Sysimarja
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Leffahypetys

+29
foxface
Leffa Poju
ellastina
FALLLEN
TheHunter
Jemma
Firesong
Frost
Lileih
Alegría
Vauna
thegirlonfire
Jude
renegade
Rue
Zey
HeidiF
RedPepper
fan4ever
katniss
Sopuli
sheila
Finnick
liisa
catnip
bird
ssintti
Tribuutti
Mira
33 posters

Sivu 1 / 4 1, 2, 3, 4  Seuraava

Siirry alas

Leffahypetys Empty Leffahypetys

Viesti  Mira La Helmi 25, 2012 2:00 pm

Hei kaikki!
Tämä topic on suunnattu kaikelle Nälkäpeli-elokuvaan liittyvälle hypetykselle, fanitukselle, kommentoinnille ja vielä nyt - piinaavalle odotukselle. Täällä on siis tarkoitus yrittää lievittää elokuvan ensi-illan odotusta muiden fanien kanssa ja elokuvan jälkeen käydä läpi suosikki-, inhokki- ja muita kohtauksia. Myös näyttelijöistä saa täällä keskustella, siis aivan kaikesta elokuvaan liittyvästä.

26 päivää ennen Nälkäpeliä!!!
Mira
Mira
Admin

Viestien lukumäärä : 98

http://sysimarja.foorumini.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Leffahypetys Empty Vs: Leffahypetys

Viesti  Tribuutti La Helmi 25, 2012 2:30 pm

Enää kaksikymmentäviisi päivää ensi-iltaa, koska vuorokausi vaihtui äsken (tai kaksikymmentä minuuttia sitten)! Paitsi jos voittaa arvonnassa ja pääsee näkemään sen muita aikaisemmin, niin sitten on vain kaksikymmentäneljä päivää. Toivon kerrankin etten voita sitä arvontaa - tuskin edes voittaisin mun tuurilla - koska en kuitenkaan pääsisi katsomaan sitä työssäoppimisen aikana. Kellä se arpaonni sitten onkaan, tulee olemaan todella onnekas! Sitten ei vain saa spoilata muita, spoilaantuminen pilaa katsomisen nautinnon.

Olenko sokea, vai onko Peetalla kaikissa kuvissa ruskeat silmät? Se voi olla joidenkin mielestä pieni yksityiskohta, mutta kuolen jos Peetalla on elokuvaversiossa ruskeat silmät! Mielikuva Peetan ulkonäöstä menee pilalle ruskeiden silmien kanssa. :/

Tribuutti
Tribuutti

Viestien lukumäärä : 6

Viesti  ssintti Su Helmi 26, 2012 3:10 am

Mä oisin niin kovasti halunnu mennä siihen yönäytökseen, mutta tietenkin mulla on viimeinen yo-kirjoituspäivä 23.3. Crying or Very sad Joten mennään kaverin kanssa sitten pe-iltana tai lauantaina.. Ja ne trailerit on ollu ihan huippuja! En jaksa enää oottaa!
ssintti
ssintti

Viesti  bird Su Helmi 26, 2012 3:47 am

Olisi kyllä unelmien täyttymys päästä kattoon Nälkäpeli ennakkoon, mut mun tapauksessa en taida edes osallistua kyseiseen kilpailuun, sillä tuskin pääsisin Hesaan asti kattomaan sitä. Toivon vaan kovasti, että pääsisin kuitenki kattoon sitä jo ensi-iltaan, mikä sekin on vielä kyseenalaista.. No, siinä lähipäivinä ainakin! Lisäksi olisi mahtavaa mennä kattomaan leffa jonkun toisen Nälkäpeli-fanin kanssa, mutta sekin on vielä epävarmaa. Mutta joka tapauksessa, odotan sukat jaloissa pyörien leffan ilmestymistä! Saan aina kamalasti ihania kylmiä väreitä katsellessani trailereita, ne todellakin on todella mahtavia ja lupaavia (; !
bird
bird

Viestien lukumäärä : 19

Leffahypetys Empty vs: leffahypetys

Viesti  catnip Su Helmi 26, 2012 5:53 am

oon miettiny jo jonkun aikaa että kuka esittää madgea elokuvassa vai onko se jätetty kokonaan pois ?
catnip
catnip

Viestien lukumäärä : 17

Viesti  catnip Su Helmi 26, 2012 5:55 am

ja tribuutti// kyl ne peetan silmät näyttää munkin mielestä ruskeilta kuvissa.
catnip
catnip

Viesti  liisa Su Helmi 26, 2012 7:06 am

catnip kirjoitti:oon miettiny jo jonkun aikaa että kuka esittää madgea elokuvassa vai onko se jätetty kokonaan pois ?
Madge on jätetty pois. Mikä on musta ihan tyhmää, kun Katniss kuitenkin sai matkijanärhikorun Madgelta. Mutta joo, ymmärtäähän sen kun Madge sinänsä kuitenkin oli niin pieni hahmo...
liisa
liisa

Viestien lukumäärä : 13

Viesti  Mira Su Helmi 26, 2012 8:55 am

Tribuutti kirjoitti:Olenko sokea, vai onko Peetalla kaikissa kuvissa ruskeat silmät? Se voi olla joidenkin mielestä pieni yksityiskohta, mutta kuolen jos Peetalla on elokuvaversiossa ruskeat silmät! Mielikuva Peetan ulkonäöstä menee pilalle ruskeiden silmien kanssa. :/

Ruskeat ne on, jostain syystä Joshille ei laitettu piilareita. :/ Alunperin se häiritsi mua aika paljonkin, mut nyt oon päässy siitä ainakin jotenkin yli. Enemmän huolettaa, et jos Jenniferillä on Katnissina kauheen korkeita korkkareita, Peeta näyttää siinä paljon lyhyemmältä!

Ennakkonäytökseen olisi tosiaan mahtava päästä! Amerikassa jotkut onnekkaat pääsee näkemään leffan jo 12.3. ja vielä näyttelijät ja muutkin. Sehän näytettäis livestreamilla netissä, mut Suomen aikaan seki tulee yöllä...
Mira
Mira
Admin

Viesti  liisa Su Helmi 26, 2012 11:36 am

Mira kirjoitti:Sehän näytettäis livestreamilla netissä, mut Suomen aikaan seki tulee yöllä...
Ja ei se koneen näytöltä katottuna oo mitään verrattuna kunnon leffateatteriin! :))
liisa
liisa

Viestien lukumäärä : 13

Viesti  Finnick Su Helmi 26, 2012 11:39 am

Mä meinasin lähtee kattomaan sen ihan elokuvateattereihin, joko ensi-iltana tai sitä seuraavana päivänä (:
Finnick
Finnick

Viestien lukumäärä : 9

Viesti  sheila Su Helmi 26, 2012 12:29 pm

liisa kirjoitti:Madge on jätetty pois. Mikä on musta ihan tyhmää, kun Katniss kuitenkin sai matkijanärhikorun Madgelta. Mutta joo, ymmärtäähän sen kun Madge sinänsä kuitenkin oli niin pieni hahmo...

miun mielestä madge ei ollut niiin pieni hahmo. se kuitenkin oli se joka antoi sen korun ja katnisshän tajusi jossain vaiheessa, että se oli ollut sen kaveri tmv. ite olisin ainakin halunnut, että hahmo pidetään mukana. trailerissahan katniss antaa korun primille eikö niin? missäs vaiheessa tämä sai sen takaisin, ja miksi siihen edes piti lisätä noinkin typerä juttu. olisivat tehneet sen madge kohtauksen ja jättäneet tommosen pois.
sheila
sheila

Viestien lukumäärä : 10

Viesti  catnip Ma Helmi 27, 2012 3:58 am

sheila// niinpä. Ei se paljoo ois niille elokuvantekijöille maksanu, jos ne ois tehny kohtauksen jossa madge antaa katnissille sen korun. Jos katniss kerran antaa sen korun primille niin,onko sillä sitä korua areenalla ollenkaan?
catnip
catnip

Viesti  ssintti Ma Helmi 27, 2012 5:22 am

Viimesimmässä trailerissahan Cinna antaa matkijanärhikorun takaisin Katnissille. Eli koru on hänellä areenallakin. Madgen puuttuminen ja tuo korujutun poikkeaminen kirjasta ei häiritse mua, jos se on toteutettu elokuvassa fiksusti.
ssintti
ssintti

Viesti  Finnick Ma Helmi 27, 2012 6:27 am

Mustaki on iha tyhmää, et Madge jätettiin pois. Mutta se on kyllä totta, et jos se vaan on toteutettu fiksusti niin ei siinä sitten mitään.

Finnick
Finnick

Viesti  Sopuli Ma Helmi 27, 2012 8:06 am

Ite olin kans toivonu Madgee. tykkäsin paljon siitä hahmosta. Olihan se totta että tajusi että hän oli katnissin ystävä mutta on se kuitenkin aika pieni hahmo. Ensi-iltaan olisi mahtavaa päästä. Ja jos viimeises tulee sitten joku näyttelijä suomeen? Tuleekohan viimeinen osa 2 osasena? Odotan kans miltä voittajien kylä näyttää kakkosessa.

Sopuli

Viestien lukumäärä : 33

http://sarasfablife.blogspot.com/

Viesti  Mira Ma Helmi 27, 2012 10:42 am

liisa kirjoitti:Ja ei se koneen näytöltä katottuna oo mitään verrattuna kunnon leffateatteriin! Smile)

Nii ja siis ei sillä livestreamillä tietääkseni edes näy se elokuva, vaan jotain punaista mattoa yms. Very Happy Voin toki olla väärässäkin, mutta mulla on tällanen käsitys...

Sopuli // Kovastihan tuosta on ollut puhetta, että Matkijanärhi tulis kahessa osassa, mutta ei sitä oo kai aivan täysin lyöty lukkoon. Mun mielestä Matkijanärhessä ei ole niin selvää kohtaa, mistä sen voisi laittaa poikki ja musta Vihan liekit olisi helpompi pistää kahteen osaan, ensiksi elämää ensimmäisen pelin jälkeen ja voittajien kiertue ja kaikki se "häähuuma" ja toisessa osassa sitten neljännesjuhla. Olis aika traaginen loppu ekalle osalle, jos siinä olis Snown ilmotus neljännesjuhlan luonteesta... Very Happy Mut Matkijanärhi on se, joka todennäkösesti pistetään kahteen osaan, jos pistetään.
Mira
Mira
Admin

Leffahypetys Empty vs:leffahypetys

Viesti  catnip Ti Helmi 28, 2012 3:08 am

Sit noissa trailereissa Capitol näyttää hirveen valkoselta,vaikka kirjassa kaikki capitolin talot on sateenkaaren väreissä...
catnip
catnip

Viesti  Finnick Ti Helmi 28, 2012 5:03 am

Nii no onhan tuolla kaikenlaisia virheitä, mutta mä uskon ainaki vahvasti siihen että siitä elokuvasta tulee hyvä Very Happy
Finnick
Finnick

Viesti  katniss Ti Helmi 28, 2012 6:13 am

Mä meen ensi-iltaan kattomaan kaverin kanssa! (:
Me aiotaan varata liput heti ku vaan tulee nettiin myyntiin.
katniss
katniss

Viestien lukumäärä : 18

Viesti  fan4ever Ti Helmi 28, 2012 8:08 am

Vähä kuulostaa siltä et se kannattaa tehä, tai ei saa muute mistään paikkaa ensi näytökseen. Iteki haluaa niin hirveesti päästä kattoo

fan4ever

Viestien lukumäärä : 41

https://www.youtube.com/user/janskufan4ever?ob=0

Viesti  bird Ti Helmi 28, 2012 10:07 am

Miks musta se lippujen myyntiintulopäivä kuulostaa aika myöhäseltä? 20.3., ku ensi-ilta on jo 23.3. Vai onko toi sit ihan normaali käytäntö, et liput tulee myyntiin vaan pari päivää ennen, nii en sitte tiiä siitä.. Ei oo oikeen kokemusta asiasta. :') Osaisko joku vähä valaista mua?

Ahh, toi uus trailerii ♥. :3 Leipäkohtaus ja kaikki ♥. En niin malta oottaa vielä 24 päivää! (: Toi vaikuttaa niin mahtavalta leffalta.
bird
bird

Viesti  fan4ever Ke Helmi 29, 2012 3:48 am

Juu. Pitäis olla iha normaali käytäntö. Ainakin Biorexin sivun mukaan ensi-esitys on yleensä perjantaisin ja lippuja aletaan myydä ennakkoon tiistaisin , poikkeukia tietty välillä on, en tosin tiedä mitä, mutta kuitenkin.

Tuo leipäkohtaus todellakin oli uudessa trailerissa aivan ihana <3 ja rakastan sitä kohtaa Katnissista joka on leipäkohtauksen välissä.

Mitä kohtia te rakastatte trailereissa? Itse kaikkia, mutta erityisesti se missä
Katniss ilmoittautuu vapaaehtoiseksi(äänet ovat niin mahtavat ja saa itkemään),
Peetan ja Katnissin yhteis osa, missä Peeta sanoo sen että miettii, miten voisi olla edelleen oma itsensä areenalla(Joshin ääni on siinä niin ihana ja koko kohtaus on todella kaunis muutenkin).
Katniss halaa Galea pyytäen ettei anna heidän kuolla nälkään(jälleen ihana ääni(rakastan vain Jenniferin värisevää ääntä) ja sitä, miten kohtauksessa paniikin aina kin itse voin tunteä).

Ja selässä alkaa ihanasti tuntua kylmiä väreitä Snown puhuessa nälkäpelistä kertoessaan(vai onko se edes Snow? luulen ainakin)

fan4ever

Leffahypetys Empty vastaus

Viesti  RedPepper Ke Helmi 29, 2012 3:59 am

Ääh, häiritsee ihan hirveesti tää Madge-juttu. Se on niin ärsyttävää kun elokuvista jätetään kaikki pienet, mutta faneille tärkeät asiat pois. Mun mielestä se oli tärkee.
Jennifer Lawrence vaikutta aika lailla mun mielikuvituksen luomalta Katnissilta, mutta pojat ei vastaa yhtään kuvitelmia. Mutta kai niihinkin tottuu... Ja Effien ulkonäkö on aivan mahtava!

RedPepper

Viestien lukumäärä : 8

Viesti  fan4ever Ke Helmi 29, 2012 4:08 am

Ite ku ole ensimmäisen kerran nähnyt Jenniferin kuvan, nii jotenki muisti vain sen et kaunis ruskea hiuksinen tyttö ja aina lukiessa tuli Narnian Susan mieleen, mutta olen tottunut jo täydellisesti Jenniferiin ja hän on todellakin mahtava, ainakin Trailereiden perusteelta(+ uskon muita tekijöitä kun he niin kerta sanovat). Sitten itellä oli jotenkin hankala muistaa Liamin ulkonäköä Galeksi mistä en tiedä mistä se johtuu, tuskin veljestään tosin... Joshia en osaa millään ajatela Blondiksi, vaikka niitä muokattuja kuvia onkin, ja ainaki itsestä tuntuu, että Joshin hiukset eivät ole vaaleat ainakaan trailereissa... tosin peruukki kun on... ja hyvä niin. Josh on ihana brunettena(vaikka rakastankin häntä Blondinakin)

fan4ever

Viesti  katniss Ke Helmi 29, 2012 8:49 am

Mitä? Tuleeks ne liput vasta 20. päivä myyntiin? Luulin et ne tulis jo lähiaikoina
ja oonki käyny aktiivisesti kyttäämässä Finnkinon sivuja sen varalta. :p

Muuten, toi uus traileri on ihan mahtava!
katniss
katniss

Viestien lukumäärä : 18

Viesti  fan4ever Ke Helmi 29, 2012 11:40 am

Nii mahis on et tulee. mut mistäs sitä tietää jos nälkäpeli ois yks näistä erikoistapauksista. eli kannattaa varmaan siltikin pitää silmät auki. iet ainakin aion.. ja pöljästi pian edelleen silmiä auki marka 2:n takiakin

fan4ever

Viesti  Mira Ke Helmi 29, 2012 11:48 am

Finnkinon sivuilla myös sanotaan, että tavallinen käytäntöä on pistää ensi-iltojen liput myyntiin edeltävänä tiistaina. Poikkeustapauksia on esim. leffat joiden fanikannan tiedetään olevan suuri, esim. Potterit, Twilightit...

fan4ever kirjoitti:Joshia en osaa millään ajatela Blondiksi, vaikka niitä muokattuja kuvia onkin, ja ainaki itsestä tuntuu, että Joshin hiukset eivät ole vaaleat ainakaan trailereissa... tosin peruukki kun on... ja hyvä niin.

Kyllä Joshin hiukset oli ihan värjätty ja kyllä ne ainakin mun silmään on ihan tarpeeksi vaaleat. Very Happy Eihän ne aivan vaaleimmat mahdolliset ole, eikä ole tarvekaan, kun kirjassakin puhutaan "tuhkanvaaleista" hiuksista. Smile

Mun suosikit kaikista trailereista ja tv spoteista on eka koko pitkä traileri ja nyt tää uusin, siinä oli nii paljon tunteita, leipäkohtaus ja näki ensimmäisen kerran myös Katnissin äidin jollain trailerilla! Smile
Mira
Mira
Admin

Viesti  bird Ke Helmi 29, 2012 11:58 am

fan4ever kirjoitti:Mitä kohtia te rakastatte trailereissa?
^Aa, kaikki trailerit on nii mahtavia. :'D Jos mä nyt vaikka sanoisin jotain.. Ne kohtaukset, kun Gale ja Katniss on metsässä, on tosi hienoja ja aidonoloisia. Toi elonkorjuutilaisuus on musta omalla tavallaan tosi jännä, en osaa sanoa millaseks kuvittelin sen itse, mutta silti toi näyttää tosi upealta. Kaikki nuo katseet mitä siellä luodaan, ah, rakastan. Ja totta kai se Katnissin ja Peetan kattokohtaus on ihana munkin mielestä. (: Huuu, vitsit toi ekan trailerin lopun lähtölaskenta saa kyllä semmosen jännityksen vatsanpohjaan kutittelemaan..

Aloin oikeastaan vasta luettuani kaikki kolme kirjaa ottamaan selkoa tästä elokuvapuolesta, näyttelijöistä sun muista. Täytyy kyllä sanoa, että Jennifer, Josh ja Liam vastaa kyllä hienosti mun omia mielikuvia hahmoista. Muidenkin kohdalla on positiivisia yllätyksiä, mutta sitte joukossa on myös ristiriitaisuuksia, joita syntyy ku omat mielikuvat ja elokuvan hahmot ei vastaakaan toisiaan. Mutta kaikenkaikkiaan vaikuttaa todella lupaavalta. (:
bird
bird

Viesti  fan4ever Ke Helmi 29, 2012 12:25 pm

Mira kirjoitti:
Kyllä Joshin hiukset oli ihan värjätty ja kyllä ne ainakin mun silmään on ihan tarpeeksi vaaleat.

Jos näin on, nii miksi kaikissa haastatteulissa Joshin hiukset on ruskeat? vai värjääkö se koko ajan takas ruskeiksi yhen kuvaus päivän pääteeks XD Tätä olen miettinyt aikalailla.

hmm. Tosin kyllä nuo näyttää vaaleilta mutta aina ensimmäiseksi mieleeni tulee kohta missä Peeta kutsutaan tribuutiksi, ja siinä en oikein osaa sanoa, mutta nyt tämän keskustelun aikana olen alkanut katsoa hiuksia tarkemmin, niin kyllä ne vaaleat ovat Smile minä ja minun erikoiset mokani. silmiä en tosin huomannut kanssakaan ennen kun täällä niistä mainittiin

fan4ever

Leffahypetys Empty VS: Leffahypetys

Viesti  HeidiF To Maalis 01, 2012 8:57 am

Mä ainakin haluan mennä ensi-iltaan, mulla oli silloin meno, mutta onneksi se siirtyi niin päästään kaveriporukalla katsomaan. Trailereissa ihanimpia kohtia on ollut just Peeta sanomassa "I just wanna be me." tai jtn.
Mun on ihan pakko ostaa se Suosikin lehti. Ja liput varata heti kun tulee myyntiin et saa hyvät paikat.
Olisin ollut kuollut jos Joshin hiuksia ei ois värjättu. Brunette Peeta ei oikein sovi.

Innolla ootan!
HeidiF
HeidiF

Viestien lukumäärä : 2

http://www.iveseendarkside.blogspot.com

Viesti  Mira To Maalis 01, 2012 11:23 am

Jos näin on, nii miksi kaikissa haastatteulissa Joshin hiukset on ruskeat? vai värjääkö se koko ajan takas ruskeiksi yhen kuvaus päivän pääteeks XD Tätä olen miettinyt aikalailla.

Leffa kuvattiin kokonaan kesällä, toukokuun lopusta syyskuun alkuun ja sen ajan Joshilla oli blondit hiukset. Sitten, kun kuvaukset oli päättyny Josh värjäs hiuksensa takas tummiks ja siitä asti noita haastatteluitakin on lähinnä tullut, häneltä tai muiltakaan näyttelijöiltä ei ilmestynyt niitä kauheasti kuvausten aikana. Smile
Mira
Mira
Admin

Viesti  fan4ever To Maalis 01, 2012 11:38 am

Ok. Se selitää paljon Smile Ite en oikeastikaan ole ollut lainkaan perillä edes kunnola siit missä välissä mikäkin haastattelu on tehty, joten ei ole ihme että olen miettinyt Joshin hiuksia.

HeidiF kirjoittaa
Olisin ollut kuollut jos Joshin hiuksia ei ois värjättu. Brunette Peeta ei oikein sovi.

Itel sama asia. Peeta on ja pitääkin olla blondi. Joshille käy molemmat Smile

fan4ever

Viesti  Sponsored content

Sponsored content

Sivu 1 / 4 1, 2, 3, 4  Seuraava

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla: