Sysimarja
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Leffahypetys

+29
foxface
Leffa Poju
ellastina
FALLLEN
TheHunter
Jemma
Firesong
Frost
Lileih
Alegría
Vauna
thegirlonfire
Jude
renegade
Rue
Zey
HeidiF
RedPepper
fan4ever
katniss
Sopuli
sheila
Finnick
liisa
catnip
bird
ssintti
Tribuutti
Mira
33 posters

Sivu 2 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Siirry alas

Leffahypetys - Sivu 2 Empty Vs: Leffahypetys

Viesti  Zey Pe Maalis 02, 2012 9:57 am

Tietääkö kukaan mihin aikaan on tuo Nälkäpelin ensi-ilta? Tai siis yleensähän ensi-illat ovat yöllä (joskus 12 kieppeillä), ja miettisin, että alkaako se sitten torstai-perjantai -välisenä yönä (jolloin täytyisi ottaa koulusta perjantai vapaaksi), vai perjantai-lauantai -välisenä yönä?

Zey

Viestien lukumäärä : 1

Takaisin alkuun Siirry alas

Viesti  bird Pe Maalis 02, 2012 10:42 am

^Mä oon miettiny ihan just samaa! Ois kyl kiva tietää vähä etukäteen noita esitysaikoja.. Mut en sitte tiiä, ei kyllä välttämättä oo vielä mitään esitysaikoja missään ilmotettu, mut sattuisko kukaan tietään jotain? (:

Aa, tuo uus kokonainen kohtaus leffasta, Katnissin taidonesittely pelinjärjestäjille, on todella huikea! Aika ihanaa, ku kaikkia tämmösiä pikku clippejä ilmestyy meidän iloksi ja jännitykseksi. Mutta ei liikaa tietenkään, että jännitys ja kutkutus säilyy ihan loppuun asti.. On tää odottaminen jännää aikaa (:. Kaikki pikku uutiset ja kuvat ja kaikki saa aikaan kylmiä väreitä ja malttamatonta riemua.
bird
bird

Viestien lukumäärä : 19

Viesti  Rue La Maalis 03, 2012 12:54 am

Zey kirjoitti:Tietääkö kukaan mihin aikaan on tuo Nälkäpelin ensi-ilta? Tai siis yleensähän ensi-illat ovat yöllä (joskus 12 kieppeillä), ja miettisin, että alkaako se sitten torstai-perjantai -välisenä yönä (jolloin täytyisi ottaa koulusta perjantai vapaaksi), vai perjantai-lauantai -välisenä yönä?
Niin Oihan se tosi hyvä tietää niitä, mutta eipä niitä kamalsti oo löytynyt mistään! Sit kun joku löytää jostain esitysaikoja niin saa linksuttaa tänne! Smile
Rue
Rue

Viestien lukumäärä : 3

Viesti  Mira La Maalis 03, 2012 6:31 am

Näytösajoista saadaan tietoa todennäköisesti vasta, kun liput tulevat myyntiin tai sitten vähän ennen sitä, tosin 100% varmaa tietoa ei ole. Joka tapauksessa jos keskiyöllä järkätään näytös, niin se on to-pe välisenä yönä, koska silloinhan 23. päivä alkaa. Smile
Mira
Mira
Admin

Viestien lukumäärä : 98

http://sysimarja.foorumini.com

Viesti  katniss La Maalis 03, 2012 8:51 am

fan4ever kirjoitti:Ok. Se selitää paljon Smile Ite en oikeastikaan ole ollut lainkaan perillä edes kunnola siit missä välissä mikäkin haastattelu on tehty, joten ei ole ihme että olen miettinyt Joshin hiuksia.

HeidiF kirjoittaa
Olisin ollut kuollut jos Joshin hiuksia ei ois värjättu. Brunette Peeta ei oikein sovi.

Itel sama asia. Peeta on ja pitääkin olla blondi. Joshille käy molemmat Smile

Mäkään en olis ollu kovin innoissani brunetesta Peetasta. Mut, ku ruvetaan kuvaamaan Vihan liekkejä,
nii Joshin pitää sit varmaankin taas värjätä hiuksensa blondiksi? Mun mielestä se olis järkevämpää pitää ne hiukset blondina
koko tän Nälkäpeli-ajan, mut tietty se on Joshin oma päätös ja brunet hiukset sopii Joshille kans tosi tosi hyvin!
katniss
katniss

Viestien lukumäärä : 18

Viesti  Mira Su Maalis 04, 2012 3:40 am

^ Olisihan se tietysti kätevää, mutta kuvausten välissäkin hiuksia pitäisi värjätä jos haluaa pitää juurikasvun piilossa. Very Happy On Nälkäpelin ja Vihan liekkien kuvaustenkin välissä noin vuosi aikaa. Jennifer on myös palannut luonnolliseen hiusväriinsa, joten hänelläkin on sitten taas värjäys edessä ennen kuin kuvaukset taas alkaa. Smile
Mira
Mira
Admin

Viesti  renegade Su Maalis 04, 2012 9:24 am

Joo oishan se ollu aika kummaa jos Peetalla ois ollu tummat hiukset Smile mutta oon samaa mieltä, että Joshille käy kummanki väriset Smile
renegade
renegade

Viestien lukumäärä : 9

Viesti  katniss Ma Maalis 05, 2012 8:55 am

Tuli vaan mieleen, että aiotteko pukeutua, laittautua tms. joksikin hahmoksi tms. kun meette
kattomaan leffaa? (:

Mä ajattelin että lakkaan kynsiin jotain liekkejä, 12-numeroita tms, ja hiukset laitan letille.
katniss
katniss

Viesti  Mira Ma Maalis 05, 2012 11:21 am

katniss // Ite aattelin alunperin laittaa letin, mutta hiukset meni kampaajalla vähän turhan lyhyeks ja saan vaan ihan nysän letin. Niinpä meen varmaan aika normaalisit, ehkä laitan Nälkäpeli-fanipaidan päälle. Smile
Mira
Mira
Admin

Viesti  fan4ever Ti Maalis 06, 2012 3:29 am

Ite varmaan laitan joko sivu ranskanletinjoka (ainki yrittää iha onnistuneesti(mielestäni se on) on samanlainen ku katnissilla), tai sit yrittää laittaa vähä samalla lailla hiukset ku Katnissil siin tribuuttien arvonnassa. Sellaisen kanssa kerrran tein, mutta en ole varma oliko se samanlainen olenkaan. Kuitenkin et 2(ylös ja alas) ranskan lettii jotka sit yhistetään ja ylimääränen, roikkuva osa laitetaan niitten kahen väliin ja siin on. Osaisko kukaan sanoa, voiko tuo olla lähelläkään sitä, miten se oikeestiki on siin leffas?

fan4ever

Viestien lukumäärä : 41

https://www.youtube.com/user/janskufan4ever?ob=0

Viesti  liisa Ti Maalis 06, 2012 6:47 am

Hoho, itelläni on hiusta enemmän ku tarpeeksi, mut ongelmallista on se, etten osaa laittaa niitä millään tavalla. :DD Letityskin tuottaa ongelmia. Eli luultavasti leffaan ei tule ainakaan hiuksia laitettua sen kummemmin. :DD
Meillä on kaverien kanssa jo ensi-iltapäivän aikataulu mietittynä, tai no vielä puuttuu tietysti tieto siitä, mihin aikaan itse leffa tulee, mutta kuitenkin! :))

Tänään tuli koulussa radiosta Nälkäpelin mainos. En kuullut hälinän takia muuta kuin sanat "nälkäpeli" ja "elokuva" sekä sen nelisävelisen vihellyksen, mikä kuuluu myös trailerien lopussa. Oli aika omituinen tilanne, kun toi vihellys kuulu sieltä kaiken hälinän yli, ohin ihan että mitä ihmettä tapahtuu, ennen kuin tajusin sen kuuluvan radiosta. :DD
liisa
liisa

Viestien lukumäärä : 13

Viesti  Jude Ti Maalis 06, 2012 7:37 am

Roolituksist Katniss ei vastannut iiihan mun odotuksii, mut jotain sinne päin Cool Peeta meni nappii, muta Gale, voi että sitä Galea;D En tykkää siit näyttelijäst (en tiedä johtuuko yhest toisest leffast, mis se on tosi ärsyttävä) ja oisin aatellu sitä viel komeemmaks;3 mut ihashama, eteenpäin! Rueki osu nappii ja ketunnaama. Effien oisin aatellu nuoremmaks ja en niin valkoseks Shocked mut kaikesta oon päässy yli:`]
Jude
Jude

Viesti  fan4ever Ti Maalis 06, 2012 10:03 am

Jude kirjoittaa
muta Gale, voi että sitä Galea;D En tykkää siit näyttelijäst (en tiedä johtuuko yhest toisest leffast, mis se on tosi ärsyttävä

Tämä ny ei iha kuulu aiheeseen, mut minkä leffan oot liamilta kattonu?

fan4ever

Viestien lukumäärä : 41

https://www.youtube.com/user/janskufan4ever?ob=0

Viesti  bird Ti Maalis 06, 2012 2:17 pm

Mäki oon aatellu letittää tukan sitte ensi-iltaan. (: Haa, jännät paikat, pyysin paria kaveria leffaseuraksi, osa heistä on Nälkäpeli-faneja jo entuudestaan ja osa sitten vasta on kiinnostunut sarjasta, mutta eivät vielä tienneet varmaksi pääsevätkö. Toivon totisesti että suunnitelmat onnistuisivat! (:

Jude kun puhui noista roolituksista taas, nii mun täytyy sanoo että Ruen kuvittelin kyllä erinäköiseksi! En yhtään muista, kuvailtiinko Rue kirjassa tumma- vai vaaleahiuksiseksi, mutta mulla oli syystä tai toisesta visio Ruesta vaaleampana. Ja se Snow tosiaan kyllä yllätti, kuvittelin sen varmaan puolet nuoremmaksi. :'D No, ehkei ihan puolta, mutta paljon nuoremmaksi kuitenkin. Ei mitään partaa tms. :'D Haymitch on siinä ja siinä, hyvältä sekin vaikuttaa visioihini nähden. Effie myös vaikuttaa oikeinkin oikealta. (:
bird
bird

Viesti  Mira To Maalis 08, 2012 11:26 am

bird kirjoitti:En yhtään muista, kuvailtiinko Rue kirjassa tumma- vai vaaleahiuksiseksi, mutta mulla oli syystä tai toisesta visio Ruesta vaaleampana.

Rue kuvaullaan kyllä tummaksi kirjassa, mutta et oo ainut, joka on aatellu hänet vaaleaksi! Oon nimittäin netissä törmänny joihinki muihinki. Varmaa johtuu siitä, että Katniss kuvaili Ruea Primin kaltaseks? Smile
Mira
Mira
Admin

Viesti  thegirlonfire Ma Maalis 12, 2012 8:46 am

Mä oon yrittäny etten kattois enää kertaakaan trailereita tai uusia videoita leffasta, huonolla menestyksellä :'D Terveisin minä jonka päivärutiiniin kuuluu vähintään yksi Nälkistraileri... Enkä voinut vastustaa kiusausta kattoo tota Peetan haastattelua!

Leffaan on oikeesti enää tosi vähän aikaa, apua! Ja kiva ku mulle käy aina sillee et ku meen kattomaan lukemastani kirjasta tehtyä leffaa, nii mua jännittää ihan törkeesti :DD Varmaan kuolen jännityksestä siinä vaiheessa kun istun leffateatterin penkissä ja ootan et leffa alkaa...
thegirlonfire
thegirlonfire

Viestien lukumäärä : 8

Viesti  katniss Ti Maalis 13, 2012 2:52 am

thegirlonfire kirjoitti:Mä oon yrittäny etten kattois enää kertaakaan trailereita tai uusia videoita leffasta, huonolla menestyksellä :'D Terveisin minä jonka päivärutiiniin kuuluu vähintään yksi Nälkistraileri... Enkä voinut vastustaa kiusausta kattoo tota Peetan haastattelua!

Leffaan on oikeesti enää tosi vähän aikaa, apua! Ja kiva ku mulle käy aina sillee et ku meen kattomaan lukemastani kirjasta tehtyä leffaa, nii mua jännittää ihan törkeesti :DD Varmaan kuolen jännityksestä siinä vaiheessa kun istun leffateatterin penkissä ja ootan et leffa alkaa...
Mullakin käy aina toi kirjajuttu! Nyt jännitän kyl enemmän kun koskaan ennen!
Enää niin vähän aikaa ensi-iltaan (:
katniss
katniss

Viesti  Sopuli Ti Maalis 13, 2012 8:59 am

näytökset löytyy täältä!http://www.finnkino.fi/News/Elokuvauutisia/2012-03-09/2040/Nalkapelin-naytokset-ennakkomyyntiin/

Perjantaina aamulla ensinmäiset näytökset. Itse varaan Perjantai illalle. En voi olla koulusta poissa koska pikkusen kiireistä ja olen jäljessä. Ja kaveri ei suostu olemaan ollenkaan pois koulusta ellei ihan OIKEASTI jotain tärkeetä. Ennakko ensi-ilta (kutsuvieras) On torstaina klo 17.

Sopuli

Viestien lukumäärä : 33

http://sarasfablife.blogspot.com/

Viesti  bird Ti Maalis 13, 2012 9:54 am

Mira kirjoitti:Rue kuvaullaan kyllä tummaksi kirjassa, mutta et oo ainut, joka on aatellu hänet vaaleaksi! Oon nimittäin netissä törmänny joihinki muihinki. Varmaa johtuu siitä, että Katniss kuvaili Ruea Primin kaltaseks? Smile
^Nii, siitä se varmasti johtuukin (:.

Aa, jännittääjännittää. Kymmenen päivää :''D Kiusaus on suuri, mutta nyt en enää aio kattoo noita behind the scenes -juttuja.. Ainaki yritän parhaani! En oo vielä sortunut kattomaan Peetan haastattelua, ja yritän olla katsomatta, haluisin säästää sen leffaan :').

Oon kattonu tuolta Finnkinon sivuilta noita tekstitettyjä trailereita, ja mulle tulee ihan mieletön fiilis, pystyn niin hyvin jo kuvitteleen sen tilanteen ku oikeesti on 23. päivä, istun teatterissa ja se kaikki tapahtuu isolla screenillä.. Mutta miksi ihmeessä Peetan sukunimi on suomennettu "Malark"?? ;o
bird
bird

Viesti  liisa Ke Maalis 14, 2012 3:52 am

Keillä kaikilla on jo liput? :)) Ite tosiaan en oo vielä ostanut, kun kaverien kanssa täytyy vielä pohtia, kun ekaan näytökseen ei tuolloin 23. päivä ehditä ja seuraava siitä on jo aika myöhään, että voi olla että näen tämän vasta 24. päivä, mutta samapa tuo. :DD Onneksi olivat varanneet suurimmat salit Nälkäpelille, niin ainakin vielä on paljon lippuja jäljellä, mihin näytökseen sitten päädytäänkään.
liisa
liisa

Viesti  Sopuli Ke Maalis 14, 2012 8:04 am

23 klo 20.30 Smile varmaanki aika hyvät paikat. Äiti varas mut yritin näin jälkeen päin kattoo missä suunnilleen paikat. Äiti varas mun tunnuksil Smile En malta oottaa Ruee, Katnissin ja Peetan palavaa asua, Jenniferin ääntä ja seksikästä Joshia <3 ja muita tribuutteja. Olikos se 2 Tribuutin tyttö joka onkaan niin nätti. Ja kettunaama on kans hyvä. Mitenköhän mutantit on saatu tehtyy... runsauden sarvi. en oo nähny siit ees kuvaa...

Sopuli

Viesti  Vauna Ke Maalis 14, 2012 8:51 am

Täälläkin jo liput lauantai-illalle. Itsellä on ratsastus ja kaverilla tanssi perjantaina, niin nähtiin paremmaksi, että mennään vasta sitten seuraavana päivänä. Sitä paitsi itselläni on vähän huonoja kokemuksia ensi-illoista, kun aina tuntuu sattuvan joku häirikkö samaan saliin (alkavat nauramaan, kun puolet salin ihmisistä itkee). Toivottavasti Nälkäpelin näytöksissä säästytään näiltä epäfiksuilta ihmisiltä.

Sopuli, 2. vyöhykkeen tribuutti on ainakin se tumma tukkainen tyttö, Isabelle Fuhrman. Hän on kyllä täydellinen Clove (:
Vauna
Vauna

Viestien lukumäärä : 12

http://leikitaansotaa.blogspot.com

Viesti  Sopuli Ke Maalis 14, 2012 9:33 am

Vauna kirjoitti:
Sopuli, 2. vyöhykkeen tribuutti on ainakin se tumma tukkainen tyttö, Isabelle Fuhrman. Hän on kyllä täydellinen Clove (:

Miten niin nätti ja suloinen voi olla pahis xD Lemppari hahmo on kyl ehdottomasti Rue ja sitte kakkoses Johanna. Näyttelijöinä Amanda on lemppari heti Johsin jälkeen Smile bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce affraid affraid affraid affraid affraid affraid kuvaa fiilistä täydellisesti xD

edit: Ku luin kirjaa ni en ihan ymmärtäny tesserroita. Ne kaikki jotka on hakemas Tesseroit ni saaks ne niit vaik niit ei valittais nälkäpeliin?

Sopuli

Viesti  Mira Ke Maalis 14, 2012 10:58 am

Sopuli kirjoitti:edit: Ku luin kirjaa ni en ihan ymmärtäny tesserroita. Ne kaikki jotka on hakemas Tesseroit ni saaks ne niit vaik niit ei valittais nälkäpeliin?

Saa ne, siinähän se koukku periaatteessa onkin.

Onnea kaikille, jotka ovat saaneet liput hankittua! Oliko stressaavaa? Very Happy Itse, kun sain ennakkonäytöksen liput jo melkein viikko sitten niin ei tarvinnut stressata, hehe. <3 Very Happy Missä päin Suomea te muuten ootte menossa katsomaan Nälkäpeliä?
Mira
Mira
Admin

Viesti  liisa Ke Maalis 14, 2012 11:17 am

Noni, nyt on liput täälläkin. Turkuun Kinopalatsiin tosiaan menossa, ihan 23. päivä siis. Venyy tuo reissu kyllä tosi myöhäselle, kun on jonkin verran matkaa täältä Turkuun, mutta samapa tuo, kerran se Nälkäpelin ensi-ilta vaan on! :D Ja olivat onneksi ottaneet ykkössalin tolle näytökselle, joka on suurin saleista. :) Saatiin siis kahden kaverin kanssa tosi hyvä paikat, keskeltä takaa. :)

// Mun on isä töissä läheisellä, vähän pienemmän ketjun elokuvateatterilla ja se toi mulle tänään sieltä Nälkäpelin iiiison leffajulisteen. :DD Ei tuo kyllä mihinkään mahdu, kun on jo valmiiks niin paljon julisteita. Käykää muuten kattomassa Finnkinon sivut, päivällä ne oli vielä ainakin mulla erilaiset, nyt ne on laittanu Nälkäpeli-aiheisen taustan. :)

Viimeinen muokkaaja, liisa pvm Ke Maalis 14, 2012 1:28 pm, muokattu 2 kertaa
liisa
liisa

Viesti  Tribuutti Ke Maalis 14, 2012 12:40 pm

Mulla ei ole vielä lippua, enkä siitä stressaa, koska kun soitin niiden perään, käskettiin soittaa maanantaina uudestaan. Tietävät kuulemma sitten paremmin koska niitä täällä myydään, ja ei, meillä päin ei ole Finnkinoa. xP
Tribuutti
Tribuutti

Viestien lukumäärä : 6

Viesti  Alegría To Maalis 15, 2012 7:46 am

Jes! Ostettiin kahen kaverin kanssa liput lauantaiks, 17.15. Ois ostettu sama aika mut perjantai, jos ois ollu hyviä paikkoja vielä jäljellä. Mut täällä Helsingissä noi paikat menee tosi nopeesti... Oon silti innoissani, et pääsen kattoo sen heti seuraavana päivänä ensi-illasta!
Alegría
Alegría

Viestien lukumäärä : 11

Viesti  Sopuli To Maalis 15, 2012 9:53 pm

Jos puhutaan virallisesti niin ensi-iltahan on kutsuvieraille 22pv klo 17. Muille se ensinmäinen näytös on 23 pv joskus klo 10 jälkeen. eipä ole ensi-"ilta" What a Face bounce bounce bounce bounce

Sopuli

Viesti  katniss Pe Maalis 16, 2012 5:34 am

Nyt on liput jo (: On ollu kyl jo eilisestä lähtien, ajateltiin kaverin kanssa et ei ne varmaan oo menny viel torstaina (eilen),
ja sit keskiviikkoiltana katottiin netistä nii oli menny jo yli 1/3 ja sit tuli kiire että saadaan hyvät paikat nii ostettiin netistä.
Ja ollaan menossa 23. päivä Turkuun Kinopalatsiin kattomaan.
katniss
katniss

Viesti  Lileih Pe Maalis 16, 2012 7:12 am

Vitsit mua jänskättää! Siitä on jo yli puoltoista vuotta, kun mä bongasin netistä tiedon, että hei omg Nälkäpelistä tehdään leffa! Siinä vaiheessa maaliskuun kahdeskymmeneskolmas kuulosti ikuisuudelta, mut hei, tää aika on mennyt loppujen lopuks tosi nopeesti. Perjantaina sit nähdään, että oliko odottamisen arvoista (: Mukaan ensi-iltaan oon saanut houkuteltua kaks kaveria, jotka eivät oo Nälkäpeliä koskaan lukenut, heille tää elokuvakokemus tulee olemaan todennäkösesti ihan erilainen kun mulle. Mut iih, jännää!
Lileih
Lileih

Viestien lukumäärä : 16

Viesti  Sopuli Pe Maalis 16, 2012 7:52 am

Mä onneks kuulin vast jouluna. Samaan aikaan ku kirjat ostin Smile Kirjat ostin kuitenkin ennen ku kuulin leffasta.

Sopuli

Viesti  bird La Maalis 17, 2012 3:25 am

Mullaki on nyt sitte lippu varattuna 23. päivälle, päivänäytökseen. (: En saanut yrityksistäni huolimatta kavereita lähtemään mukaan, joten yksin olen menossa katsomaan. Mutta eipä siinä, onhan siinä ympärillä kuitenkin kymmenittäin, ellei sadoittain, muita Nälkäpeli-faneja.

Kyllä aika menee nopeasti.. Enää alle viikko!
bird
bird

Viesti  Sponsored content

Sponsored content

Sivu 2 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa