very Happy:D
Taidanpa kaivaa jo hiukan kuluneet kirjani esiin ja alkaa lueskeleen niitä <3

Ja NP:n leffassa vyöhykkeen 12 miljöö näytti mun mielestä enemmän siltä kuin olin sen kuvitellutkin, nythän se metsä oli mielestäni kivikkoa, ei samanlaista kuin viimeksi, vai muistanko ihan omiani?
Ja ihan niinku ne olis nyt asunu jossain slummissa, "telttakankaita" viritelty kepin nokkaan, eikös NP:ssä niillä ollu kuitenkin ihan talot, vaikkakin aika vetoisat Very Happy
Olin myös kuvitellut voittajien kylän talojen olleen puisia ja värikkäitä (siis esim vaaleen sininen, vaaleen keltanen/ kerma... ei mitään kirkkaita värejä kuitenkaan) mistäköhän moinen.. Miten niitä kuvattiin kirjassa?

Sopuli, kyllä Katnis hirtti kirjassakin sen tyypin. Kirjassahan ei näytetty Katnissille mitä Peeta oli tehnyt. Nehän oli siinä pessy sen lattian ja heittäny maton päälle, muistaakseni.

nälkis

Viestien lukumäärä : 4

Viesti  Sopuli Pe Marras 22, 2013 8:47 am

Voi ei! Oon näköjään ihan kujalla :(Pitäs yrittää lukee matkijanärhi uudestaan ennen leffaa vaikka hyllyssä ja kaupoissa odottaa läjä uutta luettavaa. Myös Percyä ja JKRowlingin Paikka Vapaana haluisin lukee uudestaan. Mut tosiaan noit uusii kirjoi tulee ihan liikaa kokoajan -.- Mä tuun varmasti pillahtaa itkuun Matkijanärhen vikassa ku SPOIL! prim kuoleestudy study study Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad

Sopuli

Viesti  Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa