Leffahypetys
+29
foxface
Leffa Poju
ellastina
FALLLEN
TheHunter
Jemma
Firesong
Frost
Lileih
Alegría
Vauna
thegirlonfire
Jude
renegade
Rue
Zey
HeidiF
RedPepper
fan4ever
katniss
Sopuli
sheila
Finnick
liisa
catnip
bird
ssintti
Tribuutti
Mira
33 posters
Sivu 3 / 4 • 1, 2, 3, 4
Vs: Leffahypetys
mä varasin liput mulle ja kavereille ensi-iltaan heti, kun ne tuli myyntiin. (: sanoin enkun opelle, et sammutan kännyst netin ja varasin sitte siinä liput. :D ei onneks ihmetelly, et miks kestää netin sammuttaminen niin kauan. saatiin tuonne Vantaan Flamingon takarivistä keskeltä paikat. (:
Frost- Viestien lukumäärä : 3
Itsekin menen 23. päivä Nälkäpelin ensiiltaan siskon ja hänen kaverinsa kanssa Tennispalatsiin. Harmi vain että Galea näytetään liian vähän, omasta puolestani Gale voisi vaikka koko ajan olla valkokankaalla (:
Firesong- Viestien lukumäärä : 7
APUA, 4 PÄIVÄÄÄÄ !! : D
En jaksa millään enää oottaa, sekoon varmaan jo ku tulee alkutekstit tms!
En jaksa millään enää oottaa, sekoon varmaan jo ku tulee alkutekstit tms!
katniss- Viestien lukumäärä : 18
Jotenki ironista, että mä oon keränny jo hirveen kasan kavereit mukaa tonne leffaa, jotka ei itte täst Nälkäpelist mitään tiedä, mut nyt on mahdollista et en itte oo pääsemäs heidän mukaan. Kuumetta ihan kivasti ja kaula on jotenki turvonnu, eikä pääkää oo välttyny säryltä! Nää mun sairastelut kestää yleensä ihan kivan pitkään, mä en voi sanoin kuvailla pettymystäni jos en pääsekkää ensi-iltaan :< Toisaalta viikko on vasta alussa niin jos tästä nyt parannuttais...
Lileih- Viestien lukumäärä : 16
jasmin: Voi ei, toivottavasti paranet et pääset kattoon! :-(
Siis apua mitä ihmettä, perjantaina mä jo istun leffateatteris!! Kavereilta alkaa jo tulla mun hehkutus korvista pihalle, oonko oikeesti näin hullu fani
:-D
Siis apua mitä ihmettä, perjantaina mä jo istun leffateatteris!! Kavereilta alkaa jo tulla mun hehkutus korvista pihalle, oonko oikeesti näin hullu fani
:-D
thegirlonfire- Viestien lukumäärä : 8
jasmin: Parane! toivottavasti pääset ensi-iltaan (-:
thegirlonfire: et oo ainut, munki kavereilta tulee kirjaimellisesti pian korvista ulos tää mun innostus
ja hehkutus : D Mut pakkohan sitä on hehkuttaa ku tulee maailman paras kirja leffana!
thegirlonfire: et oo ainut, munki kavereilta tulee kirjaimellisesti pian korvista ulos tää mun innostus
ja hehkutus : D Mut pakkohan sitä on hehkuttaa ku tulee maailman paras kirja leffana!
Mun siskolki menee hermot Mun ja siskon keskustelut:
Minä:
Pian näkee nälkäpelin
Sisko:
jep:)
onksul jo liput?
Minä:
jeps
(+ vähän kaikkee mikä mitä tähän ei tarvii. Rupesin siskolle selittää yht kilpailuu :DD )
Minä:
mainos subilt<33<3333
Minä:
aiheuttaa aina kylmii väreit
inhottavaa vaan tietää leffas etukäteen et Rue kuolee (
Sisko:
sä oot kyl nyt ihan sekasin tosta leffasta
Minä
Joo oon huomannu XD odotan enemmän ku Twilightii
Sisko:
mä toivon vaan et se on hyvin tehty eikä tee mieli kattoo omia polvia mielummin ku elokuvaa, niinku twilighteissa..
Minä:
Näyttelijät vaikuttaa hyvilt ja näyttelijät on ite myös nälkäpeli fanei.
Sisko
rauhotu hei!
Minä
Rauhotun vast sitku oon nähny leffan :DD
Sisko:
voi tsiisus
Minä:
xD
ja huomen pitäis pinssi pudota postilaatikkoon xD 500 ekaa sai.
Sisko:
huoh.........
Minä:
ja no. nälkäpelijulisteet seinällä x) Oli pakko vähän lipsuu noist maisemajulisteit
Sisko:
nyt hiljaa!
Minä:
*zip
Että tämmöst mulla :DDD
Minä:
Pian näkee nälkäpelin
Sisko:
jep:)
onksul jo liput?
Minä:
jeps
(+ vähän kaikkee mikä mitä tähän ei tarvii. Rupesin siskolle selittää yht kilpailuu :DD )
Minä:
mainos subilt<33<3333
Minä:
aiheuttaa aina kylmii väreit
inhottavaa vaan tietää leffas etukäteen et Rue kuolee (
Sisko:
sä oot kyl nyt ihan sekasin tosta leffasta
Minä
Joo oon huomannu XD odotan enemmän ku Twilightii
Sisko:
mä toivon vaan et se on hyvin tehty eikä tee mieli kattoo omia polvia mielummin ku elokuvaa, niinku twilighteissa..
Minä:
Näyttelijät vaikuttaa hyvilt ja näyttelijät on ite myös nälkäpeli fanei.
Sisko
rauhotu hei!
Minä
Rauhotun vast sitku oon nähny leffan :DD
Sisko:
voi tsiisus
Minä:
xD
ja huomen pitäis pinssi pudota postilaatikkoon xD 500 ekaa sai.
Sisko:
huoh.........
Minä:
ja no. nälkäpelijulisteet seinällä x) Oli pakko vähän lipsuu noist maisemajulisteit
Sisko:
nyt hiljaa!
Minä:
*zip
Että tämmöst mulla :DDD
Hei tuli muuten mieleen, että oonko ainut, joka ei ole katsonut noita miljoonia etukäteen julkaistuja klippejä leffasta? Katoin kaks ekaa traileria, jonka jälkeen noita klippejä alko tulla niin paljon, etten vaan voinu enää kattoa niitä! Jotenki on kivempi odottaa näkevänsä ne sitte teatterissa. Varsinkin luolakohtaus on sellanen, etten voinu kuvitellakaan katsovani sitä etukäteen, haluan teatterissa olla vielä jännittynyt siitä, miltä mikäkin osa näyttää. Tumblrissa seikkailu on kyllä vähän uhkarohkeeta, mikäli haluaa välttyä noilta videoilta ja niistä napatuista kuvista/gifeistä, kun niitä tuntuu tulevan joka puolelta! :DDD
Huuui, kolmen päivän päästä tähän aikaan on leffa just loppumaisillaan ja oon varmaan aivan kyynelissä! :D
Huuui, kolmen päivän päästä tähän aikaan on leffa just loppumaisillaan ja oon varmaan aivan kyynelissä! :D
liisa- Viestien lukumäärä : 13
[quote="liisa"]Hei tuli muuten mieleen, että oonko ainut, joka ei ole katsonut noita miljoonia etukäteen julkaistuja klippejä leffasta? Katoin kaks ekaa traileria, jonka jälkeen noita klippejä alko tulla niin paljon, etten vaan voinu enää kattoa niitä! Jotenki on kivempi odottaa näkevänsä ne sitte teatterissa.
Et oo ainut! Mäkään en oo kattonut yhtään klippiä, vain trailerit (: Kivempi nähä sitten elokuvassa (:
Et oo ainut! Mäkään en oo kattonut yhtään klippiä, vain trailerit (: Kivempi nähä sitten elokuvassa (:
Jemma- Viestien lukumäärä : 4
YLIHUOMENNA!! <3
Anteeks en keksi enää mitään järkevää. Huhuhuu
Anteeks en keksi enää mitään järkevää. Huhuhuu
thegirlonfire- Viestien lukumäärä : 8
Mä oon kattonut kaikki clipit ja muut... En vaan voi pitää niist näppejäni eros ja tavallaan pakkokin katsoa, kun uutisoin niistä kuitenkin. Ja ei oo kyllä harmittanu ainakaa tähän mennes niitten kattominen, toivottavasti ei sitte leffassakaa!
Mä oon yrittäny vältellä noit clippei, mut aina ei itsehillintä oo riittäny! En mä mitään ns. tärkeetä oo kattonu. Musta on kans kiva säästää ne sinne elokuvateatteriin!
Jotenki outo tunne. Mä muistan Sysimarjan ekan postauksen, oon seurannu sitä enemmän tai vähemmän aktiivisesti ihan alusta saakka. Kirjotin googleen "nälkäpeli blogi" ja löysin niin mahtavan sivun, vaikkei silloo kyl ollu sisältöökään mitenkään erityisesti. Mut eniveis, mä muistan myös sen, ku Mira johonki postaukseen kirjotti, että nyt ois enää tasan vuosi Nälkäpelin ensi-iltaan. Ja tuntuu, et siitä päivästä ei ois menny kauankaan! Vaikka kuinka toisin silloo ajateltiin, niin tää aika on menny tosi nopeesti. Se on... huomenna. Huomenna!
Kiva toki kuumees mennä jonnee elokuvateatterii, mutta koska se on Nälkäpeli, ni ei mitää välii. Se parantaa mut!
Jotenki outo tunne. Mä muistan Sysimarjan ekan postauksen, oon seurannu sitä enemmän tai vähemmän aktiivisesti ihan alusta saakka. Kirjotin googleen "nälkäpeli blogi" ja löysin niin mahtavan sivun, vaikkei silloo kyl ollu sisältöökään mitenkään erityisesti. Mut eniveis, mä muistan myös sen, ku Mira johonki postaukseen kirjotti, että nyt ois enää tasan vuosi Nälkäpelin ensi-iltaan. Ja tuntuu, et siitä päivästä ei ois menny kauankaan! Vaikka kuinka toisin silloo ajateltiin, niin tää aika on menny tosi nopeesti. Se on... huomenna. Huomenna!
Kiva toki kuumees mennä jonnee elokuvateatterii, mutta koska se on Nälkäpeli, ni ei mitää välii. Se parantaa mut!
Paranemisia sulle vielä jasmin! Toivottavasti tervehtyisit vielä lisää huomiseksi, ettei kuumepäissään tarvitsisi mennä katsomaan.
Jep, huomenna se tapahtuu :'D. Jotenki nii epätodellinen olo, voiko siihen enää olla alle 24 tuntia? On kyllä melkosia ennätyksiä tää leffa jo kahminu tuolla Amerikan puolella.. Saa nähdä miten isoja lukuja jatkossa tulee. (: Onko muuten kukaan muu täällä menossa yksin leffaa katsomaan, vai oonko mä ainut? :'D
Hee, ennakkonäytös alkaaki näillä sekunneilla. Onneksi olkoon kaikille, jotka lippuja ovat voittaneet! Voin vaan kuvitella, miltä teistä nyt tuntuu istua siellä leffateatterin istuimilla. (:
Jep, huomenna se tapahtuu :'D. Jotenki nii epätodellinen olo, voiko siihen enää olla alle 24 tuntia? On kyllä melkosia ennätyksiä tää leffa jo kahminu tuolla Amerikan puolella.. Saa nähdä miten isoja lukuja jatkossa tulee. (: Onko muuten kukaan muu täällä menossa yksin leffaa katsomaan, vai oonko mä ainut? :'D
Hee, ennakkonäytös alkaaki näillä sekunneilla. Onneksi olkoon kaikille, jotka lippuja ovat voittaneet! Voin vaan kuvitella, miltä teistä nyt tuntuu istua siellä leffateatterin istuimilla. (:
bird- Viestien lukumäärä : 19
Oli kyllä hyvä leffa (vaikkakin kamera heilui turhan paljon minun makuuni) Mis vaihees leffast voi alkaa jutella :O Kuvittelin mutaatiot TÄYSIN erilaiseks. Muuten olen Very Happy.
Edit: Ite kuvittelin mutantit erilaisiks. Keit muit?
Edit: Ite kuvittelin mutantit erilaisiks. Keit muit?
jasmin kirjoitti:Jotenki outo tunne. Mä muistan Sysimarjan ekan postauksen, oon seurannu sitä enemmän tai vähemmän aktiivisesti ihan alusta saakka. Kirjotin googleen "nälkäpeli blogi" ja löysin niin mahtavan sivun, vaikkei silloo kyl ollu sisältöökään mitenkään erityisesti. Mut eniveis, mä muistan myös sen, ku Mira johonki postaukseen kirjotti, että nyt ois enää tasan vuosi Nälkäpelin ensi-iltaan. Ja tuntuu, et siitä päivästä ei ois menny kauankaan! Vaikka kuinka toisin silloo ajateltiin, niin tää aika on menny tosi nopeesti. Se on... huomenna. Huomenna!
Kiva kuulla, et joku on näinkin pitkään seuraillut, kiitos siitä!
Leffa on nyt virallisesti ilmestynyt, joten siitä saa puhua ihan vapaasti eli kaikesta sisällöstä ja muusta, eli tästä eteenpäin topic voi sisältää juonipaljastuksia, jos et ole vielä nähnyt elokuvaa!
Mä oon ite tosi tyytyväinen leffaan, sitä ei ois paljoa paremmin voinu tehdä. <3 Tietty oli jotain muutoksia ja lisäyksiä ja jotain poistettu, mutta kirjasta on aika mahotonta tehä leffaa ilman niitä. PAKKO nähdä uudestaan mahdollisimman pian!
Juu. Must oli kiva ku leffa oli 2h ni se oli sopiva sille kirjalle. Välillä tuntu et silmät sumeni ku kamera liikku niin paljon ja kuvat vaihtu tiuhaan. Harmi että P Ainoa asia mikä minua kunnolla jäi ärsyttämään/vaivaamaan leffassa oli mutantit. Kirjassa niitä kuvailtiin Tribuuttien näköseksi mutta leffassa niissä ei ollut yhtään ihmisyyttä. Ei edes kävellyt kahdella jalalla. Muuten erittäin tyytyväinen. Varmaanki paras kirjasta tehty leffa minkä olen nähnyt.
Uskaltauduinpa vihdoin rekisteröityä tänne.
Ootin sitä leffaa kyl kamalan kauan. Tiesin kyllä, että se ei voi tietenkään olla läheskään samaa tasoa kuin kirja, mutta odotukset oli kuitenkin aika korkeella. Enkä joutunu pettymään! Se oli jopa paljon parempi kuin odotin! Äänitehosteet oli mahtavat ja musiikki kanssa eikä ne laulukohtauksetkaan ollu ollenkaan kiusallisia. Ainoina miinuksina tosiaan se kameran liiallinen heiluminen (varsinkin siinä alussa elonkorjuussa) ja ne mutantit. Mun kaveri sanokin, joka ei ole lukenut kirjoja, että ne mutantit tuntu jotenkin oudon irrallisilta. Ei niiden vaikutus ollukaan ollenkaan sama kuin kirjoissa ilman sitä tribuutti-yhteyttä...
Mutta tykkäsin kyllä ja on ehdottomasti yksi parhaista leffoista, joita on tehty kirjan pohjalta.
Ootin sitä leffaa kyl kamalan kauan. Tiesin kyllä, että se ei voi tietenkään olla läheskään samaa tasoa kuin kirja, mutta odotukset oli kuitenkin aika korkeella. Enkä joutunu pettymään! Se oli jopa paljon parempi kuin odotin! Äänitehosteet oli mahtavat ja musiikki kanssa eikä ne laulukohtauksetkaan ollu ollenkaan kiusallisia. Ainoina miinuksina tosiaan se kameran liiallinen heiluminen (varsinkin siinä alussa elonkorjuussa) ja ne mutantit. Mun kaveri sanokin, joka ei ole lukenut kirjoja, että ne mutantit tuntu jotenkin oudon irrallisilta. Ei niiden vaikutus ollukaan ollenkaan sama kuin kirjoissa ilman sitä tribuutti-yhteyttä...
Mutta tykkäsin kyllä ja on ehdottomasti yksi parhaista leffoista, joita on tehty kirjan pohjalta.
TheHunter- Viestien lukumäärä : 1
Nähty on Nälkäpeli!
... ja rakkauteni on sanoinkuvaamatonta. Mä en ikinä ois uskonu, että kirjasta saatais aikaseks noin hyvä leffa. Aina oon joutunu pettymään, että tää on niin nollatasoo kirjaan verrattuna - mutta Nälkäpeli oli tässäkin tapauksessa selvä poikkeus. Oli siinä toki omaan makuuni virheitä, kuten esim mutanttisudet, mutta en silti voi sanoa, ettenkö olis rakastunu tähän elokuvaan ihan täysil. Se vaan hurahti ohi, ja oisin halunnu vielä niin paljon lisää. Olin ihan sekasin koko leffan ajan, en voinu ku ajatella, että tässä tää nyt on ja niin ihana onkii. Meen kyllä kattomaan uudelleen!
... ja rakkauteni on sanoinkuvaamatonta. Mä en ikinä ois uskonu, että kirjasta saatais aikaseks noin hyvä leffa. Aina oon joutunu pettymään, että tää on niin nollatasoo kirjaan verrattuna - mutta Nälkäpeli oli tässäkin tapauksessa selvä poikkeus. Oli siinä toki omaan makuuni virheitä, kuten esim mutanttisudet, mutta en silti voi sanoa, ettenkö olis rakastunu tähän elokuvaan ihan täysil. Se vaan hurahti ohi, ja oisin halunnu vielä niin paljon lisää. Olin ihan sekasin koko leffan ajan, en voinu ku ajatella, että tässä tää nyt on ja niin ihana onkii. Meen kyllä kattomaan uudelleen!
leffa oli jotain niin mahtavaa! :D tärisin koko ajan.
Frost- Viestien lukumäärä : 3
Ite oon kans tyytyväinen leffaan, ei se tietenkään kirjaa täysin vastannut, mutta kuitenkin. Mulla ja kahdella kaverilla oli tosi hyvät paikat, oltiin Turussa kattomassa ja istuttiin tosiaan ihan ylimmällä rivillä keskellä. :DD Sali oli ihan täynnä. Oli muuten huvittavan näköstä, kun se eka mutantti tuli niin vauhdilla, että koko yleisö tyyliin kiljas ja sieltä ylhäältä näki, kuinka kaikki nosti kädet ilmaan tai muuta vastaavaa kun pelästyivät niin pahasti. :DD Itekki hyppäsin varmaan metrin penkistäni ilmaan, kun koko ajan odotin, että Cato juoksis sieltä eka, jonka jälkeen ne mutantit vasta tulis, mut ei se sit mennykkä niin. :D Itseäni häiritsi myös jonkin verran tuo kameran hillitön heiluminen, mutta vain siinä alussa. Sen jälkeen siihen tottui. Mutta joo, sai itkeä ja nauraa. :DDD
Muuten, mä rakastin Caesar Flickermanin näyttelijää! Oikeesti hän oli juuri sellainen, kuin olin Caesarin kuvitellut! Ja Haymitch oli mahtava, koko teatteri nauro, kun Haymitch virnisti ja nosti peukun ylös sen jälkeen kun Katniss oli ampunut nuolen siihen omenaan. :DD Ja jotkut mein teatterissa taputtivat kun Peeta ja Katniss pussas, ite olin siinä vaiheessa lähinnä kyynelissä. :'DD
Muuten, mä rakastin Caesar Flickermanin näyttelijää! Oikeesti hän oli juuri sellainen, kuin olin Caesarin kuvitellut! Ja Haymitch oli mahtava, koko teatteri nauro, kun Haymitch virnisti ja nosti peukun ylös sen jälkeen kun Katniss oli ampunut nuolen siihen omenaan. :DD Ja jotkut mein teatterissa taputtivat kun Peeta ja Katniss pussas, ite olin siinä vaiheessa lähinnä kyynelissä. :'DD
liisa- Viestien lukumäärä : 13
Täällä kans yksi leffaan erittäin tyytyväinen. (: Musta siihen oli tosi hyvin onnistuttu tuomaan mahdollisimman paljo kirjaa eloon. Vaikka niitä eroavaisuuksia tulee joka tapauksessa, ei oo mahollista saada täydellisesti kirjaa mukailevaa leffaa, niin tässä oli musta onnistuttu todella hyvin. Tää oli leffakokemuksena ihan mahtava, eikä mulle noussut niistä eroavaisuuksista ihan hirveetä sisäistä älämölöä, toki muutama vähän enemmän häiritsevä kohta sieltä nousi, niinku vaikka ne mutantit, mutta en mä silti sanois missään nimessä että ne ois leffaa pilannu. Todella mahtavia efektejä, Capitol oli ihan huikaiseva, ja se miten pelinjärjestäjät hallitsi sitä peliä.. Se oli niin hienon näköistä! Musiikki oli kans tosi hienoa, mutta mä en kyllä harmikseni hoksannut Safe & Soundia sieltä välistä.. Ainoastaan lopputekstien aikana, jolloin se soi kokonaisuudessaan :'>.
Kuten liisa sanoi, nii siinä vaiheessa ku eka mutantti hyppäs ruudulle, nii tuntu et koko salin läpi kulki sellanen silminhavaittava hätkähdys. Se oli aika hienoa :'D. Iteki säikähin ihan hulluna, onneks ei ollu mitään suussa, ku oisin varmaa tukehtunu.. :'D Ja se Haymitchin virnistys ja peukunnosto Katnissille oli niin hauskoja :'DD.
Leffa jätti kyllä todellakin janoamaan lisää.. Se reilut kaks tuntia meni niin äkkiä ja sulavasti. (: Meen kyllä kattoo mielelläni uudestaanki jos tilaisuus tulee.
Kuten liisa sanoi, nii siinä vaiheessa ku eka mutantti hyppäs ruudulle, nii tuntu et koko salin läpi kulki sellanen silminhavaittava hätkähdys. Se oli aika hienoa :'D. Iteki säikähin ihan hulluna, onneks ei ollu mitään suussa, ku oisin varmaa tukehtunu.. :'D Ja se Haymitchin virnistys ja peukunnosto Katnissille oli niin hauskoja :'DD.
Leffa jätti kyllä todellakin janoamaan lisää.. Se reilut kaks tuntia meni niin äkkiä ja sulavasti. (: Meen kyllä kattoo mielelläni uudestaanki jos tilaisuus tulee.
bird- Viestien lukumäärä : 19
Leffa nähty ja oli aivan ihana! Pakko päästä pian uudestaan kattomaan.
Mulla ja kaverilla oli aika ylhäällä ja keskellä paikat, näki tosi hyvin! Jotenki vaiks toi leffa oli tositosi hyvin tehty,
monet kohtaukset oli jotenki hassuja ja erilaisia kuin olin kuvitellu. Ja itekki hyppäsin varmaan kattoon asti ku eka mutantti tuli :-D
Se itse peli oli aika 'helpon' näkönen sillee, mut olin siihen silti tyytyväinen. Ja en tajua mikä se Caton selitys siin lopussa oli?
Ja muutenki se Caton kuolema oli aika erilaine ku kirjassa, ja sysimarjakohtaus myös. Haymitch oli hauska ja Caesar Flickerman oli
täydellinen! 2 tuntii ja risat meni muuten salamannopeesti. Luolakohtaus = ♥ Voittajien haastattelu = ♥ ja mooonia muita ♥:iä oli!
Mulla ja kaverilla oli aika ylhäällä ja keskellä paikat, näki tosi hyvin! Jotenki vaiks toi leffa oli tositosi hyvin tehty,
monet kohtaukset oli jotenki hassuja ja erilaisia kuin olin kuvitellu. Ja itekki hyppäsin varmaan kattoon asti ku eka mutantti tuli :-D
Se itse peli oli aika 'helpon' näkönen sillee, mut olin siihen silti tyytyväinen. Ja en tajua mikä se Caton selitys siin lopussa oli?
Ja muutenki se Caton kuolema oli aika erilaine ku kirjassa, ja sysimarjakohtaus myös. Haymitch oli hauska ja Caesar Flickerman oli
täydellinen! 2 tuntii ja risat meni muuten salamannopeesti. Luolakohtaus = ♥ Voittajien haastattelu = ♥ ja mooonia muita ♥:iä oli!
Täällä tuntuu olevan tyypit aikalailla tyytyväisiä näkemäänsä, enkä minäkään tee poikkeusta.
Jännitin leffaa ihan hirmuisesti, niin korkeat odotukset mulla oli. Valojen vihdoinkin alkaessa sammua leffan alkamisen merkiksi, kädet tärisivät ja sydän hakkasi! Kun itse elokuva sitten alkoi, se imaisi täysillä mukaansa. Elokuva sai vangittua kirjan synkän ja kieroutuneen tulevaisuudenkuvan hyvin, samoin henkilöt. Varsinkin Katnissin hahmo oli aivan loistava! Eläydyin Katnissin tunteisiin samoin kuin kirjoja lukiessani, oli ihan rajalla ettenkö olisi pillahtanut itkuun Ruen kuollessa. Tässä vaiheessa täytyy sanoa, että Rueta olisin toivonut enemmän elokuvassa. Hänestä jäi liian mitätön kuva, toisin kuin kirjoissa. En esimerkiksi ymmärrä miksei Rue kertonut elokuvassa omasta elämästään vyöhykkeellä 11. Se olisi luonut hahmosta syvemmän kuvan. Eikä leipääkään lähetetty Katnissille. Ellen olisi kirjoja lukenut, ei Ruen kuolema olisi luultavasti hätkähdyttänyt niin paljon.
Peeta oli aivan ihana, ah! Juuri sellainen kun olin hänet kirjoissa kuvitellut! Gale jäi myös liian pieneen valoon, tosin niinhän ensimmäisessä kirjassakin.
Joku taisi mainita, että matkijanärhen puuttuminen harmitti. Itse näen sen hyvänä ratkaisuna, sillä matkijanärhi itsessään on tärkeämpi kahdessa muussa kirjassa. Ensimmäisessä kirjassa matkijanärhi on enemmänkin kapinan symboli. Tärkeämpää ensimmäisessä osassa on itse nälkäpeli, Katnissin ja Peetan selviytymistarina ja koko kieroutuneen tositv-yhteiskunnan esitteleminen.
Itsekkin petyin mutantteihin. Se oli varmaan ainoa seikka, joka tuotti kunnollisen pettymyksen. Kirjassahan mutantit oli luotu kuolleista tribuuteista ja niillä oli selvästi inhimillisiä piirteitä. Elokuvan versio mutanteista oli paljon vaisumpi eikä niissä millään tavoin löytynyt viittaita kuolleista tribuuteista.
Innolla jään odottamaan seuraavaa osaa! Elokuva hurahti hirmuisen nopeasti, vaikka pituus olisi epätavallisen pitkä. Tekisi mieli mennä katsomaan elokuva uudelleen, mutta taidan odottaa kuinka DVD-julkaisia. Enköhän mä jaksa! (:
Jännitin leffaa ihan hirmuisesti, niin korkeat odotukset mulla oli. Valojen vihdoinkin alkaessa sammua leffan alkamisen merkiksi, kädet tärisivät ja sydän hakkasi! Kun itse elokuva sitten alkoi, se imaisi täysillä mukaansa. Elokuva sai vangittua kirjan synkän ja kieroutuneen tulevaisuudenkuvan hyvin, samoin henkilöt. Varsinkin Katnissin hahmo oli aivan loistava! Eläydyin Katnissin tunteisiin samoin kuin kirjoja lukiessani, oli ihan rajalla ettenkö olisi pillahtanut itkuun Ruen kuollessa. Tässä vaiheessa täytyy sanoa, että Rueta olisin toivonut enemmän elokuvassa. Hänestä jäi liian mitätön kuva, toisin kuin kirjoissa. En esimerkiksi ymmärrä miksei Rue kertonut elokuvassa omasta elämästään vyöhykkeellä 11. Se olisi luonut hahmosta syvemmän kuvan. Eikä leipääkään lähetetty Katnissille. Ellen olisi kirjoja lukenut, ei Ruen kuolema olisi luultavasti hätkähdyttänyt niin paljon.
Peeta oli aivan ihana, ah! Juuri sellainen kun olin hänet kirjoissa kuvitellut! Gale jäi myös liian pieneen valoon, tosin niinhän ensimmäisessä kirjassakin.
Joku taisi mainita, että matkijanärhen puuttuminen harmitti. Itse näen sen hyvänä ratkaisuna, sillä matkijanärhi itsessään on tärkeämpi kahdessa muussa kirjassa. Ensimmäisessä kirjassa matkijanärhi on enemmänkin kapinan symboli. Tärkeämpää ensimmäisessä osassa on itse nälkäpeli, Katnissin ja Peetan selviytymistarina ja koko kieroutuneen tositv-yhteiskunnan esitteleminen.
Itsekkin petyin mutantteihin. Se oli varmaan ainoa seikka, joka tuotti kunnollisen pettymyksen. Kirjassahan mutantit oli luotu kuolleista tribuuteista ja niillä oli selvästi inhimillisiä piirteitä. Elokuvan versio mutanteista oli paljon vaisumpi eikä niissä millään tavoin löytynyt viittaita kuolleista tribuuteista.
Innolla jään odottamaan seuraavaa osaa! Elokuva hurahti hirmuisen nopeasti, vaikka pituus olisi epätavallisen pitkä. Tekisi mieli mennä katsomaan elokuva uudelleen, mutta taidan odottaa kuinka DVD-julkaisia. Enköhän mä jaksa! (:
FALLLEN- Viestien lukumäärä : 9
Joo no pakko myöntää, että itse vähän petyin... ARGH OLI PAKKO SANOA! Taisin odottaa vähän liikoja...
Silti en sano, että leffa olisi ollut huono! Jennifer oli hyvä Katniss, Josh oli aivan loistava Peeta ja Woody Haymitchina perfect.
Erikoistehosteet olivat hyviä, haastattelut oli mainiosti koostettu ja areena oli aidontuntuinen. Leffa eteni jotenkin tosi nopeasti? Johtuikohan se omasta jännityksestäni.
Kirja on kuitenkin se paras
Silti en sano, että leffa olisi ollut huono! Jennifer oli hyvä Katniss, Josh oli aivan loistava Peeta ja Woody Haymitchina perfect.
Erikoistehosteet olivat hyviä, haastattelut oli mainiosti koostettu ja areena oli aidontuntuinen. Leffa eteni jotenkin tosi nopeasti? Johtuikohan se omasta jännityksestäni.
Kirja on kuitenkin se paras
Elokuva kyllä oli omasta mielestäni loistava. Näyttelijöistä Woody Harrelson Haymitchina ja Stanley Tucci Ceasarina olivat suosikkini ja tarina saatiin toimimaan elokuvana yllättävän hyvin.
Ainoa suuri pettymys oli muttikset.
Ainoa suuri pettymys oli muttikset.
- Juonipaljastus:
- Itse kuvittelin heidät ihmisen ja suden risteymiksi, jotka tietenkin muistuttivat kuoleita tribuutteja. Elokuvassa ne taas olivat ylikasvaneita bulldogeja.
Leffa Poju- Viestien lukumäärä : 9
vs. leffahypetys
Kävin eilen katoo leffan jyväskylässä ja hyvähän se oli. Mun mielestä itse nälkäpeli näytti vaan liian helpolta eikä siltä niin kuin olin itse ajatellut. Olis ollu kiva jos siinä olis ollut yksikin kohtaus, jossa ne olis ollu nälissään ilman vettä jne. et se olis oikeesti näyttänyt rankalta. Munkin mielestä rue jäi turhan etäiseksi ja mutantin näytti bulldogeilta. Ja sit peeta parani vähän turhan nopeesti siitä miekan iskusta eikä sen jalkaa edes korvattu.
Mut muuten olin tyytyväinen ja melkein itkin kun katniss hyvästeli perheensä ja galen ja kun rue kuoli. Olin huolissani myös katnissin vaatteissa mut ne oli onneksi onnistuneita
Koko sali repes haymitchille kun katniss oli kertonut et oli ampunu sen omenan Mun lempparit leffassa oli peeta,gale(vaikka sillä olikin vain pieni rooli), haymitch, caesar ja senece crane. Mut ehkä seneca oli kuitenkin paras.
Mut muuten olin tyytyväinen ja melkein itkin kun katniss hyvästeli perheensä ja galen ja kun rue kuoli. Olin huolissani myös katnissin vaatteissa mut ne oli onneksi onnistuneita
Koko sali repes haymitchille kun katniss oli kertonut et oli ampunu sen omenan Mun lempparit leffassa oli peeta,gale(vaikka sillä olikin vain pieni rooli), haymitch, caesar ja senece crane. Mut ehkä seneca oli kuitenkin paras.
catnip- Viestien lukumäärä : 17
Tietääkö joku sattumoisin milloin Nälkäpeli ilmestyy DVD:nä? (:
En jaksa millään odottaa!
En jaksa millään odottaa!
katniss // Saksan Amazon oli jokin aika sitten laittanut, että 23. elokuuta, mutta en sitten tiedä onko tuo oikeaa tietoa ja ylipäänsä sama muissa maissa. Eli tietoa ja itse DVD:tä/Blu-raytä odotellessa!
Mutanttien lisäks jäi yks tärkeä juttu häiritsemään. Se että Ruen vyöhykkeeltä ei tullut leipää. Rue tosiaan jäi aika kaukaiseksi elokuvassa joten ehkä sen takia leipää ei pidetä tärkeänä koska leffassa ei tutustunu niin tiiviisti. Minustakin leffa tuntui menevän hirveän nopeesti. Liekö siitä et seuratin tekstitystä tiukasti. Pitäisi katsoa pian uudestaan. Ekalla kerralla kun ei pieniin yksityiskohtiin kiinnitä huomioo. Ja se tosiaankin näytti ihan liian helpolta. Se huone oli tosiaankin hieno missä kenttää säädeltiin. Mutantit olis voinut kävellä edes 2 jalalla, Itkin ensinmäiset 15-30min ja sit itkin Ruen kuoleman jälkeen 10-15min. Runsauden sarvea kuvittelin kultaiseksi joka on tolpassa. Ja tavarat olisi sitten tolpan juurella. Nauroin alussa ku Rue vohki sen veitsen siel harjotuksisi ja piileskeli ylhäällä xD Näyttelijät just sitä mitä kuvittelin paitsi Cinna koska luulin sitä naiseks :DD Mutta hyvä oli. Primistäkään ei saanu semmost ilopilleri vaikutelmaa mitä kirjas. Ja Tesseroista ois voinu ohimennen mainita sais tietää minkätakia Galella oli niin monta ja Primillä vain yksi. Yks asia mua häiritsi kirjan takakannessa ja leffan mainoksessa että Katniss ilmottautuu vapaaehtoiseksi. EI kerrota että siskonsa tilalle. Se oli kanssa yksi syy minkä takia en kirjoja heti ostanut "ihan tylsä, kuka mene vapaaehtosesti kilpailuun? Mitä kivaa siin on?" Olikohan siinä nyt kaikki? Kameran heilumisen hyväksyin ku juoksi metsässä areenalla mut miks myös siel kaupungil? se häiritsi ku katniss juoksee suoraan ni kamera heiluu. Metsäjuoksun ymmärrän sillä menetelmällä. Kamera häiritsi aika paljon silloin kun ei ollut areenal.
vs. leffahypetys
Olin unohtanu koko tesserat kun leffassa kaikki oli niin erilaista kuin kirjassa. On kyl totta, että niistä ois voitu kertoa samalla lailla kuin vainopistiäisistä, ansoitetusta tarvikepyramidista ja siitä, miksi nälkäpeliä ylipäänsä järjestetään. Siitä tulikin mieleen,et eikö ne selostus/selitys kohtaukset ollukin hyvin keksittyjä? Ite tykkäsin niistä
Ja sopuli// kirjan takakannessa oli et "16-vuotiaan Katnissin kyvyt joutuvat koetukselle,kun hän ilmoittautuu peliin vapaaehtoiseksi pelastaakseen pikkusiskonsa,jonka epäonneksi arpa lankeaa."
Ja sopuli// kirjan takakannessa oli et "16-vuotiaan Katnissin kyvyt joutuvat koetukselle,kun hän ilmoittautuu peliin vapaaehtoiseksi pelastaakseen pikkusiskonsa,jonka epäonneksi arpa lankeaa."
catnip- Viestien lukumäärä : 17
catnip kirjoitti:Siitä tulikin mieleen,et eikö ne selostus/selitys kohtaukset ollukin hyvin keksittyjä? Ite tykkäsin niistä
Ne oli mun mielestä myös tosi hyviä! Niitten avulla katsoja pääsee hyvin kärryille asiasta, vaikkei olisikaan kirjaa lukenut. Muutenkin tykkäsin tosi paljon kaikista lisätyistä jutuista. Rue katossa Caton veitsen kanssa, Haymitchin mahtavat kommentit, Katnissin ja Ketunnaaman törmääminen toisiinsa, Seneca Cranen meneminen huoneeseen, jossa on maljassa sysimarjoja... AI NIIN, myös kapinointi Vyöhykkeellä 11! Vaikka leffasta puuttuikin joitain kirjan kohtauksia, nää lisäykset oli niin nerokkaita, että ne melkeen jopa korvas puuttuvat yksityiskohdat.
Leeffan äänimaailmaan täällä ei olekaan taidettu vielä syventyä? Itse ihastuin matkijanärhien viheltelyyn. <3 Se kuulosti just siltä, että joku lintu voisi oikeasti vihellellä sillä tavalla. Mieleen jäi myös räjähdyksen jälkeinen korkea ääni. Itsellä on jatkuva tinnitus toisessa korvassa, joten tiiän kun sanon, että ääni oli just oikeenlainen. :'D Hetken jo mietin et kuuluuko se oman pään sisältä, mut tajusin kyl, ettei se niin kovaa voi kuulua.
Sivu 3 / 4 • 1, 2, 3, 4
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa